One vyniká až překvapivě konzervativním vzhledem, ve kterém tradičně najdete několik prvků, které byste připsali inspiraci v jiných modelech západních automobilek. | Li Xiang One Zdroj: Li Xiang

One vyniká až překvapivě konzervativním vzhledem, ve kterém tradičně najdete několik prvků, které byste připsali inspiraci v jiných modelech západních automobilek. | Li Xiang One | Zdroj: Li Xiang

Přední maska ostatně vypadá celkem futuristicky s LED linií předních světel táhnoucí se přes celou masku. | Li Xiang One Zdroj: Li Xiang

Přední maska ostatně vypadá celkem futuristicky s LED linií předních světel táhnoucí se přes celou masku. | Li Xiang One | Zdroj: Li Xiang

Namísto rozložení ostatních sedmimístných SUV se však Li Xiang rozhodl jít pohodlnější cestou standardní šestice sedaček k zajištění lepšího komfortu pro každého pasažéra. | Li Xiang One Zdroj: Li Xiang

Namísto rozložení ostatních sedmimístných SUV se však Li Xiang rozhodl jít pohodlnější cestou standardní šestice sedaček k zajištění lepšího komfortu pro každého pasažéra. | Li Xiang One | Zdroj: Li Xiang

Výrobce však zmiňuje, že sedmimístná konfigurace bude dostupná za příplatek. | Li Xiang One Zdroj: Li Xiang

Výrobce však zmiňuje, že sedmimístná konfigurace bude dostupná za příplatek. | Li Xiang One | Zdroj: Li Xiang

Li Xiang by potěšil i evropské zákonodárce, neboť jeho velké SUV využívá hybridní techniku kombinující 1,2litrový přeplňovaný benzinový motor a elektromotor. | Li Xiang One Zdroj: Li Xiang

Li Xiang by potěšil i evropské zákonodárce, neboť jeho velké SUV využívá hybridní techniku kombinující 1,2litrový přeplňovaný benzinový motor a elektromotor. | Li Xiang One | Zdroj: Li Xiang

Na rozdíl od jiných hybridních ústrojí však zde funguje spalovací motor čistě jako generátor pro dobíjení baterií a přímo tedy nepohání kola. | Li Xiang One Zdroj: Li Xiang

Na rozdíl od jiných hybridních ústrojí však zde funguje spalovací motor čistě jako generátor pro dobíjení baterií a přímo tedy nepohání kola. | Li Xiang One | Zdroj: Li Xiang

Ve výsledku je systémový výkon ústrojí schopných 239 kW (326 koní) a 530 N.m točivého momentu. Udávaný dojezd na jedno nabití je podle všeho 700 kilometrů. | Li Xiang One Zdroj: Li Xiang

Ve výsledku je systémový výkon ústrojí schopných 239 kW (326 koní) a 530 N.m točivého momentu. Udávaný dojezd na jedno nabití je podle všeho 700 kilometrů. | Li Xiang One | Zdroj: Li Xiang

Li Xiang One Zdroj: Li Xiang

Li Xiang One | Zdroj: Li Xiang

Li Xiang One Zdroj: Li Xiang

Li Xiang One | Zdroj: Li Xiang

Uvnitř se One dotahuje na Evropu rovněž nadvládou displejů na palubní desce. Přesněji pak mluvíme o širokém panelu, který vyplňuje celou palubní desku třemi spojenými obrazovkami. | Li Xiang One Zdroj: Li Xiang

Uvnitř se One dotahuje na Evropu rovněž nadvládou displejů na palubní desce. Přesněji pak mluvíme o širokém panelu, který vyplňuje celou palubní desku třemi spojenými obrazovkami. | Li Xiang One | Zdroj: Li Xiang

Normálních tlačítek už nebylo třeba ani níže na středovém panelu, kde se nachází další displej pro ovládání klimatizace a dalších funkcí. | Li Xiang One Zdroj: Li Xiang

Normálních tlačítek už nebylo třeba ani níže na středovém panelu, kde se nachází další displej pro ovládání klimatizace a dalších funkcí. | Li Xiang One | Zdroj: Li Xiang

