Elektrický ekvivalent limuzíny třídy S se pomalu blíží premiéře. Mercedes tak zveřejňuje další upoutávku, ve které se značka zaobírá interiérem EQS a rovněž jeho palubní deskou Hyperscreen... | MBUX Hyperscreen Zdroj: Mercedes-Benz

Elektrický ekvivalent limuzíny třídy S se pomalu blíží premiéře. Mercedes tak zveřejňuje další upoutávku, ve které se značka zaobírá interiérem EQS a rovněž jeho palubní deskou Hyperscreen... | MBUX Hyperscreen | Zdroj: Mercedes-Benz

...která je vlastně zakřivenou obrazovkou přes celou šířku kabiny před řidičem a spolujezdcem. Není divu, že Mercedes označuje interiér EQS za revoluční. | MBUX Hyperscreen Zdroj: Mercedes-Benz

...která je vlastně zakřivenou obrazovkou přes celou šířku kabiny před řidičem a spolujezdcem. Není divu, že Mercedes označuje interiér EQS za revoluční. | MBUX Hyperscreen | Zdroj: Mercedes-Benz

Pro řeči expertů Mercedesu na interiérový design a technologie jsou u videa dostupné anglické titulky. Už ovšem víme, že nový systém od Mercedesu je tvořen několika obrazovkami... | MBUX Hyperscreen Zdroj: Mercedes-Benz

Pro řeči expertů Mercedesu na interiérový design a technologie jsou u videa dostupné anglické titulky. Už ovšem víme, že nový systém od Mercedesu je tvořen několika obrazovkami... | MBUX Hyperscreen | Zdroj: Mercedes-Benz

...které jsou zapuštěny do lesklého a po okrajích zakřiveného podsvíceného panelu o šířce 141 centimetrů. Displeje ve střední části palubní desky a před spolujezdcem využívají technologii OLED. | MBUX Hyperscreen Zdroj: Mercedes-Benz

...které jsou zapuštěny do lesklého a po okrajích zakřiveného podsvíceného panelu o šířce 141 centimetrů. Displeje ve střední části palubní desky a před spolujezdcem využívají technologii OLED. | MBUX Hyperscreen | Zdroj: Mercedes-Benz

Ovládání MBUX Hyperscreen bude podle automobilky rozsáhle spoléhat na umělou inteligenci a hlasové příkazy s pokročilou schopností systému učit se nejrůznější potřeby posádky v daných situacích. | MBUX Hyperscreen Zdroj: Mercedes-Benz

Ovládání MBUX Hyperscreen bude podle automobilky rozsáhle spoléhat na umělou inteligenci a hlasové příkazy s pokročilou schopností systému učit se nejrůznější potřeby posádky v daných situacích. | MBUX Hyperscreen | Zdroj: Mercedes-Benz

Všechny funkce budou nicméně dosažitelné bez nutnosti hrabat se v podsekcích různých menu. Haptická odezva po stisknutí je pro dotykové displeje samozřejmostí. | MBUX Hyperscreen Zdroj: Mercedes-Benz

Všechny funkce budou nicméně dosažitelné bez nutnosti hrabat se v podsekcích různých menu. Haptická odezva po stisknutí je pro dotykové displeje samozřejmostí. | MBUX Hyperscreen | Zdroj: Mercedes-Benz

Datum odhalení EQS zatím Mercedes neupřesňuje. Dojezd produkční limuzíny na baterky bude čítat přes 700 kilometrů, a to zásluhou nových baterií, které si  koncern Daimler vyrobí sám . | MBUX Hyperscreen Zdroj: Mercedes-Benz

Datum odhalení EQS zatím Mercedes neupřesňuje. Dojezd produkční limuzíny na baterky bude čítat přes 700 kilometrů, a to zásluhou nových baterií, které si koncern Daimler vyrobí sám. | MBUX Hyperscreen | Zdroj: Mercedes-Benz

Zatím maskované prototypy ukazují, že EQS bude mít mnohem splývavější záď oproti klasické třídě S a nepochybně bude působit více futuristickým dojmem. | MBUX Hyperscreen Zdroj: Mercedes-Benz

