Benzinový osmiválec ve starším Audi S5 byste zřejmě nepovažovali za motor, který je nutné v německém kupé vyměnit za něco zajímavějšího. Jistý úpravce z amerického New Jersey ale přemýšlel trochu jinak.
S rozšířenou nabídkou elektromobilů na trhu se někteří úpravci nebojí experimentovat rovněž s elektrickými pohonnými jednotkami. Specialista na přestavby konvenčních vozidel na elektromobily Polykup se tak nyní rozhodl benzinový agregát v kupé Audi S5 nahradit kompletní technikou od Tesly.
Pod kapotou staršího Audi S5 tedy už nenajdete velký 4,2litrový osmiválec o výkonu 260 kW (354 koní), který se ve voze objevil mezi léty 2007 až 2011. Nově je Audi poháněno elektromotorem z Tesly Model S P85.
Vepředu umístěný elektromotor nyní produkuje přes 367 kW (500 koní) a sílu nadále rozděluje na všechna čtyři kola skrze původní systém quattro. Sada akumulátorů o kapacitě 85 kWh je poté umístěna v zavazadlovém prostoru nad zadní nápravou. Velká část kufru je ale stále použitelná a praktičnost kupé tolik neutrpěla.
Dojezd elektricky poháněného Audi S5 je podle úpravce přes 320 kilometrů. Navýšením výkonu elektromotoru tedy původní dojezd (502 km) u Modelu S P85 o dost klesl. Zásuvka pro dobíjení je samozřejmě umístěna na dřívějším místě otvoru nádrže.
Dynamické schopnosti vozu Polykup bohužel neuvádí, stejně jako hmotnost, kterou by nebylo od věci srovnat s originálními 1705 kilogramy v případě S5 s původní jednotkou. Koneckonců je ale vskutku bizarní vidět Audi S5 elektricky „hučet“ na válcové zkušebně. Navíc, když má na bocích znaky „V8“ a na přídi dokonce vtipně logo RS5.