Ford oficiálně ukazuje novou modelovou řadu Transit doplněnou o klasický Custom. Zatímco před pár dny se nám  ukázala elektrická varianta E-Custom , nyní je tu klasická verze s naftovými motory doplněná o plug-in hybrid. Zdroj: Ford

Ford oficiálně ukazuje novou modelovou řadu Transit doplněnou o klasický Custom. Zatímco před pár dny se nám ukázala elektrická varianta E-Custom, nyní je tu klasická verze s naftovými motory doplněná o plug-in hybrid. | Zdroj: Ford

Začneme hybridem do zásuvky, jehož pohonné ústrojí vychází  z modelu Kuga . Jedná se o 2,5litrový motor pracující v Atkinsonově cyklu doplněný o akumulátor s využitelnou kapacitou 11,8 kWh, což má stačit k 53 kilometrům elektrické jízdy. Zdroj: Ford

Začneme hybridem do zásuvky, jehož pohonné ústrojí vychází z modelu Kuga. Jedná se o 2,5litrový motor pracující v Atkinsonově cyklu doplněný o akumulátor s využitelnou kapacitou 11,8 kWh, což má stačit k 53 kilometrům elektrické jízdy. | Zdroj: Ford

Vůz má také připravený výkon 2,3 kW na elektrické nářadí v případě, že bude v terénu potřeba. Více informací o plug-in hybridním ústrojí prozatím nemáme. Zdroj: Ford

Vůz má také připravený výkon 2,3 kW na elektrické nářadí v případě, že bude v terénu potřeba. Více informací o plug-in hybridním ústrojí prozatím nemáme. | Zdroj: Ford

Na druhou stranu s radostí potvrzujeme, že Ford Transit Custom oznamuje nové naftové pohonné jednotky EcoBlue v naladění 110, 136, 150 a 170 koní. Zdroj: Ford

Na druhou stranu s radostí potvrzujeme, že Ford Transit Custom oznamuje nové naftové pohonné jednotky EcoBlue v naladění 110, 136, 150 a 170 koní. | Zdroj: Ford

Ford zároveň potvrzuje, že motor bude spárovaný se šestistupňovou manuální převodovkou a k mání bude také osmistupňový automat. Zdroj: Ford

Ford zároveň potvrzuje, že motor bude spárovaný se šestistupňovou manuální převodovkou a k mání bude také osmistupňový automat. | Zdroj: Ford

V závislosti na konfiguraci bude možné táhnout přívěs až o hmotnosti 2500 kilogramů, zvolit možnost pohonu všech kol nebo sáhnout po samosvorném diferenciálu. Mezi další specifika se řadí také víceprvková zadní náprava. Zdroj: Ford

V závislosti na konfiguraci bude možné táhnout přívěs až o hmotnosti 2500 kilogramů, zvolit možnost pohonu všech kol nebo sáhnout po samosvorném diferenciálu. Mezi další specifika se řadí také víceprvková zadní náprava. | Zdroj: Ford

Automobilka dále upřesňuje, že Custom bude k mání ve čtyřech variantách velikosti - délky L1, L2 a výšky H1, H2. Standardem pro vůz bude také 5G modem a 13palcový infotainment SYNC 4. Zdroj: Ford

Automobilka dále upřesňuje, že Custom bude k mání ve čtyřech variantách velikosti - délky L1, L2 a výšky H1, H2. Standardem pro vůz bude také 5G modem a 13palcový infotainment SYNC 4. | Zdroj: Ford

Výbavy budou následující - Base, Trend, Limited, Active, Trail a Sport. Vedle klasických rozhraní bude k mání opět také Kombi, které bude poprvé ve výbavách Trial a Limited a má být nyní mnohem komfortnější. Zdroj: Ford

Výbavy budou následující - Base, Trend, Limited, Active, Trail a Sport. Vedle klasických rozhraní bude k mání opět také Kombi, které bude poprvé ve výbavách Trial a Limited a má být nyní mnohem komfortnější. | Zdroj: Ford

Ford Transit Custom se bude vyrábět v Turecku. Naftových motorizací se první zákazníci dočkají v první polovině roku 2023, další varianty budou následovat. Podrobnější informace se dozvíme zřejmě s blížícím se uvedením modelu na trh. Zdroj: Ford

Ford Transit Custom se bude vyrábět v Turecku. Naftových motorizací se první zákazníci dočkají v první polovině roku 2023, další varianty budou následovat. Podrobnější informace se dozvíme zřejmě s blížícím se uvedením modelu na trh. | Zdroj: Ford

 Zdroj: Ford

| Zdroj: Ford

Dodávka se také může pochlubit výhradně diodovými světly. Výroba začne v druhé polovině příštího roku v turecké továrně Ford Otosan, následovat budou modely Tourneo Custom, Transit Courier a Tourneo Courier. Zdroj: Ford

Dodávka se také může pochlubit výhradně diodovými světly. Výroba začne v druhé polovině příštího roku v turecké továrně Ford Otosan, následovat budou modely Tourneo Custom, Transit Courier a Tourneo Courier. | Zdroj: Ford

Ford e-Transit Custom Zdroj: Ford

Ford e-Transit Custom | Zdroj: Ford

Ford e-Transit Custom Zdroj: Ford

Ford e-Transit Custom | Zdroj: Ford

Ford e-Transit Custom Zdroj: Ford

Ford e-Transit Custom | Zdroj: Ford

Zcela přesné specifikace si výrobce schovává až na letošní září, ale už nyní zveřejněné informace naznačují, že by mohlo jít o velmi zajímavou alternativu ke klasice se spalovacím motorem. Zdroj: Ford

Zcela přesné specifikace si výrobce schovává až na letošní září, ale už nyní zveřejněné informace naznačují, že by mohlo jít o velmi zajímavou alternativu ke klasice se spalovacím motorem. | Zdroj: Ford

Ford e-Transit Custom Zdroj: Ford

Ford e-Transit Custom | Zdroj: Ford

Začneme hybridem do zásuvky, jehož pohonné ústrojí vychází  z modelu Kuga . Jedná se o 2,5litrový motor pracující v Atkinsonově cyklu doplněný o akumulátor s využitelnou kapacitou 11,8 kWh, což má stačit k 53 kilometrům elektrické jízdy. Zdroj: Ford
Vůz má také připravený výkon 2,3 kW na elektrické nářadí v případě, že bude v terénu potřeba. Více informací o plug-in hybridním ústrojí prozatím nemáme. Zdroj: Ford
Na druhou stranu s radostí potvrzujeme, že Ford Transit Custom oznamuje nové naftové pohonné jednotky EcoBlue v naladění 110, 136, 150 a 170 koní. Zdroj: Ford
Ford zároveň potvrzuje, že motor bude spárovaný se šestistupňovou manuální převodovkou a k mání bude také osmistupňový automat. Zdroj: Ford
16
Fotogalerie

Ford odhaluje nový Transit Custom. Naftový motor má až 170 koní. Plug-in hybrid je příbuzný s Kugou

Naftový motor ve čtyřech specifikacích doplňuje plug-in hybrid se spalovacím motorem o objemu 2,5 litru.

Ford oficiálně ukazuje novou modelovou řadu Transit doplněnou o klasický Custom. Zatímco před pár dny se nám ukázala elektrická varianta E-Custom, nyní je tu klasická verze s naftovými motory doplněná o plug-in hybrid. Začneme hybridem do zásuvky, jehož pohonné ústrojí vychází z modelu Kuga. Jedná se o 2,5litrový motor pracující v Atkinsonově cyklu, doplněný o akumulátor s využitelnou kapacitou 11,8 kWh, což má stačit k 53 kilometrům elektrické jízdy.

Vůz má také připravený výkon 2,3 kW na elektrické nářadí v případě, že bude v terénu potřeba. Více informací o plug-in hybridním ústrojí prozatím nemáme. Na druhou stranu s radostí potvrzujeme, že Ford Transit Custom oznamuje nové naftové pohonné jednotky EcoBlue v naladění 110, 136, 150 a 170 koní.

Ford zároveň potvrzuje, že motor bude spárovaný se šestistupňovou manuální převodovkou a k mání bude také osmistupňový automat. V závislosti na konfiguraci bude možné táhnout přívěs až o hmotnosti 2500 kilogramů, zvolit možnost pohonu všech kol nebo sáhnout po samosvorném diferenciálu. Mezi další specifika se řadí také víceprvková zadní náprava.

Automobilka dále upřesňuje, že Custom bude k mání ve čtyřech variantách velikosti - délky L1, L2 a výšky H1, H2. Standardem pro vůz bude také 5G modem a 13palcový infotainment SYNC 4. Výbavy budou následující - Base, Trend, Limited, Active, Trail a Sport. Vedle klasických rozhraní bude k mání opět také Kombi, které bude poprvé ve výbavách Trial a Limited a má být nyní mnohem komfortnější.

Ford Transit Custom se bude vyrábět v Turecku. Naftových motorizací se první zákazníci dočkají v první polovině roku 2023, další varianty budou následovat. Podrobnější informace se dozvíme zřejmě s blížícím se uvedením modelu na trh.

Ford

Henry Ford založil michiganskou automobilku v roce 1903 a proslul zavedením postupů sériové výroby s využitím montážních linek. Tak vznikl první cenově dostupný vůz: Ford model T.

Ford Fiesta •  Ford Focus • Ford Mondeo • Ford S-Max • Ford Galaxy • Ford C-Max • Ford EcoSport • Ford Mustang • Ford Puma • Ford Kuga • Ford Explorer • Ford Tourneo Courier

Doporučujeme

Články odjinud