Koncern VW věří, že potenciál platformy MEB není ještě vyčerpán a stále nabízí řadu výhod (zmiňuje například vnitřní prostor Passatu s vnějšími rozměry Golfu), proto do ní bude v následujících letech významně investovat a na trh přinese vylepšenou variantu MEB+. Zdroj: Volkswagen

Koncern VW věří, že potenciál platformy MEB není ještě vyčerpán a stále nabízí řadu výhod (zmiňuje například vnitřní prostor Passatu s vnějšími rozměry Golfu), proto do ní bude v následujících letech významně investovat a na trh přinese vylepšenou variantu MEB+. | Zdroj: Volkswagen

MEB nyní využívá dvanáct koncernových vozů, včetně domácí  Škody Enyaq iV , rodinného i užitkového  VW ID.Buzz  nebo modelu  ID.6 pro čínský trh . Zdroj: Volkswagen

MEB nyní využívá dvanáct koncernových vozů, včetně domácí Škody Enyaq iV, rodinného i užitkového VW ID.Buzz nebo modelu ID.6 pro čínský trh. | Zdroj: Volkswagen

Zatím na MEB vzniklo 670.000 vozů, z nichž půl milionu tvoří modely z rodiny Volkswagen ID, v plánu je výroba dalších více než devíti milionů vozidel. Zdroj: Volkswagen

Zatím na MEB vzniklo 670.000 vozů, z nichž půl milionu tvoří modely z rodiny Volkswagen ID, v plánu je výroba dalších více než devíti milionů vozidel. | Zdroj: Volkswagen

Pokrok má přinést lepší nabíjení a ukládání energie, konkrétně třeba ve formě nové generace baterií s názvem Unit Cell, které přinesou dojezd až 700 kilometrů. Díky vylepšení pak bude možné nabíjet 175 až 200 kW. Zdroj: Volkswagen

Pokrok má přinést lepší nabíjení a ukládání energie, konkrétně třeba ve formě nové generace baterií s názvem Unit Cell, které přinesou dojezd až 700 kilometrů. Díky vylepšení pak bude možné nabíjet 175 až 200 kW. | Zdroj: Volkswagen

V plánu je další rozšíření nabídky vozidel – do roku 2026 například jen samotný Volkswagen uvede na trh dalších deset elektromobilů v mnoha segmentech. Zdroj: Volkswagen

V plánu je další rozšíření nabídky vozidel – do roku 2026 například jen samotný Volkswagen uvede na trh dalších deset elektromobilů v mnoha segmentech. | Zdroj: Volkswagen

Půjde o vozy rodinné, prémiové, sportovní i dostupné. Konečně se totiž má objevit použitelné bateriové auto v ceně do 25.000 euro, tedy do zhruba 600.000 Kč. Zdroj: Volkswagen

Půjde o vozy rodinné, prémiové, sportovní i dostupné. Konečně se totiž má objevit použitelné bateriové auto v ceně do 25.000 euro, tedy do zhruba 600.000 Kč. | Zdroj: Volkswagen

Platforma MEB+ pak dále rozšíří možnosti asistenčních a bezpečnostních systémů, hlavně po stránce automatizované jízdy. Zdroj: Volkswagen

Platforma MEB+ pak dále rozšíří možnosti asistenčních a bezpečnostních systémů, hlavně po stránce automatizované jízdy. | Zdroj: Volkswagen

MEB nyní využívá dvanáct koncernových vozů, včetně domácí  Škody Enyaq iV , rodinného i užitkového  VW ID.Buzz  nebo modelu  ID.6 pro čínský trh . Zdroj: Volkswagen
Zatím na MEB vzniklo 670.000 vozů, z nichž půl milionu tvoří modely z rodiny Volkswagen ID, v plánu je výroba dalších více než devíti milionů vozidel. Zdroj: Volkswagen
Pokrok má přinést lepší nabíjení a ukládání energie, konkrétně třeba ve formě nové generace baterií s názvem Unit Cell, které přinesou dojezd až 700 kilometrů. Díky vylepšení pak bude možné nabíjet 175 až 200 kW. Zdroj: Volkswagen
V plánu je další rozšíření nabídky vozidel – do roku 2026 například jen samotný Volkswagen uvede na trh dalších deset elektromobilů v mnoha segmentech. Zdroj: Volkswagen
7
Fotogalerie

Volkswagen chystá platformu MEB+. Slibuje dojezd 700 kilometrů a rychlejší nabíjení

Technický základ elektrické ofenzivy VW čeká značné vylepšení. Nové elektromobily budou zase o kus použitelnější.

Modulární platforma MEB se k zákazníkům poprvé vydala v roce 2019 s uvedením modelu ID.3. Nyní ji využívá dvanáct koncernových vozů, včetně domácí Škody Enyaq iV, rodinného i užitkového VW ID.Buzz nebo modelu ID.6 pro čínský trh. Zatím na MEB vzniklo 670.000 vozů, z nichž půl milionu tvoří modely z rodiny Volkswagen ID, v plánu je výroba dalších více než devíti milionů vozidel.

Koncern věří, že potenciál MEB není ještě vyčerpán a stále nabízí řadu výhod (zmiňuje třeba vnitřní prostor Passatu s vnějšími rozměry Golfu), proto do ní bude v příštích letech významně investovat a na trh přinese vylepšenou variantu MEB+. Pokrok má přinést lepší nabíjení a ukládání energie, konkrétně třeba ve formě nové generace baterií s názvem Unit Cell, které přinesou dojezd až 700 kilometrů. Díky vylepšení pak bude možné nabíjet 175 až 200 kW.

V plánu je další rozšíření nabídky vozidel. Do roku 2026 třeba jen samotný Volkswagen uvede na trh dalších deset elektromobilů v mnoha segmentech. Půjde o vozy rodinné, prémiové, sportovní i dostupné. Konečně se totiž má objevit použitelné bateriové auto v ceně do 25.000 euro, tedy do zhruba 600.000 Kč. Platforma MEB+ pak dále rozšíří možnosti asistenčních a bezpečnostních systémů, hlavně po stránce automatizované jízdy.

Volkswagen

Volkswagen je německá automobilka, vedoucí člen Volkswagen Group. Vznikla v roce 1937. Začala vyvíjet předchůdce slavného „Brouka“, plná výroba se ale rozběhla až po válce. Název značky Volkswagen znamená v překladu lidový vůz.

Volkswagen Golf • Volkswagen Passat • Volkswagen Touran • Volkswagen Touareg • Volkswagen Polo • Volkswagen up! • Volkswagen e-up! • Volkswagen T-Roc • Volkswagen T-Cross • Volkswagen Tiguan • Volkswagen Sharan • Volkswagen ID.3

Doporučujeme

Články odjinud