Nové CR-V se teprve minulý týden oficiálně představilo veřejnosti, ale dvorní ladič Hondy si s ním již stačil pohrát...
Mercedes má svou divizi AMG, Audi má Quattro a Hondu upravuje dvorní ladič Mugen. Bylo jen otázkou času, kdy se úpravy dočká i nová generace Hondy CR-V a ten čas nastal právě teď.
Přestože se nová generace Hondy CR-V teprve představila, Mugen již představil svou první úpravu. Ta je prozatím zaměřena pouze na styling vozu, technika zůstává v pozadí.
Nový přední nárazník s mlhovkami je hlavní změnou přední části vozu. Také mřížka chladiče doznala mírných změn, stejně jako boční prahové nástavce a zadní nárazník. To vše doplňují 19" kola z lehké slitiny a další drobné stylingové prvky. Interiér se dočkal nových sportovnějších sedaček, dekorací z leštěného hliníků na pedálech, řadičce a palubní desce.
Pro ty, kteří hledají i technické vylepšení je dobrou zprávou, že Mugen má v zásobě mnoho kitů pro zvýšení výkonu a zlepšení jízdních vlastností. Sportovní podvozky, kompresory, turba, hardwarové úpravy vnitřních částí motorů, výfukové a sací systémy, to vše je k dispozici pro stávající modely a tak se není třeba obávat, že by i nové CR-V nedostalo do vínku výkony v řádu stovek koní.
Mugen CR-V
Japonská Honda vedle automobilů a motocyklů vyrábí také samostatné motory, elektrogenerátory nebo zahradní techniku. Společnost založil v roce 1948 Soichiro Honda. Od roku 1950 to je největší světový výrobce motocyklů.
Honda Civic • Honda Jazz • Honda CR-V • Honda HR-V • Honda NSX • Honda E