Zatím maskované prototypy ukazují, že EQS bude mít mnohem splývavější záď oproti klasické třídě S a nepochybně bude působit více futuristickým dojmem. | MBUX Hyperscreen | Zdroj: Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz EQS Zdroj: Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz EQS | Zdroj: Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz EQS Zdroj: Mercedes-Benz

| Mercedes-Benz EQS | Zdroj: Mercedes-Benz

...která je vlastně zakřivenou obrazovkou přes celou šířku kabiny před řidičem a spolujezdcem. Není divu, že Mercedes označuje interiér EQS za revoluční. | MBUX Hyperscreen Zdroj: Mercedes-Benz
Pro řeči expertů Mercedesu na interiérový design a technologie jsou u videa dostupné anglické titulky. Už ovšem víme, že nový systém od Mercedesu je tvořen několika obrazovkami... | MBUX Hyperscreen Zdroj: Mercedes-Benz
...které jsou zapuštěny do lesklého a po okrajích zakřiveného podsvíceného panelu o šířce 141 centimetrů. Displeje ve střední části palubní desky a před spolujezdcem využívají technologii OLED. | MBUX Hyperscreen Zdroj: Mercedes-Benz
Ovládání MBUX Hyperscreen bude podle automobilky rozsáhle spoléhat na umělou inteligenci a hlasové příkazy s pokročilou schopností systému učit se nejrůznější potřeby posádky v daných situacích. | MBUX Hyperscreen Zdroj: Mercedes-Benz
10
Fotogalerie

Mercedes ukazuje infotainment Hyperscreen v akci. Premiéra EQS nebude daleko

Další upoutávka na elektrický Mercedes EQS se blíže ohlíží na tvorbu interiéru a infotainment Hyperscreen.

Elektrický ekvivalent limuzíny třídy S se pomalu blíží premiéře. Mercedes tak zveřejňuje další upoutávku, ve které se značka zaobírá interiérem EQS a rovněž jeho palubní deskou Hyperscreen, která je vlastně zakřivenou obrazovkou přes celou šířku kabiny před řidičem a spolujezdcem. Není divu, že Mercedes označuje interiér EQS za revoluční.

Pro řeči expertů Mercedesu na interiérový design a technologie jsou u videa dostupné anglické titulky. Už ovšem víme, že nový systém od Mercedesu je tvořen několika obrazovkami, které jsou zapuštěny do lesklého a po okrajích zakřiveného podsvíceného panelu o šířce 141 centimetrů. Displeje ve střední části palubní desky a před spolujezdcem využívají technologii OLED.

Ovládání MBUX Hyperscreen bude podle automobilky rozsáhle spoléhat na umělou inteligenci a hlasové příkazy s pokročilou schopností systému učit se nejrůznější potřeby posádky v daných situacích. Všechny funkce budou nicméně dosažitelné bez nutnosti hrabat se v podsekcích různých menu. Haptická odezva po stisknutí je pro dotykové displeje samozřejmostí.

Datum odhalení EQS zatím Mercedes neupřesňuje. Dojezd produkční limuzíny na baterky bude čítat přes 700 kilometrů, a to zásluhou nových baterií, které si koncern Daimler vyrobí sám. Zatím maskované prototypy ukazují, že EQS bude mít mnohem splývavější záď oproti klasické třídě S a nepochybně bude působit více futuristickým dojmem.

Mercedes-Benz

Mercedes-Benz je německý výrobce automobilů, autobusů, užitkových a nákladních vozů. Patří do skupiny Daimler AG.

Historie sahá až do roku 1886. Poprvé byla značka Mercedes použita na automobilu v roce 1901, jako Mercedes-Benz v roce 1926.

Mercedes-Benz třídy A • Mercedes-Benz třídy C • Mercedes-Benz třídy E • Mercedes-Benz třídy S • Mercedes-Benz CLA • Mercedes-Benz GLC • Mercedes-Benz GLB-SUV

Doporučujeme

Články odjinud