O tom, že nás čeká ostrá varianta N nové generace malého hatchbacku  Hyundai i20 , jsme věděli již od jeho debutu. Rychlá verze vozu na sebe totiž nenápadně stihla upozornit během uvedení standardního modelu. Hyundai i20 N na sebe nenechá dlouho čekat. Představí se do konce roku a do roka už by měl být u zákazníků. X-Tomi Design

O tom, že nás čeká ostrá varianta N nové generace malého hatchbacku Hyundai i20, jsme věděli již od jeho debutu. Rychlá verze vozu na sebe totiž nenápadně stihla upozornit během uvedení standardního modelu. Hyundai i20 N na sebe nenechá dlouho čekat. Představí se do konce roku a do roka už by měl být u zákazníků. | X-Tomi Design

Jeho hlavním rivalem bude přirozeně  Ford Fiesta ST . Jako další přirozený rival se pak jeví  Suzuki Swift Sport . Za rok by mohla být situace s konkurencí podobná. Zatím totiž nejsou potvrzené informace o ostrém  Renaultu Clio  nebo  Cupře Ibiza  a Škodovka se také nejspíš nerozhoupe,  aby chystané Fabii  „natočila dvanáctku“.

Jeho hlavním rivalem bude přirozeně Ford Fiesta ST. Jako další přirozený rival se pak jeví Suzuki Swift Sport. Za rok by mohla být situace s konkurencí podobná. Zatím totiž nejsou potvrzené informace o ostrém Renaultu Clio nebo Cupře Ibiza a Škodovka se také nejspíš nerozhoupe, aby chystané Fabii „natočila dvanáctku“.

Testovací muly malého ostrého hatchbacku se momentálně prohánějí po Nürburgringu, kde najíždí testovací kilometry, stejně jako tomu bylo u  i30 N . Vzhled vozu nám zatím prozrazen nebyl. Můžeme ale počítat s decentním zadním křídlem, velkými koly a agresivnějšími nárazníky. 

Testovací muly malého ostrého hatchbacku se momentálně prohánějí po Nürburgringu, kde najíždí testovací kilometry, stejně jako tomu bylo u i30 N. Vzhled vozu nám zatím prozrazen nebyl. Můžeme ale počítat s decentním zadním křídlem, velkými koly a agresivnějšími nárazníky. 

Podobu vozu se snažil předurčit designér X-Tomi a najdete ji v galerii. Uvnitř můžeme počítat se sportovními sedadly s lepší boční oporou, lépe tvarovaným volantem a kontrastně lakovanými doplňky.

Podobu vozu se snažil předurčit designér X-Tomi a najdete ji v galerii. Uvnitř můžeme počítat se sportovními sedadly s lepší boční oporou, lépe tvarovaným volantem a kontrastně lakovanými doplňky.

Zatím není potvrzené, co se objeví pod kapotou. Podle britského magazínu  Auto Express  se jako pravděpodobný kandidát jeví šestnáctistovka o výkonu 201 koní z  Hyundai Veloster N , který je dostupný například v Americe.

Zatím není potvrzené, co se objeví pod kapotou. Podle britského magazínu Auto Express se jako pravděpodobný kandidát jeví šestnáctistovka o výkonu 201 koní z Hyundai Veloster N, který je dostupný například v Americe.

Před řidičem se objevuje 10,25palcový digitální štít, přičemž z kapličky přístrojů se tyčí do strany rovněž 10,25palcová obrazovka infotainmentu. Nový je rovněž multifunkční volant a ve výbavě najdete i ambientní osvětlení interiéru.

Před řidičem se objevuje 10,25palcový digitální štít, přičemž z kapličky přístrojů se tyčí do strany rovněž 10,25palcová obrazovka infotainmentu. Nový je rovněž multifunkční volant a ve výbavě najdete i ambientní osvětlení interiéru.

Na poslední vychytávky jako podporu bezdrátového rozhraní Apple CarPlay a Android Auto nebo přihrádku pro bezdrátové dobíjení telefonu se nezapomnělo.

Na poslední vychytávky jako podporu bezdrátového rozhraní Apple CarPlay a Android Auto nebo přihrádku pro bezdrátové dobíjení telefonu se nezapomnělo.

Fotky interiéru zatím Hyundai ke své tiskové zprávě nepřidal, vystačit si tak musíme se zveřejněnou ilustrací. Výrazným prvkem je mřížka výdechů klimatizace, která se rozprostírá takřka přes celou šířku palubní desky.

Fotky interiéru zatím Hyundai ke své tiskové zprávě nepřidal, vystačit si tak musíme se zveřejněnou ilustrací. Výrazným prvkem je mřížka výdechů klimatizace, která se rozprostírá takřka přes celou šířku palubní desky.

Změny jsou,  jako v případě i10 , opravdu veliké.  Předchozí i20  sice musíme uznat skvělou a jednoduchou ergonomii, ale upřímně to byla jedna velká hrouda nevzhledných a tvrdých plastů. Nová generace si na první pohled jednoduchou ergonomii ponechává. Líbí se nám hlavně jednoduché ovládání teploty a úrovně klimatizace. I konektor USB je na snadno přístupném místě a neschovává se na zadní stěnu odkládacích prostorů. 

Změny jsou, jako v případě i10, opravdu veliké. Předchozí i20 sice musíme uznat skvělou a jednoduchou ergonomii, ale upřímně to byla jedna velká hrouda nevzhledných a tvrdých plastů. Nová generace si na první pohled jednoduchou ergonomii ponechává. Líbí se nám hlavně jednoduché ovládání teploty a úrovně klimatizace. I konektor USB je na snadno přístupném místě a neschovává se na zadní stěnu odkládacích prostorů. 

