Automobilka Porsche uvedla, že zvyšuje svůj podíl u chorvatského výrobce sportovních automobilů Rimac.

Automobilka Porsche uvedla, že zvyšuje svůj podíl u chorvatského výrobce sportovních automobilů Rimac.

Po vložení investice ve výši 70 milionů eur (v přepočtu 1.849.400.000 Kč) tak bude mít v rimacu 24% podíl oproti nynějším patnácti. Masivní investice do značky přišla v době příprav na uvedení nového modelu  C_Two .

Po vložení investice ve výši 70 milionů eur (v přepočtu 1.849.400.000 Kč) tak bude mít v rimacu 24% podíl oproti nynějším patnácti. Masivní investice do značky přišla v době příprav na uvedení nového modelu C_Two.

Německá automobilka do nadějné chorvatské značky investuje od roku 2018 a svůj podíl zde postupně zvyšuje. 

Německá automobilka do nadějné chorvatské značky investuje od roku 2018 a svůj podíl zde postupně zvyšuje. 

Rimac od té doby velmi narostl. Není totiž jen výrobcem sportovních automobilů, ale také vývojářem elektrických pohonných ústrojí a baterií. I proto s ním spolupracuje i třeba Hyundai s Kiou a  Aston Martin .

Rimac od té doby velmi narostl. Není totiž jen výrobcem sportovních automobilů, ale také vývojářem elektrických pohonných ústrojí a baterií. I proto s ním spolupracuje i třeba Hyundai s Kiou a Aston Martin.

Jednání s automobilkou Porsche potvrdil zakladatel rimacu Mate Rimac již během minulého týdne. Původní predikce, že porsche získá v rimacu téměř poloviční podíl, se však zatím nenaplňují.

Jednání s automobilkou Porsche potvrdil zakladatel rimacu Mate Rimac již během minulého týdne. Původní predikce, že porsche získá v rimacu téměř poloviční podíl, se však zatím nenaplňují.

Německá automobilka nicméně potvrdila, že nemá v úmyslu rimac ovládat. Svými technologiemi jde o důležitého partnera, kterého je dobré mít při ruce během vývoje. Zdroj: Rimac Automobili

Německá automobilka nicméně potvrdila, že nemá v úmyslu rimac ovládat. Svými technologiemi jde o důležitého partnera, kterého je dobré mít při ruce během vývoje. | Zdroj: Rimac Automobili

Porsche podporuje nadějné projekty opravdu aktivně a vedle rimacu investovalo do více než dvaceti různých start-upů. Mate Rimac založil svou společnost v roce 2009, když mu bylo pouhých 21 let.  Zdroj: Rimac Automobili

Porsche podporuje nadějné projekty opravdu aktivně a vedle rimacu investovalo do více než dvaceti různých start-upů. Mate Rimac založil svou společnost v roce 2009, když mu bylo pouhých 21 let.  | Zdroj: Rimac Automobili

Dnes řídí firmu, která spolupracuje s jedněmi z největších automobilek na světě. I nadále však zůstává společnost nezávislá. Zdroj: Rimac Automobili

Dnes řídí firmu, která spolupracuje s jedněmi z největších automobilek na světě. I nadále však zůstává společnost nezávislá. | Zdroj: Rimac Automobili

 Zdroj: Rimac Automobili

| Zdroj: Rimac Automobili

 Zdroj: Rimac Automobili

| Zdroj: Rimac Automobili

Rimac C-Two má na každém kole jeden elektromotor. Kombinovaný výkon tak činí 1408 kW (1904 koní). Zdroj: Rimac Automobili

Rimac C-Two má na každém kole jeden elektromotor. Kombinovaný výkon tak činí 1408 kW (1904 koní). | Zdroj: Rimac Automobili

Akcelerace z 0 na 100 km/h proběhne za 1,85 sekundy a rychloměr by se měl zastavit až na hodnotě 415 km/h, což je u elektromobilů nevídané. Dojezd na jedno nabití by měl být 647 km. Vozu vznikne pouze 150 kusů a produkce začne příští rok. Zdroj: Rimac Automobili

Akcelerace z 0 na 100 km/h proběhne za 1,85 sekundy a rychloměr by se měl zastavit až na hodnotě 415 km/h, což je u elektromobilů nevídané. Dojezd na jedno nabití by měl být 647 km. Vozu vznikne pouze 150 kusů a produkce začne příští rok. | Zdroj: Rimac Automobili

