Toyota už dříve prohlásila, že se na nás chystají další a další sportovní modely a dost možná půjde o znovuzrození některých slavných jmen.

Toyota už dříve prohlásila, že se na nás chystají další a další sportovní modely a dost možná půjde o znovuzrození některých slavných jmen.

Zatímco Celica se do současného portfolia moc nehodí, takový malý sporťák s motorem uprostřed v podobě MR2 by byl v dnešním světě unikátem.

Zatímco Celica se do současného portfolia moc nehodí, takový malý sporťák s motorem uprostřed v podobě MR2 by byl v dnešním světě unikátem.

Pokud jde o potenciální rivalitu mezi novým GT86 a základní Suprou s dvoulitrem tak ano, nástupce hachi-roku poleze supře do revíru.

Pokud jde o potenciální rivalitu mezi novým GT86 a základní Suprou s dvoulitrem tak ano, nástupce hachi-roku poleze supře do revíru.

Jenže zatímco dvě stě koní u Supry je přeplňovaných od BMW, GT86 bude mít podle všeho pořád tu samou atmosféru. autowp.ru

Jenže zatímco dvě stě koní u Supry je přeplňovaných od BMW, GT86 bude mít podle všeho pořád tu samou atmosféru. | autowp.ru

Jen bude prostě zase o něco lepší a nabídne tu čistotu a radost z jízdy za pár peněz. autowp.ru

Jen bude prostě zase o něco lepší a nabídne tu čistotu a radost z jízdy za pár peněz. | autowp.ru

Zatím není úplně jasné, zdali Toyota a Subaru využijí nějakou formu elektrifikace. Vzhledem k filozofii těchto modelů je ale jakákoliv forma dopingu pro motor ne moc reálná. autowp.ru

Zatím není úplně jasné, zdali Toyota a Subaru využijí nějakou formu elektrifikace. Vzhledem k filozofii těchto modelů je ale jakákoliv forma dopingu pro motor ne moc reálná. | autowp.ru

 autowp.ru

| autowp.ru

 autowp.ru

| autowp.ru

Zatímco Celica se do současného portfolia moc nehodí, takový malý sporťák s motorem uprostřed v podobě MR2 by byl v dnešním světě unikátem.
Pokud jde o potenciální rivalitu mezi novým GT86 a základní Suprou s dvoulitrem tak ano, nástupce hachi-roku poleze supře do revíru.
Jenže zatímco dvě stě koní u Supry je přeplňovaných od BMW, GT86 bude mít podle všeho pořád tu samou atmosféru. autowp.ru
Jen bude prostě zase o něco lepší a nabídne tu čistotu a radost z jízdy za pár peněz. autowp.ru
10
Fotogalerie

Nástupce Toyoty GT86 potvrzen. Základní Supry se bát nebude

Pokud jste už měli namalované transparenty a chystali se před branami Toyoty halekat o nástupci GT86, můžete jít klidně spát. Toyota spekulace o ukončení modelu vyvrátila, ještě než vám stihla zaschnout barva.

V Subaru se nechali slyšet, že nástupce sportovního modelu BRZ, který je dvojčetem Toyoty GT86, je již ve vývoji. Tím se ještě prohloubily spekulace o tom, že Toyota s malým sporťákem možná sekne a Subaru do toho půjde samo, čehož by se samozřejmě nebáli.

Brodie Bott z automobilky Toyota ale prozradil magazínu GoAuto, že model GT86 je pro ně velmi důležitý, a že se stane malým bratříčkem nové Supry. Tímto tak ony spekulace o ukončení produkce GT86, až současná generace dožije konce, vyvrátil. „Nevím, odkud lidé tyto informace vzali, ale momentálně rozhodně nemáme v plánu tento model ukončit“, prozradil magazínu GoAuto.

Takže další skvělá zpráva pro všechny, kteří kruhové objezdy neobjíždí jen jednou. Víte asi, co myslím. Toyota už dříve prohlásila, že se na nás chystají další a další sportovní modely a dost možná půjde o znovuzrození některých slavných jmen. Zatímco Celica se do současného portfolia moc nehodí, takový malý sporťák s motorem uprostřed v podobě MR2 by byl v dnešním světě unikátem.

Pokud jde o potenciální rivalitu mezi novým GT86 a základní Suprou s dvoulitrem, tak ano, nástupce hachi-roku poleze Supře do revíru. Jenže zatímco dvě stě koní u Supry je přeplňovaných od BMW, GT86 bude mít podle všeho pořád atmosféru. Jen bude prostě zase o něco lepší a nabídne tu čistotu a radost z jízdy za pár peněz.

Zatím není úplně jasné, zdali Toyota a Subaru využijí nějakou formu elektrifikace. Vzhledem k filozofii těchto modelů je ale jakákoliv forma dopingu pro motor ne moc reálná.

Toyota

Toyotu v roce 1937 založil Kiichiro Toyoda odštěpením od firmy svého otce. Už v roce 1936 ale stvořil první vůz, Toyodu AA.

K japonské Toyotě dnes patří i Lexus, Daihatsu a Hino Motors. Je to jedna z největších světových automobilek.

Toyota RAV4 • Toyota Aygo • Toyota Yaris • Toyota Corolla • Toyota Camry • Toyota Highlander • Toyota C-HR • Toyota Prius

Doporučujeme

Články odjinud