Toto si zřejmě řekl pan Alfons Hohenester. Výkon jeho motoru mu zjevně nevyhovoval a nic mu neříkaly ani běžné „dětské” úpravy německých tunerů. A tak nechal pod kapotu svého Audi namontovat třílitrový vidlicový šestiválec dopovaný dvěma turbodmychadly. Výkon 478 kW (650 k) při 7300 ot./min. a točivý moment 720 Nm při 3800 ot./min jsou hodnoty přímo hrozivé.
Tomu celému se pochopitelně musela přizpůsobit spojka a převodovka a úpravám se nevyhnul ani pohon všech kol Quattro. Podvozek byl upraven u firmy H&R, přičemž došlo i k jeho snížení, výměně pružin, tlumičů a z původních audibrzd rovněž nezůstalo nic.
Majitel tohle všechno dělal pro jednou jedinou věc – jeho snem bylo dosáhnutí maximální rychlosti, jakou zatím žádné Audi A4 nepokořilo. Na 12 km dlouhém oválu v italském Nardu pan Hohenester pokořil rychlost 343,9 km/h. Jak se vůz při takové rychlosti choval, raději ani nechceme vědět. Na výraznější úpravy aerodynamiky to z fotografií rozhodně nevypadá. Pro lepší proudění vzduchu kolem přední části byl však klasický nasávací otvor nahrazen pevnou výplní, co zase znesnadnilo přirozené chlazení vzduchem. Díky tomu musel pod kapotu také mimořádně výkonný chladič.
A že tahle „á-čtyřka“ opravdu jede, dokazují i časy jejího zrychlení. Stovku zhltne za 3,4 sekundy, okolo mety 200 km/h se prožene za famózních 10,3 s a třístovku pokoří za stále obdivuhodných 29,8 s. Vcelku rychlý rodinný sedan, co říkáte? A ještě k tomu nenápadný…
Takto vypadá nejrychlejší Audi A4 na světě