První kusy nové generace Pumy se u nás objeví v lednu 2020, již nyní ale Ford spouští objednávky a ukazuje ceny prozatím dostupných motorizací a výbav. | Ford Puma Zdroj: Ford

První kusy nové generace Pumy se u nás objeví v lednu 2020, již nyní ale Ford spouští objednávky a ukazuje ceny prozatím dostupných motorizací a výbav. | Ford Puma | Zdroj: Ford

I s částečně omezeným výběrem se ale může nový crossover pochlubit slušnou výbavou v úplném základu, přičemž svou novinku české zastoupení nabízí s pěkným zvýhodněním. | Ford Puma Zdroj: Ford

I s částečně omezeným výběrem se ale může nový crossover pochlubit slušnou výbavou v úplném základu, přičemž svou novinku české zastoupení nabízí s pěkným zvýhodněním. | Ford Puma | Zdroj: Ford

Úplným základem Pumy je výbava Titanium. Výší Titanium X a ST-Line X poté od listopadu 2019 doplní i čtvrtá úroveň ST-Line (bez X). O jednotlivých výbavách jsme se již  detailněji rozepsali . | Ford Puma Zdroj: Ford

Úplným základem Pumy je výbava Titanium. Výší Titanium X a ST-Line X poté od listopadu 2019 doplní i čtvrtá úroveň ST-Line (bez X). O jednotlivých výbavách jsme se již detailněji rozepsali. | Ford Puma | Zdroj: Ford

Každopádně ale platí, že vůbec nejlevněji se v konfigurátoru prozatím jeví tříválec 1.0 EcoBoost o výkonu 92 kW (125 koní) s manuální šestistupňovou převodovkou. Ten startuje ve výbavě Titanium na částce 449.900 Kč. | Ford Puma Zdroj: Ford

Každopádně ale platí, že vůbec nejlevněji se v konfigurátoru prozatím jeví tříválec 1.0 EcoBoost o výkonu 92 kW (125 koní) s manuální šestistupňovou převodovkou. Ten startuje ve výbavě Titanium na částce 449.900 Kč. | Ford Puma | Zdroj: Ford

V konfigurátoru na vás zprvu vyskočí základní cena 513.900 Kč, s uvedením na trh ale Ford nabízí Pumu právě za akční cenovku se zvýhodněním 64.000 Kč. Akce platí do konce letošního roku. | Ford Puma Zdroj: Ford

V konfigurátoru na vás zprvu vyskočí základní cena 513.900 Kč, s uvedením na trh ale Ford nabízí Pumu právě za akční cenovku se zvýhodněním 64.000 Kč. Akce platí do konce letošního roku. | Ford Puma | Zdroj: Ford

S ohledem na nejnižší cenovku ale bude možná dobré počkat, jelikož v budoucnu má paletu motorizací doplnit ještě slabší „litrovka“ (70 kW/95 k), která bezpochyby cenu sníží ještě níže. | Ford Puma Zdroj: Ford

S ohledem na nejnižší cenovku ale bude možná dobré počkat, jelikož v budoucnu má paletu motorizací doplnit ještě slabší „litrovka“ (70 kW/95 k), která bezpochyby cenu sníží ještě níže. | Ford Puma | Zdroj: Ford

Po stránce vzhledu si zcela základní Puma nevede vůbec špatně. Standardně stojí na dvoubarevně lakovaných 17palcových litých kolech. | Ford Puma Zdroj: Ford

Po stránce vzhledu si zcela základní Puma nevede vůbec špatně. Standardně stojí na dvoubarevně lakovaných 17palcových litých kolech. | Ford Puma | Zdroj: Ford

Bez příplatku je nicméně jediný lak karoserie, a to tmavě modrý odstín Blazer. | Ford Puma Zdroj: Ford

Bez příplatku je nicméně jediný lak karoserie, a to tmavě modrý odstín Blazer. | Ford Puma | Zdroj: Ford

Další odstíny začínají na příplatcích od 5.900 Kč, kdy nejdražší černá metalíza vyjde až na 16.900 Kč. | Ford Puma Zdroj: Ford

Další odstíny začínají na příplatcích od 5.900 Kč, kdy nejdražší černá metalíza vyjde až na 16.900 Kč. | Ford Puma | Zdroj: Ford

Interiér je v základu oděn také do jediné možné kombinace – černého látkového čalounění s šedým prošíváním. Za částečně kožené čalounění se připlácí 13.100 Kč. | Ford Puma  Zdroj: Ford

Interiér je v základu oděn také do jediné možné kombinace – černého látkového čalounění s šedým prošíváním. Za částečně kožené čalounění se připlácí 13.100 Kč. | Ford Puma  | Zdroj: Ford

Tmavý interiér ale Puma doplňuje několika moderními vychytávkami už ve standardní výbavě. Nechybí tak přihrádka pro bezdrátové nabíjení telefonu a rovněž 8palcový dotykový infotainment s navigací, hlasovým ovládáním a Wi-Fi hotspotem. | Ford Puma Zdroj: Ford

Tmavý interiér ale Puma doplňuje několika moderními vychytávkami už ve standardní výbavě. Nechybí tak přihrádka pro bezdrátové nabíjení telefonu a rovněž 8palcový dotykový infotainment s navigací, hlasovým ovládáním a Wi-Fi hotspotem. | Ford Puma | Zdroj: Ford

K základní cenovce pak přihoďte i přední a zadní LED světlomety (mlhová s přisvěcováním do zatáček), funkci automatického tlumení dálkových světel, funkci rozpoznávaní značek a bdělosti řidiče... | Ford Puma Zdroj: Ford

K základní cenovce pak přihoďte i přední a zadní LED světlomety (mlhová s přisvěcováním do zatáček), funkci automatického tlumení dálkových světel, funkci rozpoznávaní značek a bdělosti řidiče... | Ford Puma | Zdroj: Ford

...přední sedadla s masážní bederní opěrkou, asistenta pro jízdu v pruhu, funkci krizového brzdění, zadní parkovací senzory a elektricky ovládaná přední i zadní okna. | Ford Puma Zdroj: Ford

...přední sedadla s masážní bederní opěrkou, asistenta pro jízdu v pruhu, funkci krizového brzdění, zadní parkovací senzory a elektricky ovládaná přední i zadní okna. | Ford Puma | Zdroj: Ford

I s částečně omezeným výběrem se ale může nový crossover pochlubit slušnou výbavou v úplném základu, přičemž svou novinku české zastoupení nabízí s pěkným zvýhodněním. | Ford Puma Zdroj: Ford
Úplným základem Pumy je výbava Titanium. Výší Titanium X a ST-Line X poté od listopadu 2019 doplní i čtvrtá úroveň ST-Line (bez X). O jednotlivých výbavách jsme se již  detailněji rozepsali . | Ford Puma Zdroj: Ford
Každopádně ale platí, že vůbec nejlevněji se v konfigurátoru prozatím jeví tříválec 1.0 EcoBoost o výkonu 92 kW (125 koní) s manuální šestistupňovou převodovkou. Ten startuje ve výbavě Titanium na částce 449.900 Kč. | Ford Puma Zdroj: Ford
V konfigurátoru na vás zprvu vyskočí základní cena 513.900 Kč, s uvedením na trh ale Ford nabízí Pumu právě za akční cenovku se zvýhodněním 64.000 Kč. Akce platí do konce letošního roku. | Ford Puma Zdroj: Ford
13
Fotogalerie

Takto vypadá nejlevnější Ford Puma v ČR. Dobrá cena mu ale dlouho nevydrží

České zastoupení Fordu již spustilo objednávky na novou Pumu. Detailněji jsme se podívali na vůbec nejlevnější specifikaci nového crossoveru.

První kusy nové generace Pumy se u nás objeví v lednu 2020, již nyní ale Ford spouští objednávky a ukazuje ceny prozatím dostupných motorizací a výbav. I s částečně omezeným výběrem se ale může nový crossover pochlubit slušnou výbavou v úplném základu, přičemž svou novinku české zastoupení nabízí s pěkným zvýhodněním.

Úplným základem Pumy je výbava Titanium. Výší Titanium X a ST-Line X poté od listopadu 2019 doplní i čtvrtá úroveň ST-Line (bez X). O jednotlivých výbavách jsme se již detailněji rozepsali. Každopádně ale platí, že vůbec nejlevněji se v konfigurátoru prozatím jeví tříválec 1.0 EcoBoost o výkonu 92 kW (125 koní) s manuální šestistupňovou převodovkou. Ten startuje ve výbavě Titanium na částce 449.900 Kč.

V konfigurátoru na vás zprvu vyskočí základní cena 513.900 Kč, s uvedením na trh ale Ford nabízí Pumu právě za akční cenovku se zvýhodněním 64.000 Kč. Akce platí do konce letošního roku. S ohledem na nejnižší cenovku ale bude možná dobré počkat, jelikož v budoucnu má paletu motorizací doplnit ještě slabší „litrovka“ (70 kW/95 k), která bezpochyby cenu ještě sníží.

Po stránce vzhledu si zcela základní Puma nevede vůbec špatně. Standardně stojí na dvoubarevně lakovaných 17palcových litých kolech. Bez příplatku je nicméně jediný lak karoserie, a to tmavě modrý odstín Blazer. Další odstíny začínají na příplatcích od 5.900 Kč, kdy nejdražší černá metalíza vyjde až na 16.900 Kč.

Interiér je v základu oděn také do jediné možné kombinace – černého látkového čalounění s šedým prošíváním. Za částečně kožené čalounění se připlácí 13.100 Kč. Tmavý interiér ale Puma doplňuje několika moderními vychytávkami už ve standardní výbavě. Nechybí tak přihrádka pro bezdrátové nabíjení telefonu a rovněž 8palcový dotykový infotainment s navigací, hlasovým ovládáním a Wi-Fi hotspotem.

K základní cenovce pak přihoďte i přední a zadní LED světlomety (mlhová s přisvěcováním do zatáček), funkci automatického tlumení dálkových světel, funkci rozpoznávaní značek a bdělosti řidiče, přední sedadla s masážní bederní opěrkou, asistenta pro jízdu v pruhu, funkci krizového brzdění, zadní parkovací senzory a elektricky ovládaná přední i zadní okna.

Ford Puma – Technická data a české ceny (zatím nejlevnější specifikace)
Motor 1.0 EcoBoost
Zdvihový objem [cm3] 998
Válce/ventily 3/4
Největší výkon [kW/min] 92/6000
Točivý moment [N.m/min] 170/1500-4500
Převodovka 6M
Max. rychlost [km/h]  191
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10
Spotřeba WLTP [l/100 km] 4,5-4,6
Provozní hmotnost [kg] 1280
Cena Titanium [Kč] 449.900*
*Zvýhodněná zaváděcí cena s platností do 31.12.2019. Standardní cena: 513.900 Kč

Speciál: Ford Puma

Ford Puma první generace byl cenově dostupný sportovní vůz s předním pohonem, který byl vyráběn v Německu v letech 1997 až 2002. První generace skončila bez přímého nástupce, v roce 2019 však Ford známé jméno přivedl k životu. Druhá generace Pumy zcela změnila koncepci. Přijela jako stylový crossover do města s možností volby hybridního pohonu.

Ford Puma druhé generace oficiálněPrvní skicaPrvní generace

 

Doporučujeme

Články odjinud