Segment japonských vozů Kei má přesně dané limity pro motor i rozměry. Ale ne vždy z toho musí vzniknout podivně vypadající krabice. Naopak, co se týče designu umí být Japonci velmi kreativní. Dobře to prezentuje nové Suzuki Alto Lapin LC. Suzuki

Segment japonských vozů Kei má přesně dané limity pro motor i rozměry. Ale ne vždy z toho musí vzniknout podivně vypadající krabice. Naopak, co se týče designu umí být Japonci velmi kreativní. Dobře to prezentuje nové Suzuki Alto Lapin LC. | Suzuki

Jedná se o upravenou verzi klasického Alto Lapin, který je poznatelný podle široké masky chladiče s masivní lištou mezi světly. V horní a spodní části zbyly jen úzké proužky pro přívod vzduchu. Wheelsage

Jedná se o upravenou verzi klasického Alto Lapin, který je poznatelný podle široké masky chladiče s masivní lištou mezi světly. V horní a spodní části zbyly jen úzké proužky pro přívod vzduchu. | Wheelsage

Oproti tomu je LC mnohem zajímavější. Horní úzký otvor zůstal, avšak nevzhlednou lištu naradila oválná maska s decentním chromovaným zdobením, vytvářející milý a hravý výraz. Ozdobné kroužky dostaly i světlomety. Suzuki

Oproti tomu je LC mnohem zajímavější. Horní úzký otvor zůstal, avšak nevzhlednou lištu naradila oválná maska s decentním chromovaným zdobením, vytvářející milý a hravý výraz. Ozdobné kroužky dostaly i světlomety. | Suzuki

Nám Evropanům připomíná design přídě Renault 4, ale ve skutečnosti se Suzuki inspirovalo modelem Fronte 360 ze šedesátých let. To podtrhuje výběr „retro“ odstínů karoserie jako jsou světle zelená, pastelově růžová, béžová, hnědá a modrá. Doplnit je můžete střechou v bílém nebo hnědém provedení. Suzuki

Nám Evropanům připomíná design přídě Renault 4, ale ve skutečnosti se Suzuki inspirovalo modelem Fronte 360 ze šedesátých let. To podtrhuje výběr „retro“ odstínů karoserie jako jsou světle zelená, pastelově růžová, béžová, hnědá a modrá. Doplnit je můžete střechou v bílém nebo hnědém provedení. | Suzuki

Luxusně pojaté LC nadchne čalouněním kombinujícím kostkovanou látku s čokoládově hnědou umělou kůží. Aby interiér nepůsobil stísněně, použili designéři béžovou barvu na výplních dveří, stropnici a palubní desce. Suzuki

Luxusně pojaté LC nadchne čalouněním kombinujícím kostkovanou látku s čokoládově hnědou umělou kůží. Aby interiér nepůsobil stísněně, použili designéři béžovou barvu na výplních dveří, stropnici a palubní desce. | Suzuki

Mnohem zajímavější jsou cíleně tvarované odkládací prostory, kam se vejde krabička s kapesníčky, či „dámská zkrášlovadla“ a nechybí ani držák na nápoje. Suzuki

Mnohem zajímavější jsou cíleně tvarované odkládací prostory, kam se vejde krabička s kapesníčky, či „dámská zkrášlovadla“ a nechybí ani držák na nápoje. | Suzuki

Z komfortní výbavy potěší 7palcová dotyková obrazovka, vyhřívané sedačky i automatická klimatizace.  Protože „Lapin“ znamená ve francouzštině králík, najdete tato zvířátka v animované podobě u palubního počítače pod rychloměrem. Suzuki

Z komfortní výbavy potěší 7palcová dotyková obrazovka, vyhřívané sedačky i automatická klimatizace.  Protože „Lapin“ znamená ve francouzštině králík, najdete tato zvířátka v animované podobě u palubního počítače pod rychloměrem. | Suzuki

Ostatně, stejně velký je také tříválec o objemu 0.66 litru s výkonem 47 kW spojený s automatickou převodovkou CVT. K dispozici je pohon předních nebo všech kol. Cena roztomilého společníka startuje v přepočtu na 250 000 Kč. Vrcholná verze se vešla pod 300 000 Kč. Suzuki

Ostatně, stejně velký je také tříválec o objemu 0.66 litru s výkonem 47 kW spojený s automatickou převodovkou CVT. K dispozici je pohon předních nebo všech kol. Cena roztomilého společníka startuje v přepočtu na 250 000 Kč. Vrcholná verze se vešla pod 300 000 Kč. | Suzuki

