Příběh této svolávačky může působit opravdu komicky, ale ukazuje, s jakou pečlivostí a jak vážně bere francouzská automobilka kvalitu svých aut.
Okolo svolávacích akcí automobilek zvučných jmen a s výrobky za mnoho milionů je vždy velký humbuk. Tento aktuální případ je poněkud výjimečný a proto velmi zajímavý. Bugatti zjistilo, že s vozem vyrobených 16. listopadu roku 2017 není vše v pořádku. Konkrétně že jeden šroub nedosahuje minimálního požadovaného točivého momentu utažení. Výrobce proto využil svou databázi šroubovaných spojů (ano, čtete správně), kterou vede pro všechny vyrobené Chirony.
Z databáze je patrné, že jeden z dvou šroubů na podpěře předního rámu byl utažen jen na 9 Nm místo předepsaných 19 Nm. Svolávačka se týká jediného vozu v USA, který bude na náklady výrobce dopraven do autorizovaného servisu, kde bude problém zkontrolován a šroub dotažen na předepsaný moment. Výroba Chironu mimochodem stále běží, poslední vozy z pětisetkusové série ve verzích Pur Sport a Super Sport by měly opustit továrnu až za dva roky.
Nástupce je již v přípravě, automobilku čekají po propojení s chorvatským výrobcem elektrických sporťáků Rimac velké změny. Novinka vznikne na zcela nové technice a i když nepůjde o elektromobil, nový šéf Mate Rimac hovoří o masivní elektrifikaci v kombinaci s velmi atraktivním spalovacím motorem. Vážení klienti značky by měli vidět nástupce Chironu již v letošním roce, aby bylo možné včas plnit knihy objednávek. Veřejnost by měla novinku spatřit až za dva roky.