Také ladičs GTHaus připravil svoji novodobou variaci na legendární závodní stroje BMW M3. Vyznačuje se hlavně šírokou, nízkou stavbou.
Při pohledu na připojené snímky vozu nás možná budete mít za blázny a budete namítat, proč že to plýtváme místem na druhý článek o tomtéž. Máte pravdu, na tomto místě jsme publikovali povídání o dvojčatech z dílen firmy G-Power a označením M3 GT2 S a M3 Tornado CS, přičemž snímky u zmíněného článku připojené zobrazují velmi podobné stroje jako zde. Údajně se však jedná o vlastní adaptaci téhož konceptu. Novinka vycházející ze stávajícího provedení BMW M3 se prezentovala na letošním BimmerFestu a její tvůrci ze společnosti GTHaus jsou zatím na podrobnosti poněkud skoupí. Neznáme tedy zatím ani technické detaily, ani ceny.
Vůz vystavený na BimmerFestu 2010 však byl osazen dvacetipalcovými ráfky o šířce 11 palců vpředu a 13 palců vzadu, za nimiž jsou vidět prvky brzdové soustavy Brembo. Kola jsou zavěšena na závěsech KW a vůz se na první pohled vyznačuje výrazně rozšířeným bodykitem a velkým přítlačným křídlem na zádi. Nové povrchové díly karoserie zahrnují přední nárazník s vložkou, široké blatníky, specifické obklady prahů, ale především ohromný zadní nárazník. Všechny tyto díly mají být vyrobeny z uhlíkových kompozitů a celá sada vás přijde na zhruba 10 000 eur. Lze předpokládat, že novinka disponuje též odladěným výfukem, připravena je také posilovací kúra s přeplňovacím kompresorem.
Jak se zdá, GTHaus se chce stát dalším ladičem, jenž se hodlá poněkud svézt na úspěších G-Poweru. Připomeňme, že výše zmíněný M3 GT2 S má zapůsobit na ty milovníky značky BMW, kteří „hledají vůz ve stylu Porsche 911 GT3 RS“, zatímco G-Power M3 Tornado CS je poněkud „civilizovanější“ verzí téhož automobilu. O zlepšení dynamických parametrů se stará především přeplňovací kompresor SK II CS. Mezi další vylepšení patří dvojité sání z uhlíkových kompozitů či titanová výfuková soustava, jejíž použití ušetřilo 26 kg. Výsledkem je výkon zvýšený o více než 40 % na rovných 600 koní (441 kW) a točivý moment vrcholící hodnotou 580 Nm. Nejvyšší rychlost při použití sedmistupňové převodovky DCT činí 330 km/h, zatímco s šestistupňovým „manuálem“ auta jedou shodných 320 km/h. Model GT2 S se vyznačuje kompletním bodykitem vyrobeným z uhlíkových kompozitů, jenž zahrnuje nové lemy pod nárazníky a na prazích a rozšířené blatníky. V porovnání s verzí Tornado CS je o plných 150 kg lehčí, což mu umožní zrychlit z klidu na 100 km/h za 4,1 s, tedy o 0,2 s dříve než Tornado CS.