Čas letí rychle. Od dosažení  rekordní rychlosti 490,484 km/h  a představení  limitované edice rekordního Bugatti Chiron Super Sport 300+  uplynuly již dva roky. | Bugatti Chiron Super Sport 300+ Zdroj: Bugatti

Čas letí rychle. Od dosažení rekordní rychlosti 490,484 km/h a představení limitované edice rekordního Bugatti Chiron Super Sport 300+ uplynuly již dva roky. | Bugatti Chiron Super Sport 300+ | Zdroj: Bugatti

Za tu dobu automobilka provedla u modelu rozsáhlé testování a vývoj, které nyní končí produkcí prvních osmi kusů mířících k zákazníkům. | Bugatti Chiron Super Sport 300+ Zdroj: Bugatti

Za tu dobu automobilka provedla u modelu rozsáhlé testování a vývoj, které nyní končí produkcí prvních osmi kusů mířících k zákazníkům. | Bugatti Chiron Super Sport 300+ | Zdroj: Bugatti

Rekordní verze Chironu obdržela zelenou k produkci v rámci 110. výročí francouzské značky. Od samotného vozu, který dosáhl zmíněné rychlosti, se přitom produkční verze zas tolik neliší. | Bugatti Chiron Super Sport 300+ Zdroj: Bugatti

Rekordní verze Chironu obdržela zelenou k produkci v rámci 110. výročí francouzské značky. Od samotného vozu, který dosáhl zmíněné rychlosti, se přitom produkční verze zas tolik neliší. | Bugatti Chiron Super Sport 300+ | Zdroj: Bugatti

Především se tedy vyznačuje aerodynamicky optimalizovanou karoserií s prodlouženou zádí o 25 cm. Unikátní zbarvení edice kombinuje odhalený karbon s oranžovými pruhy. Lehká hořčíková kola jsou lakována černým odstínem Nocturne. | Bugatti Chiron Super Sport 300+ Zdroj: Bugatti

Především se tedy vyznačuje aerodynamicky optimalizovanou karoserií s prodlouženou zádí o 25 cm. Unikátní zbarvení edice kombinuje odhalený karbon s oranžovými pruhy. Lehká hořčíková kola jsou lakována černým odstínem Nocturne. | Bugatti Chiron Super Sport 300+ | Zdroj: Bugatti

Maximální rychlost produkční verze Super Sport 300+ je omezena „pouze“ na 440 km/h, i tak však mluví Bugatti o nejrychlejším hypersportu, který kdy vyrobilo. | Bugatti Chiron Super Sport 300+ Zdroj: Bugatti

Maximální rychlost produkční verze Super Sport 300+ je omezena „pouze“ na 440 km/h, i tak však mluví Bugatti o nejrychlejším hypersportu, který kdy vyrobilo. | Bugatti Chiron Super Sport 300+ | Zdroj: Bugatti

Osmilitrový quad-turbo W16 nabízí rovných 1600 koní (1176 kW), o stovku více než standardní Chiron, a rovněž 1600 N.m točivého momentu. | Bugatti Chiron Super Sport 300+ Zdroj: Bugatti

Osmilitrový quad-turbo W16 nabízí rovných 1600 koní (1176 kW), o stovku více než standardní Chiron, a rovněž 1600 N.m točivého momentu. | Bugatti Chiron Super Sport 300+ | Zdroj: Bugatti

Klasicky ve spojení s přeprogramovanou dvouspojkovou sedmistupňovou převodovkou a pohonem všech kol. | Bugatti Chiron Super Sport 300+ Zdroj: Bugatti

Klasicky ve spojení s přeprogramovanou dvouspojkovou sedmistupňovou převodovkou a pohonem všech kol. | Bugatti Chiron Super Sport 300+ | Zdroj: Bugatti

Produkce Chironu Super Sport 300+ je omezena na pouhých 30 kusů, všechny vzniknou stejně jako první osmička v ateliéru Bugatti ve francouzském Molsheimu. | Bugatti Chiron Super Sport 300+ Zdroj: Bugatti