Interiér je čalouněn kůží Nappa – Li Xiang mimochodem využívá stejného dodavatele materiálů jako například BMW – a do výbavy se samozřejmě dostává i armáda bezpečnostních a asistenčních systémů. | Li Xiang One Zdroj: Li Xiang

Interiér je čalouněn kůží Nappa – Li Xiang mimochodem využívá stejného dodavatele materiálů jako například BMW – a do výbavy se samozřejmě dostává i armáda bezpečnostních a asistenčních systémů. | Li Xiang One | Zdroj: Li Xiang

Přední maska ostatně vypadá celkem futuristicky s LED linií předních světel táhnoucí se přes celou masku. | Li Xiang One Zdroj: Li Xiang
Namísto rozložení ostatních sedmimístných SUV se však Li Xiang rozhodl jít pohodlnější cestou standardní šestice sedaček k zajištění lepšího komfortu pro každého pasažéra. | Li Xiang One Zdroj: Li Xiang
Výrobce však zmiňuje, že sedmimístná konfigurace bude dostupná za příplatek. | Li Xiang One Zdroj: Li Xiang
Li Xiang by potěšil i evropské zákonodárce, neboť jeho velké SUV využívá hybridní techniku kombinující 1,2litrový přeplňovaný benzinový motor a elektromotor. | Li Xiang One Zdroj: Li Xiang
12
Fotogalerie

Zajímavé i pro Evropana? Čínský Li Xiang One má konzervativní design a hi-tech interiér

Další z řady čínských značek představila svou prvotinu v sériové produkci. Novinka s názvem Li Xiang One vypadá opravdu zdatně i pro evropského zákazníka.

První sériový model čínské značky Li Xiang dostal jednoduché pojmenování One a jedná se o komfortně pojaté velké SUV s šesticí míst a minimalistickým designem, který by mohl konkurovat i rivalům na evropském trhu. A to nejen po stránce exteriéru. I když se však zatím Li Xiang na starý kontinent nechystá, na první pohled jde o další zajímavý počin, jenž se na evropskou produkci jistě dotahuje.

One vyniká až překvapivě konzervativním vzhledem, ve kterém tradičně najdete několik prvků, které byste připsali inspiraci v jiných modelech západních automobilek. Volvo XC90? Range Rover? Každý si najde něco svého. Přední maska ostatně vypadá celkem futuristicky s LED linií předních světel táhnoucí se přes celou masku.

Na délku auto měří 5020 mm, je široké 1960 mm a vysoké 1760 mm. Namísto rozložení ostatních sedmimístných SUV se však Li Xiang rozhodl jít pohodlnější cestou standardní šestice sedaček k zajištění lepšího komfortu pro každého pasažéra. Výrobce však zmiňuje, že sedmimístná konfigurace bude dostupná za příplatek.

Uvnitř se One dotahuje na Evropu rovněž nadvládou displejů na palubní desce. Přesněji pak mluvíme o širokém panelu, který vyplňuje celou palubní desku třemi spojenými obrazovkami. Normálních tlačítek už nebylo třeba ani níže na středovém panelu, kde se nachází další displej pro ovládání klimatizace a dalších funkcí.

Interiér je čalouněn kůží Nappa – Li Xiang mimochodem využívá stejného dodavatele materiálů jako například BMW – a do výbavy se samozřejmě dostává i armáda bezpečnostních a asistenčních systémů pro možnosti autonomního řízení 2. úrovně.

Li Xiang by nakonec potěšil i evropské zákonodárce, neboť jeho velké SUV využívá hybridní techniku kombinující 1,2litrový přeplňovaný benzinový motor a elektromotor. Na rozdíl od jiných hybridních ústrojí však zde funguje spalovací motor čistě jako generátor pro dobíjení baterií a přímo tedy nepohání kola. Vlastně tedy lze One nazvat elektromobilem s takzvaným „range extenderem“. Ve výsledku je systémový výkon ústrojí schopných 239 kW (326 koní) a 530 N.m točivého momentu. Udávaný dojezd na jedno nabití je podle všeho 700 kilometrů.

V Číně bude Li Xiang One startovat na částce kolem 400.000 juanů, tedy v přepočtu asi 1,4 milionu korun. Novinka bude mít premiéru na blížícím se autosalonu v Šanghaji.

Doporučujeme

Články odjinud