Oficiální představení  nového Hyundaie i20 už proběhlo  a techniku pod kapotou jsme si víceméně rozebrali.

Oficiální představení nového Hyundaie i20 už proběhlo a techniku pod kapotou jsme si víceméně rozebrali.

Další detaily pak ukazuje ve videu sám vedoucí marketingu značky pro Evropu Raf Van Nuffel.

Další detaily pak ukazuje ve videu sám vedoucí marketingu značky pro Evropu Raf Van Nuffel.

...trochu hravější atmosféru zajistí možnost limetkově zelených doplňků včetně kontrastního prošívání sedadel, panelů dveří nebo volantu.

...trochu hravější atmosféru zajistí možnost limetkově zelených doplňků včetně kontrastního prošívání sedadel, panelů dveří nebo volantu.

Jak už víme, Hyundai hatchbacku v nové generaci lehce prodloužil rozvor o 10 mm (2580 mm) i celkovou délku o 5 mm (4040 mm), aby především cestujícím na zadních sedadlech poskytl trochu více místa.

Jak už víme, Hyundai hatchbacku v nové generaci lehce prodloužil rozvor o 10 mm (2580 mm) i celkovou délku o 5 mm (4040 mm), aby především cestujícím na zadních sedadlech poskytl trochu více místa.

Nakonec už můžeme kouknout také do kufru, jehož objem byl vůči předchůdci zvětšen o 25 litrů na celkem 351 litrů. Plato kufru lze sklopit dolů, aby kopírovalo zadní sedačky a nepřekáželo, pokud není k užitku.

Nakonec už můžeme kouknout také do kufru, jehož objem byl vůči předchůdci zvětšen o 25 litrů na celkem 351 litrů. Plato kufru lze sklopit dolů, aby kopírovalo zadní sedačky a nepřekáželo, pokud není k užitku.

Ačkoliv může interiér i20 působit trochu nudně s černými a šedými plasty, doplněnými o tmavé čalounění...

Ačkoliv může interiér i20 působit trochu nudně s černými a šedými plasty, doplněnými o tmavé čalounění...

Prodej nové generace i20 chce Hyundai spustit v Evropě ještě během léta. Produkce vozu bude probíhat v evropské továrně značky v tureckém İzmitu.

Prodej nové generace i20 chce Hyundai spustit v Evropě ještě během léta. Produkce vozu bude probíhat v evropské továrně značky v tureckém İzmitu.

Jeho hlavním rivalem bude přirozeně  Ford Fiesta ST . Jako další přirozený rival se pak jeví  Suzuki Swift Sport . Za rok by mohla být situace s konkurencí podobná. Zatím totiž nejsou potvrzené informace o ostrém  Renaultu Clio  nebo  Cupře Ibiza  a Škodovka se také nejspíš nerozhoupe,  aby chystané Fabii  „natočila dvanáctku“.
Testovací muly malého ostrého hatchbacku se momentálně prohánějí po Nürburgringu, kde najíždí testovací kilometry, stejně jako tomu bylo u  i30 N . Vzhled vozu nám zatím prozrazen nebyl. Můžeme ale počítat s decentním zadním křídlem, velkými koly a agresivnějšími nárazníky. 
Podobu vozu se snažil předurčit designér X-Tomi a najdete ji v galerii. Uvnitř můžeme počítat se sportovními sedadly s lepší boční oporou, lépe tvarovaným volantem a kontrastně lakovanými doplňky.
Zatím není potvrzené, co se objeví pod kapotou. Podle britského magazínu  Auto Express  se jako pravděpodobný kandidát jeví šestnáctistovka o výkonu 201 koní z  Hyundai Veloster N , který je dostupný například v Americe.
16
Fotogalerie

Ostrý Hyundai i20 N si to rozdá s Fordem i Suzuki. Už známe první detaily

Hyundai i20 N dorazí do roka. Pod kapotou by se mohla objevit přeplňovaná šestnáctistovka z amerického Hyundaie.

O tom, že nás čeká ostrá varianta N nové generace malého hatchbacku Hyundai i20, jsme věděli již od jeho debutu. Rychlá verze vozu na sebe totiž nenápadně stihla upozornit během uvedení standardního modelu. Hyundai i20 N na sebe nenechá dlouho čekat. Představí se do konce tohoto roku a nedlouho poté by měl mířit k zákazníkům.

Jeho hlavním rivalem bude přirozeně Ford Fiesta ST. Jako další přirozený rival se pak jeví Suzuki Swift Sport. Za rok by mohla být situace s konkurencí podobná. Zatím totiž nejsou potvrzené informace o ostrém Renaultu Clio nebo Cupře Ibiza, a Škodovka se také nejspíš nerozhoupe, aby chystané Fabii „natočila dvanáctku“.

Testovací muly malého ostrého hatchbacku se momentálně prohánějí po Nürburgringu, kde najíždí testovací kilometry, stejně jako tomu bylo u i30 N. Vzhled vozu nám zatím prozrazen nebyl. Můžeme ale počítat s decentním zadním křídlem, velkými koly a agresivnějšími nárazníky. 

Podobu vozu se snažil předurčit designér X-Tomi a najdete ji v galerii. Uvnitř můžeme počítat se sportovními sedadly, sportovním volantem a kontrastně lakovanými doplňky. Zatím není potvrzené, co se objeví pod kapotou. Podle britského magazínu Auto Express se jako pravděpodobný kandidát jeví šestnáctistovka o výkonu 201 koní z vozu Hyundai Veloster N, který je dostupný například v Americe.

Galerie doplněna o standardní Hyundai i20 N.

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Doporučujeme

Články odjinud