Elektrické Audi S5 z dílny Polykup. YouTube.com

Elektrické Audi S5 z dílny Polykup. | YouTube.com

Elektrické Audi S5 z dílny Polykup. YouTube.com

Elektrické Audi S5 z dílny Polykup. | YouTube.com

Elektrické Audi S5 z dílny Polykup. YouTube.com

Elektrické Audi S5 z dílny Polykup. | YouTube.com

Elektrické Audi S5 z dílny Polykup. YouTube.com

Elektrické Audi S5 z dílny Polykup. | YouTube.com

Elektrické Audi S5 z dílny Polykup. YouTube.com

Elektrické Audi S5 z dílny Polykup. | YouTube.com

Elektrické Audi S5 z dílny Polykup. YouTube.com

Elektrické Audi S5 z dílny Polykup. | YouTube.com

Elektrické Audi S5 z dílny Polykup. YouTube.com

Elektrické Audi S5 z dílny Polykup. | YouTube.com

Elektrické Audi S5 z dílny Polykup. YouTube.com

Elektrické Audi S5 z dílny Polykup. | YouTube.com

Elektrické Audi S5 z dílny Polykup. YouTube.com

Elektrické Audi S5 z dílny Polykup. | YouTube.com

Elektrické Audi S5 z dílny Polykup. YouTube.com

Elektrické Audi S5 z dílny Polykup. | YouTube.com

Elektrické Audi S5 z dílny Polykup. YouTube.com
Elektrické Audi S5 z dílny Polykup. YouTube.com
Elektrické Audi S5 z dílny Polykup. YouTube.com
Elektrické Audi S5 z dílny Polykup. YouTube.com
10
Fotogalerie

Američané proměnili Audi S5 v elektromobil. Některé detaily jsou docela vtipné

Benzinový osmiválec ve starším Audi S5 byste zřejmě nepovažovali za motor, který je nutné v německém kupé vyměnit za něco zajímavějšího. Jistý úpravce z amerického New Jersey ale přemýšlel trochu jinak.

S rozšířenou nabídkou elektromobilů na trhu se někteří úpravci nebojí experimentovat rovněž s elektrickými pohonnými jednotkami. Specialista na přestavby konvenčních vozidel na elektromobily Polykup se tak nyní rozhodl benzinový agregát v kupé Audi S5 nahradit kompletní technikou od Tesly.

Pod kapotou staršího Audi S5 tedy už nenajdete velký 4,2litrový osmiválec o výkonu 260 kW (354 koní), který se ve voze objevil mezi léty 2007 až 2011. Nově je Audi poháněno elektromotorem z Tesly Model S P85.

Vepředu umístěný elektromotor nyní produkuje přes 367 kW (500 koní) a sílu nadále rozděluje na všechna čtyři kola skrze původní systém quattro. Sada akumulátorů o kapacitě 85 kWh je poté umístěna v zavazadlovém prostoru nad zadní nápravou. Velká část kufru je ale stále použitelná a praktičnost kupé tolik neutrpěla.

Dojezd elektricky poháněného Audi S5 je podle úpravce přes 320 kilometrů. Navýšením výkonu elektromotoru tedy původní dojezd (502 km) u Modelu S P85 o dost klesl. Zásuvka pro dobíjení je samozřejmě umístěna na dřívějším místě otvoru nádrže.

Dynamické schopnosti vozu Polykup bohužel neuvádí, stejně jako hmotnost, kterou by nebylo od věci srovnat s originálními 1705 kilogramy v případě S5 s původní jednotkou. Koneckonců je ale vskutku bizarní vidět Audi S5 elektricky „hučet“ na válcové zkušebně. Navíc, když má na bocích znaky „V8“ a na přídi dokonce vtipně logo RS5.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud