Takzvaná „ring taxi“ už jsou na německém Nürburgringu zavedenou atrakcí pro návštěvníky. Zaplatíte nějaký ten peníz a Zeleným peklem vás provede profesionální řidič v nějakém tom zajímavém autě. | Jaguar I-Pace Zdroj: Jaguar

Takzvaná „ring taxi“ už jsou na německém Nürburgringu zavedenou atrakcí pro návštěvníky. Zaplatíte nějaký ten peníz a Zeleným peklem vás provede profesionální řidič v nějakém tom zajímavém autě. | Jaguar I-Pace | Zdroj: Jaguar

Nejznáměji takto pasažéry vozila třeba Sabine Schmitz v BMW M5, nicméně tuto službu už dnes na Severní smyčce nabízí celá řada firem. | Jaguar I-Pace Zdroj: Jaguar

Nejznáměji takto pasažéry vozila třeba Sabine Schmitz v BMW M5, nicméně tuto službu už dnes na Severní smyčce nabízí celá řada firem. | Jaguar I-Pace | Zdroj: Jaguar

Mezi ty patří i Jaguar, který se nyní dočkal prvenství. Po okruhu vás totiž některý z profi jezdců automobilky sveze také v elektromobilu I-Pace. | Jaguar I-Pace Zdroj: Jaguar

Mezi ty patří i Jaguar, který se nyní dočkal prvenství. Po okruhu vás totiž některý z profi jezdců automobilky sveze také v elektromobilu I-Pace. | Jaguar I-Pace | Zdroj: Jaguar

Jaguar se tedy stává první automobilkou, která na okruhu nabídne elektrické „ring taxi“. | Jaguar I-Pace Zdroj: Jaguar

Jaguar se tedy stává první automobilkou, která na okruhu nabídne elektrické „ring taxi“. | Jaguar I-Pace | Zdroj: Jaguar

Automobilka zde samozřejmě odkazuje na své působení v sérii eTrophy, která je určena pro závodní varianty I-Pace, a také na podnik Formule E. Bohužel, po Nordschleife vás ale sveze v úplně sériovém, silničním modelu. | Jaguar I-Pace Zdroj: Jaguar

Automobilka zde samozřejmě odkazuje na své působení v sérii eTrophy, která je určena pro závodní varianty I-Pace, a také na podnik Formule E. Bohužel, po Nordschleife vás ale sveze v úplně sériovém, silničním modelu. | Jaguar I-Pace | Zdroj: Jaguar

A přestože s výkonem 400 koní (294 kW), točivým momentem 686 N.m a zrychlením z nuly na 100 km/h za 4,8 vteřiny se I-Pace na silnici neztratí, na okruh by to přece jen chtělo něco víc extra. | Jaguar I-Pace Zdroj: Jaguar

A přestože s výkonem 400 koní (294 kW), točivým momentem 686 N.m a zrychlením z nuly na 100 km/h za 4,8 vteřiny se I-Pace na silnici neztratí, na okruh by to přece jen chtělo něco víc extra. | Jaguar I-Pace | Zdroj: Jaguar

I když je odkaz Jaguaru na motorsport jasně viditelný, těžko říct, zda se zrovna na Nordschleife, na místě plném opravdových petrolheadů, na místě slavné čtyřiadvacetihodinovky... | Jaguar I-Pace Zdroj: Jaguar

I když je odkaz Jaguaru na motorsport jasně viditelný, těžko říct, zda se zrovna na Nordschleife, na místě plném opravdových petrolheadů, na místě slavné čtyřiadvacetihodinovky... | Jaguar I-Pace | Zdroj: Jaguar

...dočká nějakého zájmu o svezení v dnes běžném elektromobilu. Ke všemu, když za jedno kolo zaplatíte v přepočtu asi 4000 Kč. | Jaguar I-Pace Zdroj: Jaguar

...dočká nějakého zájmu o svezení v dnes běžném elektromobilu. Ke všemu, když za jedno kolo zaplatíte v přepočtu asi 4000 Kč. | Jaguar I-Pace | Zdroj: Jaguar

Jaguar I-Pace Zdroj: Jaguar

Jaguar I-Pace | Zdroj: Jaguar

Nejznáměji takto pasažéry vozila třeba Sabine Schmitz v BMW M5, nicméně tuto službu už dnes na Severní smyčce nabízí celá řada firem. | Jaguar I-Pace Zdroj: Jaguar
Mezi ty patří i Jaguar, který se nyní dočkal prvenství. Po okruhu vás totiž některý z profi jezdců automobilky sveze také v elektromobilu I-Pace. | Jaguar I-Pace Zdroj: Jaguar
Jaguar se tedy stává první automobilkou, která na okruhu nabídne elektrické „ring taxi“. | Jaguar I-Pace Zdroj: Jaguar
Automobilka zde samozřejmě odkazuje na své působení v sérii eTrophy, která je určena pro závodní varianty I-Pace, a také na podnik Formule E. Bohužel, po Nordschleife vás ale sveze v úplně sériovém, silničním modelu. | Jaguar I-Pace Zdroj: Jaguar
9
Fotogalerie

Jaguar vás po Nordschleife sveze v elektromobilu I-Pace. Měli byste vůbec zájem?

Pokud byste se náhodou chtěli po legendární Severní smyčce svézt v elektromobilu s profesionálním řidičem za volantem, Jaguar má pro vás řešení.

Takzvaná „ring taxi“ už jsou na německém Nürburgringu zavedenou atrakcí pro návštěvníky. Zaplatíte nějaký ten peníz a Zeleným peklem vás provede profesionální řidič v nějakém tom zajímavém autě. Nejznáměji takto pasažéry vozila třeba Sabine Schmitz v BMW M5, nicméně tuto službu už dnes na Severní smyčce nabízí celá řada firem.

Mezi ty patří i Jaguar, který se nyní dočkal prvenství. Po okruhu vás totiž některý z profi jezdců automobilky sveze také v elektromobilu I-Pace. Jaguar se tedy stává první automobilkou, která na okruhu nabídne elektrické „ring taxi“.

Automobilka zde samozřejmě odkazuje na své působení v sérii eTrophy, která je určena pro závodní varianty I-Pace, a také na podnik Formule E. Bohužel, po Nordschleife vás ale sveze v úplně sériovém, silničním modelu. A přestože s výkonem 400 koní (294 kW), točivým momentem 686 N.m a zrychlením z nuly na 100 km/h za 4,8 vteřiny se I-Pace na silnici neztratí, na okruh by to přece jen chtělo něco víc extra.

I když je odkaz Jaguaru na motorsport jasně viditelný, těžko říct, zda se zrovna na Nordschleife, na místě plném opravdových petrolheadů, na místě slavné čtyřiadvacetihodinovky, dočká nějakého zájmu o svezení v dnes běžném elektromobilu. Ke všemu, když za jedno kolo zaplatíte v přepočtu asi 4000 Kč.

Jaguar

Britský Jaguar vznikl v roce 1922 jak Swallow Sidecars Company, v roce 1945 dostal svůj současný název Jaguar Cars Limited.

Výrobce sportovních a luxusních automobilů byl v roce 1989 koupen Fordem. Od roku 2008 ho vlastní indická Tata Motors.

Jaguar F-Pace • Jaguar E-Pace • Jaguar I-Pace • Jaguar F-Type • Jaguar XE  •Jaguar XF

Doporučujeme

Články odjinud