Čínská automobilka Geely, jež se před rokem stala majitelem švédské společnosti Volvo, v civilizovaném světě zatím příliš dobrou reputaci nemá, připomeňme třeba jen půl roku starý debakl sedanu Geely CK1 v nárazových testech jihoamerické pobočky institutu EuroNCAP. Na nadcházejícím autosalonu v Šanghaji však hodlá představit sebevědomé boubelaté „kupé-kabrio“ GS-CC s „ementálovou“ maskou chladiče, výrazně dlouhým a skloněným čelním sklem a mohutnou zádí. Ačkoli od pohledu o žádnou královnu krásny zřejmě nepůjde, nelze tomuto modelu upřít relativně komfortně působící a sportovně střižený interiér, jehož dotaženost u některých pozorovatelů může poněkud upozadit reminiscence na některé produkty renomovaných automobilek.
Na vyloženě sportovní svezení však zapomeňme. Pod přední kapotou se totiž skrývá zážehový čtyřválec s objemem jen 1,3 l, který díky přeplňování turbodmychadlem dosahuje výkonu 129 koní (95 kW). Pokud však bude konstrukce vozu podobně primitivní a lehká, jako jsme u „číňanů“ zvyklí, můžeme se možná těšit na zajímavé jízdní výkony.