Značka Polaris z americké Minnesoty se zabývá stavbou unikátních strojů, které se většinou hodí spíše do terénu, ale nebojí se ani čistě silničních záležitostí. České zastoupení značky byste dokonce našli i u nás. Výrobce se nyní zaměřil na svou silniční tříkolku Slingshot a vytvořil limitovanou edici Grand Touring LE, která rozhodně stojí za pozornost.

Značka Polaris z americké Minnesoty se zabývá stavbou unikátních strojů, které se většinou hodí spíše do terénu, ale nebojí se ani čistě silničních záležitostí. České zastoupení značky byste dokonce našli i u nás. Výrobce se nyní zaměřil na svou silniční tříkolku Slingshot a vytvořil limitovanou edici Grand Touring LE, která rozhodně stojí za pozornost.

Tato hračka pro velké kluky dostala speciální zelený lak Fairway Green, který se nápadně podobá britské závodní zelené. Laku karoserie sekundují bronzové doplňky a bronzová kola, což je ideální decentní barevná kombinace, která zbytečně nekřičí do světa. Protože je novinka zaměřená více na pohodlí má i větší deflektor větru.

Tato hračka pro velké kluky dostala speciální zelený lak Fairway Green, který se nápadně podobá britské závodní zelené. Laku karoserie sekundují bronzové doplňky a bronzová kola, což je ideální decentní barevná kombinace, která zbytečně nekřičí do světa. Protože je novinka zaměřená více na pohodlí má i větší deflektor větru.

Novinka měří 3808 mm na délku, 1980 mm na šířku a 1318 mm na výšku. Hmotnost je pouze 793 kg. Uvnitř pak nechybí sedmipalcový infotainment s navigací a prémiový audiosystém. Za příplatek jsou pak k mání i vyhřívaná a ventilovaná sedadla, což se může hodit, protože vůz nemá klimatizaci.

Novinka měří 3808 mm na délku, 1980 mm na šířku a 1318 mm na výšku. Hmotnost je pouze 793 kg. Uvnitř pak nechybí sedmipalcový infotainment s navigací a prémiový audiosystém. Za příplatek jsou pak k mání i vyhřívaná a ventilovaná sedadla, což se může hodit, protože vůz nemá klimatizaci.

V útrobách tříkolky je zážehový čtyřválec Prostar o objemu dvou litrů s kompresním poměrem 11,5:1. Dosahuje výkonu 133 kW (181 koní) a spolupracuje s pětistupňovým automatizovaným manuálem. Za příplatek 14 tisíc korun vám pak výrobce zvedne výkon na 151 kW (205 koní).

V útrobách tříkolky je zážehový čtyřválec Prostar o objemu dvou litrů s kompresním poměrem 11,5:1. Dosahuje výkonu 133 kW (181 koní) a spolupracuje s pětistupňovým automatizovaným manuálem. Za příplatek 14 tisíc korun vám pak výrobce zvedne výkon na 151 kW (205 koní).

Polaris Slinghshot Grand Touring LE stojí v přepočtu lehce přes 780 tisíc korun. Zájemci již mohou objednávat a měli by si pospíšit, protože vznikne pouze 300 kusů.

Polaris Slinghshot Grand Touring LE stojí v přepočtu lehce přes 780 tisíc korun. Zájemci již mohou objednávat a měli by si pospíšit, protože vznikne pouze 300 kusů.

Tato hračka pro velké kluky dostala speciální zelený lak Fairway Green, který se nápadně podobá britské závodní zelené. Laku karoserie sekundují bronzové doplňky a bronzová kola, což je ideální decentní barevná kombinace, která zbytečně nekřičí do světa. Protože je novinka zaměřená více na pohodlí má i větší deflektor větru.
Novinka měří 3808 mm na délku, 1980 mm na šířku a 1318 mm na výšku. Hmotnost je pouze 793 kg. Uvnitř pak nechybí sedmipalcový infotainment s navigací a prémiový audiosystém. Za příplatek jsou pak k mání i vyhřívaná a ventilovaná sedadla, což se může hodit, protože vůz nemá klimatizaci.
V útrobách tříkolky je zážehový čtyřválec Prostar o objemu dvou litrů s kompresním poměrem 11,5:1. Dosahuje výkonu 133 kW (181 koní) a spolupracuje s pětistupňovým automatizovaným manuálem. Za příplatek 14 tisíc korun vám pak výrobce zvedne výkon na 151 kW (205 koní).
Polaris Slinghshot Grand Touring LE stojí v přepočtu lehce přes 780 tisíc korun. Zájemci již mohou objednávat a měli by si pospíšit, protože vznikne pouze 300 kusů.
8
Fotogalerie

Stojí 780.000 Kč a nemá klimatizaci. Tato hračka pro velké kluky si to může dovolit

Tříkolka Polaris Slingshot se vyrábí již poměrně dlouho. Aktuální limitovaná edice je více zaměřená na grand touring.

Značka Polaris z americké Minnesoty se zabývá stavbou unikátních strojů, které se většinou hodí spíše do terénu, ale nebojí se ani čistě silničních záležitostí. České zastoupení značky byste dokonce našli i u nás. Výrobce se nyní zaměřil na svou silniční tříkolku Slingshot a vytvořil limitovanou edici Grand Touring LE, která rozhodně stojí za pozornost.

Tato hračka pro velké kluky dostala speciální zelený lak Fairway Green, který se nápadně podobá britské závodní zelené. Laku karoserie sekundují bronzové doplňky a bronzová kola, což je ideální decentní barevná kombinace, která zbytečně nekřičí do světa. Protože je novinka zaměřená více na pohodlí má i větší deflektor větru.

Novinka měří 3808 mm na délku, 1980 mm na šířku a 1318 mm na výšku. Hmotnost je pouze 793 kg. Uvnitř pak nechybí sedmipalcový infotainment s navigací a prémiový audiosystém. Za příplatek jsou pak k mání i vyhřívaná a ventilovaná sedadla, což se může hodit, protože vůz nemá klimatizaci.

V útrobách tříkolky je zážehový čtyřválec Prostar o objemu dvou litrů s kompresním poměrem 11,5:1. Dosahuje výkonu 133 kW (181 koní) a spolupracuje s pětistupňovým automatizovaným manuálem. Za příplatek 14 tisíc korun vám pak výrobce zvedne výkon na 151 kW (205 koní).

Polaris Slinghshot Grand Touring LE stojí v přepočtu lehce přes 780 tisíc korun. Zájemci již mohou objednávat a měli by si pospíšit, protože vznikne pouze 300 kusů.

Doporučujeme

Články odjinud