Také Opel se pouští do světa restomodů a odvážně spojuje éru 70. let s elektrickou budoucností.
S plánem nabízet do roku 2024 všechny své modely v elektrifikované formě nyní Opel dokazuje, že se na poli elektromobilů umí i trochu odvázat. Německá značka zveřejňuje upoutávku na projekt upraveného Opelu Manta z roku 1970 s elektrickým pohonem. Po vzoru dnes populárních restomodů se však moderní technika v klasickém kupé neomezuje pouze na pohon.
První snímek takzvané Manty GSe ElektroMOD částečně odhaluje i přepracovanou příď s maskou Opel Vizor, kterou značka poprvé uvedla na nové generaci crossoveru Mokka a inspirována je dle automobilky právě starou Mantou ze sedmdesátek. Zahlazená příď s LED osvětlením a zářícím logem Opelu tak kontrastuje s ponechanými liniemi starého kupé.
Mix starého a nového potvrzuje Opel také v interiéru upravené Manty, kde se bude nacházet plně digitální kokpit s moderní konektivitou a ohledem na udržitelnost. Na pohled do interiéru si ještě počkáme, přístrojová deska s displeji natočenými k řidiči už jde ale nyní vidět skrze čelní okno elektrického restomodu.
Zda půjde o čistě virtuální představu, nebo Opel Mantu GSe ElektroMOD opravdu přivede k životu, to německá značka neupřesňuje. Stejně tak nespecifikuje použitou techniku pod kapotou. V současnosti ale najdete v modelech Mokka-e či Corsa-e jeden elektromotor o síle 100 kW (136 koní) a točivém momentu 260 N.m.
Výkonem by si tedy restomod polepšil oproti svému letitému základu se spalovacím motorem. První generace Manty nabídla řadu čtyřválců, standardně o výkonu maximálně 77 kW (105 koní) v případě nejsilnější devatenáctistovky. Později nicméně přišla i výkonnější přeplňovaná verze od externího úpravce Broadspeed.