X6 M Competition dostalo od dílny Carlex Design výběr karbonových dílů – čelní masku, vstupy vzduchu... Zdroj: Carlex Design

X6 M Competition dostalo od dílny Carlex Design výběr karbonových dílů – čelní masku, vstupy vzduchu... | Zdroj: Carlex Design

...lízátko, prahy, decentní křidélko i difuzor. Zdroj: Carlex Design

...lízátko, prahy, decentní křidélko i difuzor. | Zdroj: Carlex Design

S uhlíkovými vlákny hezky kontrastují oranžové linky, které svou barvou kopírují materiál v interiéru. Zdroj: Carlex Design

S uhlíkovými vlákny hezky kontrastují oranžové linky, které svou barvou kopírují materiál v interiéru. | Zdroj: Carlex Design

Tím je oranžová kůže, která se nastěhovala na sedadla, palubní desku, středový tunel, volant i volič řazení. Zdroj: Carlex Design

Tím je oranžová kůže, která se nastěhovala na sedadla, palubní desku, středový tunel, volant i volič řazení. | Zdroj: Carlex Design

Jde prý o stejný materiál, který používá Lamborghini. I uvnitř najdeme hromadu karbonových doplňků, ty má však X6 M Competition již z výroby. Zdroj: Carlex Design

Jde prý o stejný materiál, který používá Lamborghini. I uvnitř najdeme hromadu karbonových doplňků, ty má však X6 M Competition již z výroby. | Zdroj: Carlex Design

Dvakrát přeplňovaný osmiválec pod kapotou je pak beze změn – stále má svých 460 kW (625 k) a 750 Nm, s nimiž překoná 100 km/h již za 3,8 sekundy. Zdroj: Carlex Design

Dvakrát přeplňovaný osmiválec pod kapotou je pak beze změn – stále má svých 460 kW (625 k) a 750 Nm, s nimiž překoná 100 km/h již za 3,8 sekundy. | Zdroj: Carlex Design

Carlex Design BMW X6 M Zdroj: Carlex Design

Carlex Design BMW X6 M | Zdroj: Carlex Design

...lízátko, prahy, decentní křidélko i difuzor. Zdroj: Carlex Design
S uhlíkovými vlákny hezky kontrastují oranžové linky, které svou barvou kopírují materiál v interiéru. Zdroj: Carlex Design
Tím je oranžová kůže, která se nastěhovala na sedadla, palubní desku, středový tunel, volant i volič řazení. Zdroj: Carlex Design
Jde prý o stejný materiál, který používá Lamborghini. I uvnitř najdeme hromadu karbonových doplňků, ty má však X6 M Competition již z výroby. Zdroj: Carlex Design
7
Fotogalerie

Poláci si vzali do parády BMW X6 M Competition. Výkon zůstal, stylem teď ohromí

Někteří tuneři přistupují k úpravám zevnějšku i vnitřku luxusních SUV dosti divoce, tomuto kousku ale nové doplňky sakra sluší.

Na poměry drahých SUV je tento výtvor od polské dílny Carlex Design překvapivě vkusný. X6 M Competition od nich dostalo výběr karbonových dílů – čelní masku, vstupy vzduchu, lízátko, prahy, decentní křidélko i difuzor. S uhlíkovými vlákny hezky kontrastují oranžové linky, které svou barvou kopírují materiál v interiéru.

Tím je oranžová kůže, která se nastěhovala na sedadla, palubní desku, středový tunel, volant i volič řazení – jde prý o stejný materiál, který používá Lamborghini. I uvnitř najdeme hromadu karbonových doplňků, ty má však X6 M Competition již z výroby. Dvakrát přeplňovaný osmiválec pod kapotou je pak beze změn – stále má svých 460 kW (625 k) a 750 Nm, s nimiž překoná 100 km/h již za 3,8 sekundy.

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

Doporučujeme

Články odjinud