Audi e-tron se v autosalonech zatím ani moc neohřálo a už se mu dostalo technické modernizace. Ta spočívá v několika jednoduchých úpravách, díky kterým je elektrické SUV hospodárnější a lépe drží krok s nedávno představenou  SUV kupé verzí , která je díky uhlazenější karoserii efektivnější. Audi

Audi e-tron se v autosalonech zatím ani moc neohřálo a už se mu dostalo technické modernizace. Ta spočívá v několika jednoduchých úpravách, díky kterým je elektrické SUV hospodárnější a lépe drží krok s nedávno představenou SUV kupé verzí, která je díky uhlazenější karoserii efektivnější. | Audi

Nejdříve jde o navýšení pracovní kapacity baterie. Z celkové kapacity 95 kWh je teď možné využít až 86,5 kWh. Dále šlo o optimalizaci pohonu náprav, kdy je při běžné jízdě v podstatě kompletně odpojený přední elektromotor.  Audi

Nejdříve jde o navýšení pracovní kapacity baterie. Z celkové kapacity 95 kWh je teď možné využít až 86,5 kWh. Dále šlo o optimalizaci pohonu náprav, kdy je při běžné jízdě v podstatě kompletně odpojený přední elektromotor.  | Audi

Žádnou elektrickou energii tedy neodebírá a zapojí se až po pobídnutí řidiče k razantnější akceleraci. Další ze střípků vylepšení se týká i brzdového systému. Vývojáři snížily ztráty při krátkodobém kontaktu brzdového obložení s povrchem brzdového kotouče. Audi

Žádnou elektrickou energii tedy neodebírá a zapojí se až po pobídnutí řidiče k razantnější akceleraci. Další ze střípků vylepšení se týká i brzdového systému. Vývojáři snížily ztráty při krátkodobém kontaktu brzdového obložení s povrchem brzdového kotouče. | Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

 Audi

| Audi

Nejdříve jde o navýšení pracovní kapacity baterie. Z celkové kapacity 95 kWh je teď možné využít až 86,5 kWh. Dále šlo o optimalizaci pohonu náprav, kdy je při běžné jízdě v podstatě kompletně odpojený přední elektromotor.  Audi
Žádnou elektrickou energii tedy neodebírá a zapojí se až po pobídnutí řidiče k razantnější akceleraci. Další ze střípků vylepšení se týká i brzdového systému. Vývojáři snížily ztráty při krátkodobém kontaktu brzdového obložení s povrchem brzdového kotouče. Audi
 Audi
 Audi
6
Fotogalerie

Audi e-tron nyní i ve výbavě S line. Po technické modernizaci se zvýšil i dojezd

Stačilo pár nenápadných změn a hned máte 25 kilometrů dojezdu navíc.

Audi e-tron se v autosalonech zatím ani moc neohřálo a už se mu dostalo technické modernizace. Ta spočívá v několika jednoduchých úpravách, díky kterým je elektrické SUV hospodárnější a lépe drží krok s nedávno představenou SUV-kupé verzí, která je díky uhlazenější karoserii efektivnější.

Nejdříve jde o navýšení pracovní kapacity baterie. Z celkové kapacity 95 kWh je teď možné využít až 86,5 kWh. Dále šlo o optimalizaci pohonu náprav, kdy je při běžné jízdě v podstatě kompletně odpojený přední elektromotor. 

Žádnou elektrickou energii tedy neodebírá a zapojí se až po pobídnutí řidiče k razantnější akceleraci. Další ze střípků vylepšení se týká i brzdového systému. Vývojáři snížily ztráty při krátkodobém kontaktu brzdového obložení s povrchem brzdového kotouče.

Vylepšením pak prošel i systém chlazení a rekuperace při brzdění motorem, která je nyní razantnější. S tím vším nyní dojede Audi e-tron na jedno nabití o 25 kilometrů dál. Celkem jde tedy o 436 kilometrů (měřeno metodikou WLTP).

Jako perličku na závěr si Audi přichystalo i výbavovou linii S line. Ta spočívá v trochu agresivnějším designu přední masky, vzduchovém odpružení podvozku nebo ve 20palcových kolech. Všudypřítomná loga „S“ jsou samozřejmostí. České ceny zatím nejsou známy.

*galerie doplněna o standradní Audi e-tron.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud