Sportovně střižená výbava elektromobilu Škoda Enyaq iV se nám poprvé ukázala v polovině února. Nyní už se dostala i do českého konfigurátoru, takže se můžeme podívat, jak si cenově stojí proti základní verzi.
Škoda Enyaq iV Sportline se vyznačuje především sníženým sportovním podvozkem (o 15 mm vpředu a o 10 mm vzadu), černě lakovanými doplňky karoserie či specifickými designy kol. Uvnitř pak najdete tříramenný sportovní volant, přístrojovou desku potaženou syntetickou kůží či dekorativní lišty připomínající karbon. Více o voze zde.
Základní varianta Sportline 60 vyjde českého zákazníka na 1.152.900 Kč. Jedná se o jednomotorovou zadokolku s výkonem 132 kW a baterií o kapacitě 59 kWh, která na jedno nabití vystačí k ujetí 390 kilometrů. Vyšší varianta Sportline 80 s výkonem elektromotoru 150 kW a baterií o kapacitě 77 kWh (510 km) stojí 1.282.900 Kč. Čtyřkolka 80x se dvěma motory nabídku zatím nedoplnila.
Obě sportovně střižené varianty jsou oproti základním verzím o 80.000 Kč dražší. Metalíza stojí 19.000 Kč a 21palcová kola 20.000 Kč. Verze Sportline nejdou v interiéru cestou základních modelů, které mají na výběr z variant Loft, Lodge, Lounge, Suite a ecoSuite, ale mají svou vlastní, která je jedinou volbou.
Vnitřku vládne černá barva se světlými kontrastními doplňky. Připlatit si do vozu můžete dvě úrovně asistované jízdy, elektricky ovládaná sedadla, ale i rychlé nabíjení výkonem 100 kW (standardně 50 kW). Ceny většiny příplatků jsou stejné jako u základních verzí. Levněji vás vyjde třeba Sport Paket Top, který obsahuje podvozek DCC a progresivní řízení, který zde stojí 17.500 Kč, jinak 24.500 Kč.