Za volant elektrického závodního speciálu usedl závodník Tanner Foust, vůz nezaznamenal žádné technické problémy, ale umístění? Řekněme nic moc.
Náročný závod NORRA Mexican 1000 na mexickém poloostrově Baja poprvé hostil elektrický závodní vůz. Tím byl Volkswagen ID.4, který připravila dílna Rhys Millen Racing. Pohon měl sériový, tedy motor o výkonu 150 kW a baterii o kapacitě 82 kWh, ale samozřejmě byl osazen odolnými podvozkovými díly, kryty a specifickými prvky karoserie kvůli lepším nájezdovým úhlům.
Trasa celého závodu měří 1352 km a jednotlivé rychlostní zkoušky mají 53 až 269 kilometrů. Mezi nimi bylo ID.4 dobíjeno mobilním generátorem na biopaliva. Na několik rychlostních zkoušek si za volant sedla novinářka a závodnice Emme Hall, která Fousta jinak navigovala. Do cíle nedojelo 29 % startujících vozů, z 64 úspěšných účastníků skončilo ID.4 na 61. místě.