Mitsubishi L200 může být díky oddělení SVP opět o něco zajímavější.
Speciální edice jsou pro automobilky zajímavým prostředkem ke zvýšení veřejného zájmu a prodeji nejdražších specifikací daného modelu. Současným trendem je zastřešovat tyto edice pod divize speciálních operací, jaké má třeba Jaguar Land Rover, Mercedes a další. Svou divizi Special Vehicle Projects má i Mitsubishi a tohle je její druhý výtvor.
Japonci si opět pohráli s pick-upem L200. První verze Barbarian byla extrémně vybavena do nejtěžšího terénu, se všemi rámy, obřími koly a doplňky si nezadala s opravdovými speciály. Název Barbarian v případě druhé edice zůstává. Vůz je však umírněnější. Svou výjimečnost dává najevo spíše než drsnými off-roadovými prvky barevnými doplňky.
K tmavým lakům karoserie kontrastuje oranžová pod světly, na klikách dveří, ližinách či na sedmnáctipalcových discích kol. Oranžová se objevuje i uvnitř na sedadlech a kobercích. Posílena je standardní výbava, kde nechybí bi-xenonové světlomety či couvací kamera.
Technika zůstává nezměněna - čtyřválcový turbodiesel o zdvihovém objemu 2,4 litru pohání všechna čtyři kola skrze pětistupňovou automatickou převodovku. Bohužel, takto vyšňořené L200 se bude nabízet výhradně na britském trhu.