Nová identita pomůže automobilce Audi k celkovému sjednocení a interpretaci nových trendů.
Moderní trend ekologické výroby a udržitelnosti přiměl řadu automobilek zjednodušit svá loga (jednodušší zpracování, snadnější výroba a méně surovin), čímž vyjadřují také sounáležitost s přechodem do digitální doby. Minimalistickému pojetí se přidalo BMW, Citroën, Dacia, Kia, Renault, Škoda, Volkswagen a mnoho dalších. Nyní fenomén přijalo i Audi.
Nová identita je na vozech prezentována především zcela odlišným plochým logem. S ideou 2D perspektivy automobilka pracuje už od roku 2016, ale až od roku 2020 této přeměně věnuje větší pozornost. I přes dvourozměrný design si znak uchovává některé 3D vizuální detaily. Dalším radikálním prvkem je úplný ústup od chromu, který nahrazuje bílá barva. Zákazníkům bude ponechána možnost černého loga, kde výraznou bílou zastoupí šedý odstín.
Použití plochého loga automobilce umožní úplné sjednocení plakety s tiskovými materiály, protože na papíře bude moct mít stejnou podobu. Současně s tím Audi standardizuje svůj font písma, který budeme nově vídat především na B sloupcích nových vozů.