Jedná se o upravenou verzi klasického Alto Lapin, který je poznatelný podle široké masky chladiče s masivní lištou mezi světly. V horní a spodní části zbyly jen úzké proužky pro přívod vzduchu. Wheelsage
Oproti tomu je LC mnohem zajímavější. Horní úzký otvor zůstal, avšak nevzhlednou lištu naradila oválná maska s decentním chromovaným zdobením, vytvářející milý a hravý výraz. Ozdobné kroužky dostaly i světlomety. Suzuki
Nám Evropanům připomíná design přídě Renault 4, ale ve skutečnosti se Suzuki inspirovalo modelem Fronte 360 ze šedesátých let. To podtrhuje výběr „retro“ odstínů karoserie jako jsou světle zelená, pastelově růžová, béžová, hnědá a modrá. Doplnit je můžete střechou v bílém nebo hnědém provedení. Suzuki
Luxusně pojaté LC nadchne čalouněním kombinujícím kostkovanou látku s čokoládově hnědou umělou kůží. Aby interiér nepůsobil stísněně, použili designéři béžovou barvu na výplních dveří, stropnici a palubní desce. Suzuki
8
Fotogalerie

Novinka od Suzuki má integrovaný držák na kapesníky. Nad cenou ale určitě plakat nebudete

Zatímco evropské značky likvidují malé modely pro nízkou ziskovost, v přeplněném Japonsku vznikají nové verze Kei caru. Tohle Suzuki nadchne originalitou i cenou.

Segment japonských vozů Kei má přesně dané limity pro motor i rozměry. Ale ne vždy z toho musí vzniknout podivně vypadající krabice. Naopak, co se týče designu umí být Japonci velmi kreativní. Dobře to prezentuje nové Suzuki Alto Lapin LC.

Jedná se o upravenou verzi klasického Alto Lapin, který je poznatelný podle široké masky chladiče s masivní lištou mezi světly. V horní a spodní části zbyly jen úzké proužky pro přívod vzduchu. Oproti tomu je LC mnohem zajímavější. Horní úzký otvor zůstal, avšak nevzhlednou lištu naradila oválná maska s decentním chromovaným zdobením, vytvářející milý a hravý výraz. Ozdobné kroužky dostaly i světlomety. Až na logo značky, které je u LC doplněné křidélky, jsou zádě obou modelů stejné.

Evropanům připomíná design přídě Renault 4, ale ve skutečnosti se Suzuki inspirovalo modelem Fronte 360 ze šedesátých let. To podtrhuje výběr retro odstínů karoserie jako jsou světle zelená, pastelově růžová, béžová, hnědá a modrá. Doplnit je můžete střechou v bílém nebo hnědém provedení.

Luxusně pojaté LC nadchne čalouněním kombinujícím kostkovanou látku s čokoládově hnědou umělou kůží. Aby interiér nepůsobil stísněně, použili designéři béžovou barvu na výplních dveří, stropnici a palubní desce. Ta může mít dřevěný nebo šedý perleťový dekor. Mnohem zajímavější jsou cíleně tvarované odkládací prostory, kam se vejde krabička s kapesníčky, či dámská zkrášlovadla a nechybí ani držák na nápoje.

Z komfortní výbavy potěší 7palcová dotyková obrazovka, vyhřívané sedačky i automatická klimatizace.  Protože „Lapin“ znamená ve francouzštině králík, najdete tato zvířátka v animované podobě u palubního počítače pod rychloměrem.

Ostatně, stejně velký je také tříválec o objemu 0,66 litru s výkonem 47 kW spojený s automatickou převodovkou CVT. K dispozici je pohon předních nebo všech kol. Cena roztomilého společníka startuje v přepočtu na 250.000 Kč. Vrcholná verze se vešla pod 300.000 Kč.

Suzuki

Suzuki je japonský výrobce automobilů a motocyklů. Michio Suzuki založil v roce 1909 společnost vyrábějící tkací stroje, první prototyp automobilu vznikl až v roce 1937.

Suzuki má své továrny i v Indii, Pákistánu nebo Maďarsku, spolupracuje s řadou automobilek.

Suzuki Ignis • Suzuki Swift • Suzuki Vitara • Suzuki S-Cross

Doporučujeme

Články odjinud