 Zdroj: Rimac Automobili

| Zdroj: Rimac Automobili

 Zdroj: Rimac Automobili

| Zdroj: Rimac Automobili

 Zdroj: Rimac Automobili

| Zdroj: Rimac Automobili

 Zdroj: Rimac Automobili

| Zdroj: Rimac Automobili

 Zdroj: Rimac Automobili

| Zdroj: Rimac Automobili

 Zdroj: Rimac Automobili

| Zdroj: Rimac Automobili

 Zdroj: Rimac Automobili

| Zdroj: Rimac Automobili

 Zdroj: Rimac Automobili

| Zdroj: Rimac Automobili

 Zdroj: Rimac Automobili

| Zdroj: Rimac Automobili

 Zdroj: Rimac Automobili

| Zdroj: Rimac Automobili

 Zdroj: Rimac Automobili

| Zdroj: Rimac Automobili

 Zdroj: Rimac Automobili

| Zdroj: Rimac Automobili

 Zdroj: Rimac Automobili

| Zdroj: Rimac Automobili

 Zdroj: Rimac Automobili

| Zdroj: Rimac Automobili

Mladá chorvatská automobilka Rimac stále přísně a pečlivě testuje svůj druhý model s názvem  C_Two.  Nejdřív prošel pečlivým vývojem prototyp a následně se i několik kousků  poslalo proti zdi .

Mladá chorvatská automobilka Rimac stále přísně a pečlivě testuje svůj druhý model s názvem C_Two. Nejdřív prošel pečlivým vývojem prototyp a následně se i několik kousků poslalo proti zdi.

Po vložení investice ve výši 70 milionů eur (v přepočtu 1.849.400.000 Kč) tak bude mít v rimacu 24% podíl oproti nynějším patnácti. Masivní investice do značky přišla v době příprav na uvedení nového modelu  C_Two .
Německá automobilka do nadějné chorvatské značky investuje od roku 2018 a svůj podíl zde postupně zvyšuje. 
Rimac od té doby velmi narostl. Není totiž jen výrobcem sportovních automobilů, ale také vývojářem elektrických pohonných ústrojí a baterií. I proto s ním spolupracuje i třeba Hyundai s Kiou a  Aston Martin .
Jednání s automobilkou Porsche potvrdil zakladatel rimacu Mate Rimac již během minulého týdne. Původní predikce, že porsche získá v rimacu téměř poloviční podíl, se však zatím nenaplňují.
27
Fotogalerie

Porsche zvyšuje podíl v chorvatském Rimacu. Ten však stále zůstává nezávislý

Porsche nyní vlastní 24 % superautomobilky Rimac. Nemá ale v úmyslu jej úplně ovládnout.

Automobilka Porsche uvedla, že zvyšuje svůj podíl u chorvatského výrobce sportovních automobilů Rimac. Po vložení investice ve výši 70 milionů eur (v přepočtu 1.849.400.000 Kč) tak bude mít v rimacu 24% podíl oproti nynějším patnácti. Masivní investice do značky přišla v době příprav na uvedení nového modelu C_Two.

Německá automobilka do nadějné chorvatské značky investuje od roku 2018 a svůj podíl zde postupně zvyšuje. Rimac od té doby velmi narostl. Není totiž jen výrobcem sportovních automobilů, ale také vývojářem elektrických pohonných ústrojí a baterií. I proto s ním spolupracuje i třeba Hyundai s Kiou a Aston Martin.

Jednání s automobilkou Porsche potvrdil zakladatel rimacu Mate Rimac již během minulého týdne. Původní predikce, že Porsche získá v rimacu téměř poloviční podíl, se však zatím nenaplňují. Německá automobilka nicméně potvrdila, že nemá v úmyslu rimac ovládat. Svými technologiemi jde o důležitého partnera, kterého je dobré mít při ruce během vývoje.

Porsche podporuje nadějné projekty opravdu aktivně a vedle rimacu investovalo do více než dvaceti různých start-upů. Mate Rimac založil svou společnost v roce 2009, když mu bylo pouhých 21 let. Dnes řídí firmu, která spolupracuje s největšími automobilkami na světě. I nadále však zůstává nezávislou společností

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud