Každý občas dospěje do bodu, kdy potřebuje více místa. I majitel  Mercedesu-AMG GT  ve čtyřdveřovém provedení jednou pojede s celou rodinu na lyže, bohužel je ale nemá kam dát.  Zdroj: Mercedes-Benz

Každý občas dospěje do bodu, kdy potřebuje více místa. I majitel Mercedesu-AMG GT ve čtyřdveřovém provedení jednou pojede s celou rodinu na lyže, bohužel je ale nemá kam dát.  | Zdroj: Mercedes-Benz

Někteří určitě namítnou, že majitel takového auta má v záloze ještě  velké SUV , ale značka nyní přišla s příplatkovou výbavou, se kterou se i AMG na hory podívá. Zdroj: Mercedes-Benz

Někteří určitě namítnou, že majitel takového auta má v záloze ještě velké SUV, ale značka nyní přišla s příplatkovou výbavou, se kterou se i AMG na hory podívá. | Zdroj: Mercedes-Benz

Představila totiž střešní box, který je navržený speciálně pro nejsilnější vozy z nabídky. Jeho vývoj probíhal přímo ve sportovní divizi. Zdroj: Mercedes-Benz

Představila totiž střešní box, který je navržený speciálně pro nejsilnější vozy z nabídky. Jeho vývoj probíhal přímo ve sportovní divizi. | Zdroj: Mercedes-Benz

Poté následovaly testy, aby výsledek produkoval co nejméně hluku, auto se s ním co nejlépe ovládalo a vykazoval co nejlepší aerodynamiku. Nakonec vznikly dva typy. Jeden pro čtyřdveřové vozy a druhý pro kupé. Zdroj: Mercedes-Benz

Poté následovaly testy, aby výsledek produkoval co nejméně hluku, auto se s ním co nejlépe ovládalo a vykazoval co nejlepší aerodynamiku. Nakonec vznikly dva typy. Jeden pro čtyřdveřové vozy a druhý pro kupé. | Zdroj: Mercedes-Benz

Aby okolo střešního boxu co nejlépe proudil vzduch, má vedle aerodynamického tvaru i svůj vlastní difuzor. Dá se otevřít z obou stran, sám o sobě váží 26 kg, prostor činí 410 litrů a maximálně ho můžete zatížit 70 kilogramy. S nasazeným boxem se dá prý bez problému jet 130 km/h. Zdroj: Mercedes-Benz

Aby okolo střešního boxu co nejlépe proudil vzduch, má vedle aerodynamického tvaru i svůj vlastní difuzor. Dá se otevřít z obou stran, sám o sobě váží 26 kg, prostor činí 410 litrů a maximálně ho můžete zatížit 70 kilogramy. S nasazeným boxem se dá prý bez problému jet 130 km/h. | Zdroj: Mercedes-Benz

Aerodynamický střešní box s logem AMG si může koupit každý. Box sedí do klasických střešních nosičů na všech vozech a nemusíte být tedy playboy s AMG za 5 milionů korun. Zdroj: Mercedes-Benz

Aerodynamický střešní box s logem AMG si může koupit každý. Box sedí do klasických střešních nosičů na všech vozech a nemusíte být tedy playboy s AMG za 5 milionů korun. | Zdroj: Mercedes-Benz

Jen to nejspíš nebude nejlevnější záležitost. Cena sice zatím není známa, ale pět tisíc korun jako za klasickou „rakev“ za něj určitě nedáte. Zdroj: Mercedes-Benz

Jen to nejspíš nebude nejlevnější záležitost. Cena sice zatím není známa, ale pět tisíc korun jako za klasickou „rakev“ za něj určitě nedáte. | Zdroj: Mercedes-Benz

 Zdroj: Mercedes-Benz

| Zdroj: Mercedes-Benz

 Zdroj: Mercedes-Benz

| Zdroj: Mercedes-Benz

 Zdroj: Mercedes-Benz

| Zdroj: Mercedes-Benz

 Zdroj: Mercedes-Benz

| Zdroj: Mercedes-Benz

 Zdroj: Mercedes-Benz

| Zdroj: Mercedes-Benz

 Zdroj: Mercedes-Benz

| Zdroj: Mercedes-Benz

 Zdroj: Mercedes-Benz

| Zdroj: Mercedes-Benz

Někteří určitě namítnou, že majitel takového auta má v záloze ještě  velké SUV , ale značka nyní přišla s příplatkovou výbavou, se kterou se i AMG na hory podívá. Zdroj: Mercedes-Benz
Představila totiž střešní box, který je navržený speciálně pro nejsilnější vozy z nabídky. Jeho vývoj probíhal přímo ve sportovní divizi. Zdroj: Mercedes-Benz
Poté následovaly testy, aby výsledek produkoval co nejméně hluku, auto se s ním co nejlépe ovládalo a vykazoval co nejlepší aerodynamiku. Nakonec vznikly dva typy. Jeden pro čtyřdveřové vozy a druhý pro kupé. Zdroj: Mercedes-Benz
Aby okolo střešního boxu co nejlépe proudil vzduch, má vedle aerodynamického tvaru i svůj vlastní difuzor. Dá se otevřít z obou stran, sám o sobě váží 26 kg, prostor činí 410 litrů a maximálně ho můžete zatížit 70 kilogramy. S nasazeným boxem se dá prý bez problému jet 130 km/h. Zdroj: Mercedes-Benz
14
Fotogalerie

Nabušené AMG teď můžete vzít klidně na hory. Nový střešní box má i vlastní difuzor

Střešní box se znakem AMG vznikal přímo ve sportovní divizi. Prošel náročným testováním a v listopadu dorazí k zákazníkům.

Každý občas dospěje do bodu, kdy potřebuje více místa. I majitel Mercedesu-AMG GT ve čtyřdveřovém provedení jednou pojede s celou rodinu na lyže, bohužel je ale nemá kam dát. Někteří určitě namítnou, že majitel takového auta má v záloze ještě velké SUV, ale značka nyní přišla s příplatkovou výbavou, se kterou se i AMG na hory podívá.

Představila totiž střešní box, který je navržený speciálně pro nejsilnější vozy z nabídky. Jeho vývoj probíhal přímo ve sportovní divizi. Poté následovaly testy, aby výsledek produkoval co nejméně hluku, auto se s ním co nejlépe ovládalo a vykazoval co nejlepší aerodynamiku. Nakonec vznikly dva typy. Jeden pro čtyřdveřové vozy a druhý pro kupé.

Aby okolo střešního boxu co nejlépe proudil vzduch, má vedle aerodynamického tvaru i svůj vlastní difuzor. Dá se otevřít z obou stran, sám o sobě váží 26 kg, prostor činí 410 litrů a maximálně ho můžete zatížit 70 kilogramy. S nasazeným boxem se dá prý bez problému jet 130 km/h.

Aerodynamický střešní box s logem AMG si může koupit každý. Box sedí do klasických střešních nosičů na všech vozech a nemusíte být tedy playboy s AMG za 5 milionů korun. Jen to nejspíš nebude nejlevnější záležitost. Cena sice zatím není známa, ale pět tisíc korun jako za klasickou „rakev“ za něj určitě nedáte.

AMG

AMG je německá společnost, která se zabývá závodními úpravami a sportovním tuningem vozů Mercedes-Benz. Společnost byla založena v roce 1967 dvojicí Hans Werner Aufrecht a Erhard Melcher. Většinou se značka uvádí jako Mercedes-AMG.

Mercedes-AMG GT Black Series • Mercedes-AMG GLB

Doporučujeme

Články odjinud