Range Rover dostává dvě nové výbavové linie. První z nich nese název Bronze Collection, kombinuje doplňky v odstínech bronzu a mědi s černým, šedivým nebo stříbrným lakem. Zdroj: Land Rover

Range Rover dostává dvě nové výbavové linie. První z nich nese název Bronze Collection, kombinuje doplňky v odstínech bronzu a mědi s černým, šedivým nebo stříbrným lakem. | Zdroj: Land Rover

Na majitele specifikace Bronze Collection uvnitř čeká luxusní výbava, včetně nejvyšší specifikace infotainmentu Pivi Pro a digitálního zpětného zrcátka. Zdroj: Land Rover

Na majitele specifikace Bronze Collection uvnitř čeká luxusní výbava, včetně nejvyšší specifikace infotainmentu Pivi Pro a digitálního zpětného zrcátka. | Zdroj: Land Rover

Provedení Range Rover Evoque HST bude k mání pouze s nejvýkonnějším benzinovým motorem P300 o výkonu 221 kW. Zdroj: Land Rover

Provedení Range Rover Evoque HST bude k mání pouze s nejvýkonnějším benzinovým motorem P300 o výkonu 221 kW. | Zdroj: Land Rover

Díky černým doplňkům exteriéru získává verze Range Rover Evoque HST dynamický vzhled. Zdroj: Land Rover

Díky černým doplňkům exteriéru získává verze Range Rover Evoque HST dynamický vzhled. | Zdroj: Land Rover

Range Rover Evoque HST Zdroj: Land Rover

Range Rover Evoque HST | Zdroj: Land Rover

Britský Land Rover prozatím žádný elektromobil nenabízí. Aby tak udržel krok s tvrdými emisními limity, představuje dvě nové plug-in hybridní varianty své flotily, kterými jsou Land Rover Discovery Sport a Range Rover Evoque. Novinky přijaly označení PHEV, které se poprvé objevilo u klasického  Range Roveru.   Land Rover

Britský Land Rover prozatím žádný elektromobil nenabízí. Aby tak udržel krok s tvrdými emisními limity, představuje dvě nové plug-in hybridní varianty své flotily, kterými jsou Land Rover Discovery Sport a Range Rover Evoque. Novinky přijaly označení PHEV, které se poprvé objevilo u klasického Range Roveru.  | Land Rover

Na tento krok jsou oba vozy plně připraveny už od minulého roku - Evoque s příchodem nové generace a  Discovery Sport  od svého výrazného omlazení. Samotná práce na pohonném ústrojí už ale začala v roce 2016 a celý vývoj probíhal za zavřenými dveřmi Land Roveru. Land Rover

Na tento krok jsou oba vozy plně připraveny už od minulého roku - Evoque s příchodem nové generace a Discovery Sport od svého výrazného omlazení. Samotná práce na pohonném ústrojí už ale začala v roce 2016 a celý vývoj probíhal za zavřenými dveřmi Land Roveru. | Land Rover

Nová hybridní motorizace dostala jméno P300e a skládá se z tříválcového zážehového motoru o objemu 1,5 litru, osmistupňové automatické převodovky a elektromotoru na zadní nápravě. Spalovací motor produkuje výkon 200 koní a elektrický jich má 109. Kombinovaný výkon činí 227 kW (309 koní) a 540 N.m točivého momentu. Land Rover

Nová hybridní motorizace dostala jméno P300e a skládá se z tříválcového zážehového motoru o objemu 1,5 litru, osmistupňové automatické převodovky a elektromotoru na zadní nápravě. Spalovací motor produkuje výkon 200 koní a elektrický jich má 109. Kombinovaný výkon činí 227 kW (309 koní) a 540 N.m točivého momentu. | Land Rover

Elektrická energie se ukládá do lithium-iontové baterie o kapacitě 15 kWh umístěné pod zadními sedadly. Plně nabitá vydrží  Range Roveru Evoque  na 66 kilometrů čistě elektrické jízdy. Land Rover

Elektrická energie se ukládá do lithium-iontové baterie o kapacitě 15 kWh umístěné pod zadními sedadly. Plně nabitá vydrží Range Roveru Evoque na 66 kilometrů čistě elektrické jízdy. | Land Rover

V případě většího a těžšího Discovery Sport to dělá 62 kilometrů. Oba vozy pak dokážou cestovat až do rychlosti 135 km/h čistě na elektřinu. Rychlé nabíjení baterie je u takových vozů samozřejmostí - 80 % kapacity baterie se nabije za půl hodiny. Land Rover

V případě většího a těžšího Discovery Sport to dělá 62 kilometrů. Oba vozy pak dokážou cestovat až do rychlosti 135 km/h čistě na elektřinu. Rychlé nabíjení baterie je u takových vozů samozřejmostí - 80 % kapacity baterie se nabije za půl hodiny. | Land Rover

Elektromotor má zásluhu i na velmi zajímavé dynamice. range Rover Evoque zvládne akceleraci na 100 km/h za 6,4 sekundy. Discovery Sport je na stejné hodnotě o dvě desetiny déle. Evoque pak také slibuje kombinovanou spotřebu 1,4 l/100 km. Discovery Sport si na stejnou vzdálenost řekne o dvě deci více.  Land Rover

Elektromotor má zásluhu i na velmi zajímavé dynamice. range Rover Evoque zvládne akceleraci na 100 km/h za 6,4 sekundy. Discovery Sport je na stejné hodnotě o dvě desetiny déle. Evoque pak také slibuje kombinovanou spotřebu 1,4 l/100 km. Discovery Sport si na stejnou vzdálenost řekne o dvě deci více.  | Land Rover

Tato nová motorizace se pro oba modely stává také tou nejsilnější. Tomu bude samozřejmě odpovídat i cena. Ty české ovšem ještě neznáme. Pokud budeme vycházet z britského ceníku, vyjde nás Range Rover Evoque P300E na minimálně 1.366.000 Kč a Land Rover Discovery Sport P300E na nejméně na 1.414.000 Kč. Land Rover

Tato nová motorizace se pro oba modely stává také tou nejsilnější. Tomu bude samozřejmě odpovídat i cena. Ty české ovšem ještě neznáme. Pokud budeme vycházet z britského ceníku, vyjde nás Range Rover Evoque P300E na minimálně 1.366.000 Kč a Land Rover Discovery Sport P300E na nejméně na 1.414.000 Kč. | Land Rover

 Land Rover

| Land Rover

 Land Rover

| Land Rover

 Land Rover

| Land Rover

 Land Rover

| Land Rover

 Land Rover

| Land Rover

 Land Rover

| Land Rover

 Land Rover

| Land Rover

 Land Rover

| Land Rover

 Land Rover

| Land Rover

 Land Rover

| Land Rover

Na majitele specifikace Bronze Collection uvnitř čeká luxusní výbava, včetně nejvyšší specifikace infotainmentu Pivi Pro a digitálního zpětného zrcátka. Zdroj: Land Rover
Provedení Range Rover Evoque HST bude k mání pouze s nejvýkonnějším benzinovým motorem P300 o výkonu 221 kW. Zdroj: Land Rover
Díky černým doplňkům exteriéru získává verze Range Rover Evoque HST dynamický vzhled. Zdroj: Land Rover
Range Rover Evoque HST Zdroj: Land Rover
22
Fotogalerie

Range Rover Evoque dostal dvě nové verze. Hybridní pohon je teď účinnější

Nejmenší Range přidává na stylu. Provedení P300 HST se zaměřuje na sportovní styl, Bronze Collection na eleganci.

Evoque druhé generace je na trhu již třetím rokem a Land Rover zákazníky často zásobuje novými výbavami a edicemi, aby udržel jejich zájem. Nově si připravil dvě verze, zaměřené na dynamický a elegantní styl.

Provedení P300 HST budek dostání pouze s nejvýkonnější verzí dvoulitrového přeplňovaného čtyřválce Ingenium. Inspiruje se stejnojmennou výbavou většího Range Roveru Sport HST, jako základ mu posloužil Evoque R-Dynamic S. K mání je s 11 různými druhy laku, kombinovanými s paketem Black, tmavými písmeny na kapotě, temnými bočními výdechy, kryty zrcátek a zatmavenými okny. Dynamický vzhled podtrhují dvacetipalcová kola v černém lesku, za nimiž najdete červené brzdiče.

Provedení Bronze Collection je možné dostat s šedým, černým nebo stříbrným lakem, které kombinuje s kontrastní střechou v barvě Corinthian Bronze, bočními výdechy v barvě mědi a šedivými 20“ koly. V podobném barevném duchu je zpracován i interiér, součástí této výbavy je dále nejvyšší specifikace infotainmentu Pivi Pro a digitální zpětné zrcátko ClearSight.

Verze Bronze Collection je k mání s celou paletou benzinových i naftových motorizací a s plug-in hybridním pohonem P300e. Ten byl pro letošní rok vylepšen, respektive jeho režim SAVE, který slouží k nabíjení trakčního akumulátoru za jízdy. V rychlosti 112 km/h se dobije na 80 % své kapacity během hodiny a půl.

Land Rover

První vůz Land Rover vznikl ve Velké Británii v roce 1947 jako inspirace americkým Jeepem.

V roce 1978 se značka specializující se na terénní automobily oddělila od Rover Company. Vlastnilo ji BMW a Ford, od roku 2008 patří k indickému Tata Motors.

Range Rover • Range Rover Velar • Range Rover Evoque • Land Rover Discovery • Land Rover Defender

Doporučujeme

Články odjinud