Produkce Chironu Super Sport 300+ je omezena na pouhých 30 kusů, všechny vzniknou stejně jako první osmička v ateliéru Bugatti ve francouzském Molsheimu. | Bugatti Chiron Super Sport 300+ | Zdroj: Bugatti

Každý zákazník nechá za svůj exemplář minimálně 3,5 milionu eur (asi 89 milionů korun). | Bugatti Chiron Super Sport 300+ Zdroj: Bugatti

Každý zákazník nechá za svůj exemplář minimálně 3,5 milionu eur (asi 89 milionů korun). | Bugatti Chiron Super Sport 300+ | Zdroj: Bugatti

| Bugatti Chiron Super Sport 300+ Zdroj: Bugatti

| Bugatti Chiron Super Sport 300+ | Zdroj: Bugatti

Za tu dobu automobilka provedla u modelu rozsáhlé testování a vývoj, které nyní končí produkcí prvních osmi kusů mířících k zákazníkům. | Bugatti Chiron Super Sport 300+ Zdroj: Bugatti
Rekordní verze Chironu obdržela zelenou k produkci v rámci 110. výročí francouzské značky. Od samotného vozu, který dosáhl zmíněné rychlosti, se přitom produkční verze zas tolik neliší. | Bugatti Chiron Super Sport 300+ Zdroj: Bugatti
Především se tedy vyznačuje aerodynamicky optimalizovanou karoserií s prodlouženou zádí o 25 cm. Unikátní zbarvení edice kombinuje odhalený karbon s oranžovými pruhy. Lehká hořčíková kola jsou lakována černým odstínem Nocturne. | Bugatti Chiron Super Sport 300+ Zdroj: Bugatti
Maximální rychlost produkční verze Super Sport 300+ je omezena „pouze“ na 440 km/h, i tak však mluví Bugatti o nejrychlejším hypersportu, který kdy vyrobilo. | Bugatti Chiron Super Sport 300+ Zdroj: Bugatti
10
Fotogalerie

Nejrychlejší Bugatti míří k zákazníkům. Chiron SS 300+ se testoval dva roky

Dva roky čekání na ultrarychlý hypersport není ve světě Bugatti neobvyklé. Důkladné testování je základ.

Čas letí rychle. Od dosažení rekordní rychlosti 490,484 km/h a představení limitované edice rekordního Bugatti Chiron Super Sport 300+ uplynuly již dva roky. Za tu dobu automobilka provedla u modelu rozsáhlé testování a vývoj, které nyní končí produkcí prvních osmi kusů mířících k zákazníkům.

Rekordní verze Chironu obdržela zelenou k produkci v rámci 110. výročí francouzské značky. Od samotného vozu, který dosáhl zmíněné rychlosti, se přitom produkční verze zas tolik neliší. Především se tedy vyznačuje aerodynamicky optimalizovanou karoserií s prodlouženou zádí o 25 cm. Unikátní zbarvení edice kombinuje odhalený karbon s oranžovými pruhy. Lehká hořčíková kola jsou lakována černým odstínem Nocturne.

Maximální rychlost produkční verze Super Sport 300+ je omezena „pouze“ na 440 km/h, i tak však mluví Bugatti o nejrychlejším hypersportu, který kdy vyrobilo. Osmilitrový quad-turbo W16 nabízí rovných 1600 koní (1176 kW), o stovku více než standardní Chiron, a rovněž 1600 N.m točivého momentu. Klasicky ve spojení s přeprogramovanou dvouspojkovou sedmistupňovou převodovkou a pohonem všech kol.

Produkce Chironu Super Sport 300+ je omezena na pouhých 30 kusů, všechny vzniknou stejně jako první osmička v ateliéru Bugatti ve francouzském Molsheimu. Každý zákazník nechá za svůj exemplář minimálně 3,5 milionu eur (asi 89 milionů korun).

Doporučujeme

Články odjinud