První splašenou krabici postavila automobilka před více než 50 lety, ta aktuální trhá asfalt čtyřmi elektromotory.
Tvary dodávky, šokující síla i rychlost: Na Festivalu rychlosti v Goodwoodu se mohli diváci ve slavném závodu do vrchu na vlastní oči přesvědčit, co umí nová hračka značky Ford v hávu divize užitkových vozů Ford Pro. S klasickým Transitem má pramálo společného, i když využívá některé díly z nedávno představeného E-Transitu Custom a také upravený palubní systém Ford Sync. Na jeho konstrukci se podílela divize Ford Performance společně s rakouskými specialisty na závodní elektromobily.
Vůz má na podvozku nestejně dlouhá trojúhelníková ramena a jeho nápravnice, těhlice i brzdy ctí konstrukci závodních speciálů. Agresivní kapotáž ladili ve Ford Performance společně se společností Stohl Advanced Research and Development závodníka Manfreda Stohla. Se čtyřmi elektromotory a pohonem všech kol Supervan disponuje 1471 kW (2000 k) a na 100 km/h se dostane do dvou sekund. Baterie má kapacitu 50 kWh.
Tradice Supervanů od Fordu začala v roce 1971, kdy značka do jedničkového Transitu namontovala motor ze závodní GT40. Druhý model měl laminátovou kapotáž ve stylu Transitu 2. generace a osmiválec Cosworth DFL s 434 kW (590 k) ze závodní placky C100. Supervan 3 využil tvary trojkového Transitu s kombinaci s jednotkou Cosworth HB ze soudobých F1 o výkonu 478 kW (650 k).