ato verze se zatím týká jen domovského Japonska a může zákazníkům nabídnout příznivější cenu, pokud chtějí využívat pořádnou světlou výšku 20 centimetrů nebo  asistenční systém EyeSight  bez potřeby jezdit mimo silnice nebo po sněhu. Zdroj: Subaru

ato verze se zatím týká jen domovského Japonska a může zákazníkům nabídnout příznivější cenu, pokud chtějí využívat pořádnou světlou výšku 20 centimetrů nebo asistenční systém EyeSight bez potřeby jezdit mimo silnice nebo po sněhu. | Zdroj: Subaru

Vůz bude k dostání ve dvou výbavách – dostupnější Touring a luxusnější Limited, u obou lze vybírat mezi čtyřkolkou a předokolkou. Zdroj: Subaru

Vůz bude k dostání ve dvou výbavách – dostupnější Touring a luxusnější Limited, u obou lze vybírat mezi čtyřkolkou a předokolkou. | Zdroj: Subaru

Model s pohonem předních kol startuje na 2.420.000 jenech, čtyřkolka začíná na 2.620.000 jenech, úspora tak činí zhruba 7,6 procenta. Zdroj: Subaru

Model s pohonem předních kol startuje na 2.420.000 jenech, čtyřkolka začíná na 2.620.000 jenech, úspora tak činí zhruba 7,6 procenta. | Zdroj: Subaru

Připomeňme si, že nová generace XV/Crosstreku narostla oproti  té předchozí  o 15 mm na délku a o 5 mm na rozvoru. Zdroj: Subaru

Připomeňme si, že nová generace XV/Crosstreku narostla oproti té předchozí o 15 mm na délku a o 5 mm na rozvoru. | Zdroj: Subaru

Pohon má na starost ústrojí e-Boxer, tvořené čtyřválcovým dvoulitrem o výkonu 107 kW (145 k) a s točivým momentem 188 Nm, doplněným o elektromotor s dalšími 10 kW a 65 Nm. Zdroj: Subaru

Pohon má na starost ústrojí e-Boxer, tvořené čtyřválcovým dvoulitrem o výkonu 107 kW (145 k) a s točivým momentem 188 Nm, doplněným o elektromotor s dalšími 10 kW a 65 Nm. | Zdroj: Subaru

Subaru XV/Crosstrek Zdroj: Subaru

Subaru XV/Crosstrek | Zdroj: Subaru

Subaru XV/Crosstrek Zdroj: Subaru

Subaru XV/Crosstrek | Zdroj: Subaru

Subaru XV/Crosstrek Zdroj: Subaru

Subaru XV/Crosstrek | Zdroj: Subaru

Subaru XV/Crosstrek Zdroj: Subaru

Subaru XV/Crosstrek | Zdroj: Subaru

Subaru XV/Crosstrek Zdroj: Subaru

Subaru XV/Crosstrek | Zdroj: Subaru

Subaru XV/Crosstrek Zdroj: Subaru

Subaru XV/Crosstrek | Zdroj: Subaru

Subaru XV/Crosstrek Zdroj: Subaru

Subaru XV/Crosstrek | Zdroj: Subaru

Subaru XV/Crosstrek Zdroj: Subaru

Subaru XV/Crosstrek | Zdroj: Subaru

Subaru XV/Crosstrek Zdroj: Subaru

Subaru XV/Crosstrek | Zdroj: Subaru

Subaru XV/Crosstrek Zdroj: Subaru

Subaru XV/Crosstrek | Zdroj: Subaru

Subaru XV/Crosstrek Zdroj: Subaru

Subaru XV/Crosstrek | Zdroj: Subaru

Subaru XV/Crosstrek Zdroj: Subaru

Subaru XV/Crosstrek | Zdroj: Subaru

Subaru XV/Crosstrek Zdroj: Subaru

Subaru XV/Crosstrek | Zdroj: Subaru

Subaru XV/Crosstrek Zdroj: Subaru

Subaru XV/Crosstrek | Zdroj: Subaru

Subaru XV/Crosstrek Zdroj: Subaru

Subaru XV/Crosstrek | Zdroj: Subaru

Subaru XV/Crosstrek Zdroj: Subaru

Subaru XV/Crosstrek | Zdroj: Subaru

Subaru XV/Crosstrek Zdroj: Subaru

Subaru XV/Crosstrek | Zdroj: Subaru

Subaru XV/Crosstrek Zdroj: Subaru

Subaru XV/Crosstrek | Zdroj: Subaru

Vůz bude k dostání ve dvou výbavách – dostupnější Touring a luxusnější Limited, u obou lze vybírat mezi čtyřkolkou a předokolkou. Zdroj: Subaru
Model s pohonem předních kol startuje na 2.420.000 jenech, čtyřkolka začíná na 2.620.000 jenech, úspora tak činí zhruba 7,6 procenta. Zdroj: Subaru
Připomeňme si, že nová generace XV/Crosstreku narostla oproti  té předchozí  o 15 mm na délku a o 5 mm na rozvoru. Zdroj: Subaru
Pohon má na starost ústrojí e-Boxer, tvořené čtyřválcovým dvoulitrem o výkonu 107 kW (145 k) a s točivým momentem 188 Nm, doplněným o elektromotor s dalšími 10 kW a 65 Nm. Zdroj: Subaru
23
Fotogalerie

Nové Subaru Crosstrek bude k dostání i jako předokolka. Zjednodušení snižuje cenu jen lehce

Pohon všech kol jakožto jeden z hlavních prodejních argumentů japonské značky ustoupil výhodnější ceně. Zatím na domácím trhu.

Nová generace modelu Crosstrek, jak se na japonském, americkém a kanadském trhu jmenuje nám známé XV, se objevila v nové verzi. Ta se zbavuje tradičního pohonu všech kol a na trh vstupuje i jako předokolka. Tato verze se zatím týká jen Japonska a může zákazníkům nabídnout příznivější cenu, pokud chtějí využívat pořádnou světlou výšku 20 centimetrů nebo asistenční systém EyeSight bez potřeby jezdit mimo silnice nebo po sněhu. Vůz bude k dostání ve dvou výbavách: dostupnější Touring a luxusnější Limited, u obou lze vybírat mezi čtyřkolkou a předokolkou.

Model s pohonem předních kol startuje na 2.420.000 jenech, čtyřkolka začíná na 2.620.000 jenech, úspora tak činí zhruba 7,6 procenta. Připomeňme si, že nová generace Crosstreku narostla oproti té předchozí o 15 mm na délku a o 5 mm na rozvoru. Pohon má na starost ústrojí e-Boxer, tvořené čtyřválcovým dvoulitrem o výkonu 107 kW (145 k) a s točivým momentem 188 Nm, doplněným o elektromotor s dalšími 10 kW a 65 Nm.

Není to zdaleka poprvé ani naposledy, kdy Subaru postavilo vůz s pohonem jedné nápravy. Předokolkou mohla být i první generace Imprezy, vzpomenout můžete na hranaté kupé XT nebo různá malá kei cars s pohonem předních nebo zadních kol. Zapomenout nesmíme ani na zadokolku BRZ, která je nyní k mání v druhé generaci.

Subaru

Počátky japonského Subaru jsou v roce 1917 ve firmě vyrábějící vojenská letadla. V 50. letech se přejmenovala na současné Fuji Heavy Industries a v roce 1954 vzniklo první auto. V současnosti nese společnost název Subaru Corporation.

Pro Subaru je typické používání motorů typu boxer a pohon všech kol.

Subaru Impreza • Subaru Levorg • Subaru Outback • Subaru Forester • Subaru XV • Subaru BRZ

Doporučujeme

Články odjinud