Osazení vyšší flotily německé značky Audi elektromotorem míří do finále. Další v řadě je  manažerská limuzína A6 , která dostala novou motorizaci s označením 55 TFSI e quattro.  Audi

Osazení vyšší flotily německé značky Audi elektromotorem míří do finále. Další v řadě je manažerská limuzína A6, která dostala novou motorizaci s označením 55 TFSI e quattro.  | Audi

Základní čtyřválcový motor produkuje výkon 185 kW (251 koní). V kombinaci s elektromotorem dělá výsledná hodnota mnohem přitažlivějších 270 kW (367 koní) a 500 N.m točivého momentu máte k dispozici již od 1250 otáček za minutu. Audi

Základní čtyřválcový motor produkuje výkon 185 kW (251 koní). V kombinaci s elektromotorem dělá výsledná hodnota mnohem přitažlivějších 270 kW (367 koní) a 500 N.m točivého momentu máte k dispozici již od 1250 otáček za minutu. | Audi

Stovku zvládne hybridní A6 za 5,6 sekundy. Maximální rychlost je omezena na 250 km/h, při čistě elektrické jízdě však omezovač zasáhne již ve 135 km/h. S 14,1kWh baterií (pro všechny nově představené vozy shodná) zvládne Audi na jedno nabití 53 kilometrů čistě na elektřinu.  Audi

Stovku zvládne hybridní A6 za 5,6 sekundy. Maximální rychlost je omezena na 250 km/h, při čistě elektrické jízdě však omezovač zasáhne již ve 135 km/h. S 14,1kWh baterií (pro všechny nově představené vozy shodná) zvládne Audi na jedno nabití 53 kilometrů čistě na elektřinu.  | Audi

Na výběr budou tři jízdní režimy: EV, Auto a Hold. V módu EV si modely vystačí čistě s elektrickým pohonem a přepnutím na Auto si bude systém inteligentně kombinovat spalovací a elektrický motor pro nejúspornější jízdu. Audi

Na výběr budou tři jízdní režimy: EV, Auto a Hold. V módu EV si modely vystačí čistě s elektrickým pohonem a přepnutím na Auto si bude systém inteligentně kombinovat spalovací a elektrický motor pro nejúspornější jízdu. | Audi

Hybridní verze bude k mání i s paktem S-line. Těšit se můžete mimo jiné na 19palcová kola, červeně lakované brzdové třmeny, digitální přístrojový štít, sportovní sedadla, čtyřzónovou klimatizaci nebo Matrix LED světlomety. České ceny zatím nejsou známy. Audi

Hybridní verze bude k mání i s paktem S-line. Těšit se můžete mimo jiné na 19palcová kola, červeně lakované brzdové třmeny, digitální přístrojový štít, sportovní sedadla, čtyřzónovou klimatizaci nebo Matrix LED světlomety. České ceny zatím nejsou známy. | Audi

K zajištění uvedeného dojezdu budou samozřejmě hybridy používat i systému rekuperaci energie z brzdění. Audi

K zajištění uvedeného dojezdu budou samozřejmě hybridy používat i systému rekuperaci energie z brzdění. | Audi

Základní čtyřválcový motor produkuje výkon 185 kW (251 koní). V kombinaci s elektromotorem dělá výsledná hodnota mnohem přitažlivějších 270 kW (367 koní) a 500 N.m točivého momentu máte k dispozici již od 1250 otáček za minutu. Audi
Stovku zvládne hybridní A6 za 5,6 sekundy. Maximální rychlost je omezena na 250 km/h, při čistě elektrické jízdě však omezovač zasáhne již ve 135 km/h. S 14,1kWh baterií (pro všechny nově představené vozy shodná) zvládne Audi na jedno nabití 53 kilometrů čistě na elektřinu.  Audi
Na výběr budou tři jízdní režimy: EV, Auto a Hold. V módu EV si modely vystačí čistě s elektrickým pohonem a přepnutím na Auto si bude systém inteligentně kombinovat spalovací a elektrický motor pro nejúspornější jízdu. Audi
Hybridní verze bude k mání i s paktem S-line. Těšit se můžete mimo jiné na 19palcová kola, červeně lakované brzdové třmeny, digitální přístrojový štít, sportovní sedadla, čtyřzónovou klimatizaci nebo Matrix LED světlomety. České ceny zatím nejsou známy. Audi
6
Fotogalerie

Audi A6 nyní také jako plug-in hybrid. Z Berouna do Prahy dojede bez kapky benzinu

Vlajková loď A8, sportovně střižený A7 Sportback, dvojice SUV a teď už i zlatá střední cesta A6. Elektrifikace velkých modelů Audi pokračuje.

Osazení vyšší flotily německé značky Audi elektromotorem míří do finále. Další v řadě je manažerská limuzína A6, která dostala novou motorizaci s označením 55 TFSI e quattro. 

Základní čtyřválcový motor produkuje výkon 185 kW (251 koní). V kombinaci s elektromotorem dělá výsledná hodnota mnohem přitažlivějších 270 kW (367 koní) a 500 N.m točivého momentu máte k dispozici již od 1250 otáček za minutu.

Stovku zvládne hybridní A6 za 5,6 sekundy. Maximální rychlost je omezena na 250 km/h, při čistě elektrické jízdě však omezovač zasáhne již ve 135 km/h. S 14,1kWh baterií (pro všechny nově představené vozy shodná) zvládne Audi na jedno nabití 53 kilometrů čistě na elektřinu. Díky tomu dosahuje v kombinovaném cyklu spotřeby okolo 2 l/100 km.

Hybridní verze bude k mání i s paktem S-line. Těšit se můžete mimo jiné na 19palcová kola, červeně lakované brzdové třmeny, digitální přístrojový štít, sportovní sedadla, čtyřzónovou klimatizaci nebo Matrix LED světlomety. České ceny zatím nejsou známy.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud