Škoda Enyaq iV Sportline se vyznačuje především sníženým sportovním podvozkem (o 15 mm vpředu a o 10 mm vzadu), černě lakovanými doplňky karoserie či specifickými designy kol. Zdroj: Škoda

Škoda Enyaq iV Sportline se vyznačuje především sníženým sportovním podvozkem (o 15 mm vpředu a o 10 mm vzadu), černě lakovanými doplňky karoserie či specifickými designy kol. | Zdroj: Škoda

Uvnitř pak najdete tříramenný sportovní volant, přístrojovou desku potaženou syntetickou kůží či dekorativní lišty připomínající karbon. Více o voze  zde . Zdroj: Škoda

Uvnitř pak najdete tříramenný sportovní volant, přístrojovou desku potaženou syntetickou kůží či dekorativní lišty připomínající karbon. Více o voze zde. | Zdroj: Škoda

Základní varianta Sportline 60 vyjde českého zákazníka na  1.152.900 Kč . Jedná se o jednomotorovou zadokolku s výkonem 132 kW a baterií o kapacitě 59 kWh, která na jedno nabití vystačí k ujetí 390 kilometrů.  Zdroj: Škoda

Základní varianta Sportline 60 vyjde českého zákazníka na 1.152.900 Kč. Jedná se o jednomotorovou zadokolku s výkonem 132 kW a baterií o kapacitě 59 kWh, která na jedno nabití vystačí k ujetí 390 kilometrů.  | Zdroj: Škoda

Vyšší varianta Sportline 80 s výkonem elektromotoru 150 kW a baterií o kapacitě 77 kWh (510 km) stojí  1.282.900 Kč.  Čtyřkolka 80x se dvěma motory nabídku zatím nedoplnila. Zdroj: Škoda

Vyšší varianta Sportline 80 s výkonem elektromotoru 150 kW a baterií o kapacitě 77 kWh (510 km) stojí 1.282.900 Kč. Čtyřkolka 80x se dvěma motory nabídku zatím nedoplnila. | Zdroj: Škoda

Obě sportovně střižené varianty jsou oproti základním verzím o  80.000 Kč  dražší. Metalíza stojí 19.000 Kč a 21palcová kola 20.000 Kč. Zdroj: Škoda

Obě sportovně střižené varianty jsou oproti základním verzím o 80.000 Kč dražší. Metalíza stojí 19.000 Kč a 21palcová kola 20.000 Kč. | Zdroj: Škoda

Verze Sportline nejdou v interiéru cestou základních modelů, které mají na výběr z variant Loft, Lodge, Lounge, Suite a ecoSuite, ale mají svou vlastní, která je jedinou volbou. Zdroj: Škoda

Verze Sportline nejdou v interiéru cestou základních modelů, které mají na výběr z variant Loft, Lodge, Lounge, Suite a ecoSuite, ale mají svou vlastní, která je jedinou volbou. | Zdroj: Škoda

Vnitřku vládne černá barva se světlými kontrastními doplňky. Připlatit si do vozu můžete dvě úrovně asistované jízdy, elektricky ovládaná sedadla, ale i rychlé nabíjení výkonem 100 kW (standardně 50 kW). Zdroj: Škoda

Vnitřku vládne černá barva se světlými kontrastními doplňky. Připlatit si do vozu můžete dvě úrovně asistované jízdy, elektricky ovládaná sedadla, ale i rychlé nabíjení výkonem 100 kW (standardně 50 kW). | Zdroj: Škoda

Ceny většiny příplatků jsou stejné jako u  základních verzí . Levněji vás vyjde třeba Sport Paket Top, který obsahuje podvozek DCC a progresivní řízení, který zde stojí 17.500 Kč, jinak 24.500 Kč. Zdroj: Škoda

Ceny většiny příplatků jsou stejné jako u základních verzí. Levněji vás vyjde třeba Sport Paket Top, který obsahuje podvozek DCC a progresivní řízení, který zde stojí 17.500 Kč, jinak 24.500 Kč. | Zdroj: Škoda

| Škoda Enyaq iV Sportline Zdroj: Škoda

| Škoda Enyaq iV Sportline | Zdroj: Škoda

| Škoda Enyaq iV Sportline Zdroj: Škoda

| Škoda Enyaq iV Sportline | Zdroj: Škoda

| Škoda Enyaq iV Sportline Zdroj: Škoda

| Škoda Enyaq iV Sportline | Zdroj: Škoda

| Škoda Enyaq iV Sportline Zdroj: Škoda

| Škoda Enyaq iV Sportline | Zdroj: Škoda

| Škoda Enyaq iV Sportline Zdroj: Škoda

| Škoda Enyaq iV Sportline | Zdroj: Škoda

| Škoda Enyaq iV Sportline Zdroj: Škoda

| Škoda Enyaq iV Sportline | Zdroj: Škoda

| Škoda Enyaq iV Sportline Zdroj: Škoda

| Škoda Enyaq iV Sportline | Zdroj: Škoda

| Škoda Enyaq iV Sportline Zdroj: Škoda

| Škoda Enyaq iV Sportline | Zdroj: Škoda

| Škoda Enyaq iV Sportline Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline | Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline Foto: Škoda Auto

| Škoda Enyaq iV Sportline | Foto: Škoda Auto

Uvnitř pak najdete tříramenný sportovní volant, přístrojovou desku potaženou syntetickou kůží či dekorativní lišty připomínající karbon. Více o voze  zde . Zdroj: Škoda
Základní varianta Sportline 60 vyjde českého zákazníka na  1.152.900 Kč . Jedná se o jednomotorovou zadokolku s výkonem 132 kW a baterií o kapacitě 59 kWh, která na jedno nabití vystačí k ujetí 390 kilometrů.  Zdroj: Škoda
Vyšší varianta Sportline 80 s výkonem elektromotoru 150 kW a baterií o kapacitě 77 kWh (510 km) stojí  1.282.900 Kč.  Čtyřkolka 80x se dvěma motory nabídku zatím nedoplnila. Zdroj: Škoda
Obě sportovně střižené varianty jsou oproti základním verzím o  80.000 Kč  dražší. Metalíza stojí 19.000 Kč a 21palcová kola 20.000 Kč. Zdroj: Škoda
35
Fotogalerie

Škoda Enyaq iV Sportline odhalila české ceny. Připravte si nejméně 1.152.900 Kč

Sportovně střižená výbava elektromobilu Škoda Enyaq iV se nám poprvé ukázala v polovině února. Nyní už se dostala i do českého konfigurátoru, takže se můžeme podívat, jak si cenově stojí proti základní verzi.

Škoda Enyaq iV Sportline se vyznačuje především sníženým sportovním podvozkem (o 15 mm vpředu a o 10 mm vzadu), černě lakovanými doplňky karoserie či specifickými designy kol. Uvnitř pak najdete tříramenný sportovní volant, přístrojovou desku potaženou syntetickou kůží či dekorativní lišty připomínající karbon. Více o voze zde.

Základní varianta Sportline 60 vyjde českého zákazníka na 1.152.900 Kč. Jedná se o jednomotorovou zadokolku s výkonem 132 kW a baterií o kapacitě 59 kWh, která na jedno nabití vystačí k ujetí 390 kilometrů. Vyšší varianta Sportline 80 s výkonem elektromotoru 150 kW a baterií o kapacitě 77 kWh (510 km) stojí 1.282.900 Kč. Čtyřkolka 80x se dvěma motory nabídku zatím nedoplnila.

Obě sportovně střižené varianty jsou oproti základním verzím o 80.000 Kč dražší. Metalíza stojí 19.000 Kč a 21palcová kola 20.000 Kč. Verze Sportline nejdou v interiéru cestou základních modelů, které mají na výběr z variant Loft, Lodge, Lounge, Suite a ecoSuite, ale mají svou vlastní, která je jedinou volbou.

Vnitřku vládne černá barva se světlými kontrastními doplňky. Připlatit si do vozu můžete dvě úrovně asistované jízdy, elektricky ovládaná sedadla, ale i rychlé nabíjení výkonem 100 kW (standardně 50 kW). Ceny většiny příplatků jsou stejné jako u základních verzí. Levněji vás vyjde třeba Sport Paket Top, který obsahuje podvozek DCC a progresivní řízení, který zde stojí 17.500 Kč, jinak 24.500 Kč.

Speciál: Škoda Enyaq iV

Škoda Enyaq iV je první elektromobil automobilky Škoda Auto na modulární platformě MEB. SUV s dojezdem až 500 km na jedno nabití v roce 2020 převzalo po modelu Superb roli vlajkové lodi automobilky a vzniká ve dvou karosářských verzích. Základem je pohon zadních kol, v nabídce jsou i verze s pohonem 4x4 a sportovněji zaměřené provedení RS iV. Světová premiéra proběhla 1. září 2020 v Praze.

První dojmyCenaPrvní test prototypuVnější designInteriérEnyaq iV - význam názvu

Doporučujeme

Články odjinud