Speciální edice českého kombíku si hrála se žlutou barvou a zahrnovala hromadu výbavy již ve standardu Zdroj: Škoda

Speciální edice českého kombíku si hrála se žlutou barvou a zahrnovala hromadu výbavy již ve standardu | Zdroj: Škoda

Škoda Fabia Tour de France přišla do nabídky v červnu roku 2005. Škoda je dlouhodobým partnerem závodu a letos již poosmnácté zajišťuje mobilitu organizátorů. Zdroj: Škoda

Škoda Fabia Tour de France přišla do nabídky v červnu roku 2005. Škoda je dlouhodobým partnerem závodu a letos již poosmnácté zajišťuje mobilitu organizátorů. | Zdroj: Škoda

Byla dostupná jen v karosářské variantě Combi a nabízela se ve třech barvách - žluté Lemon, stříbrné diamantové metalíze a černé magické s perleťovým efektem Zdroj: Škoda

Byla dostupná jen v karosářské variantě Combi a nabízela se ve třech barvách - žluté Lemon, stříbrné diamantové metalíze a černé magické s perleťovým efektem | Zdroj: Škoda

Uvnitř se vyznačovala žlutými bezpečnostními pásy, interiérem v barvě Onyx se speciálními potahy sedadel či koberečky se žlutým lemováním a logem závodu. Zdroj: Škoda

Uvnitř se vyznačovala žlutými bezpečnostními pásy, interiérem v barvě Onyx se speciálními potahy sedadel či koberečky se žlutým lemováním a logem závodu. | Zdroj: Škoda

K dispozici byly všechny tehdejší motorizace s výjimkou benzinového dvoulitru Zdroj: Škoda

K dispozici byly všechny tehdejší motorizace s výjimkou benzinového dvoulitru | Zdroj: Škoda

Základní tříválec 1.2 HTP o výkonu 47 kW se nabízel za 352.900 Kč Zdroj: Škoda

Základní tříválec 1.2 HTP o výkonu 47 kW se nabízel za 352.900 Kč | Zdroj: Škoda

Fabia Tour de France vstoupila na trh souběžně s dalšími dvěma verzemi - Spirit a Sportline (na snímku) Zdroj: Škoda

Fabia Tour de France vstoupila na trh souběžně s dalšími dvěma verzemi - Spirit a Sportline (na snímku) | Zdroj: Škoda

Škoda zároveň se speciálním provedením fabie lákala i na jízdní kola v rámci sortimentu originálního příslušenství. Například dětské kolo Škoda Bike Junior Ride... Zdroj: Škoda

Škoda zároveň se speciálním provedením fabie lákala i na jízdní kola v rámci sortimentu originálního příslušenství. Například dětské kolo Škoda Bike Junior Ride... | Zdroj: Škoda

...či silniční kolo pro dospělé Škoda Bike Speed Ride, což byl špičkový model pro náročné cyklisty. Kolekci jízdních kol si automobilka drží v nabídce dodnes. Zdroj: Škoda

...či silniční kolo pro dospělé Škoda Bike Speed Ride, což byl špičkový model pro náročné cyklisty. Kolekci jízdních kol si automobilka drží v nabídce dodnes. | Zdroj: Škoda

 Zdroj:  Bartl Auto

| Zdroj: Bartl Auto

 Zdroj:  Bartl Auto

| Zdroj: Bartl Auto

 Zdroj:  Bartl Auto

| Zdroj: Bartl Auto

 Zdroj:  Bartl Auto

| Zdroj: Bartl Auto

 Zdroj:  Bartl Auto

| Zdroj: Bartl Auto

 Zdroj:  Bartl Auto

| Zdroj: Bartl Auto

 Zdroj:  Bartl Auto

| Zdroj: Bartl Auto

 Zdroj:  Bartl Auto

| Zdroj: Bartl Auto

 Zdroj:  Bartl Auto

| Zdroj: Bartl Auto

 Zdroj:  Bartl Auto

| Zdroj: Bartl Auto

 Zdroj:  Bartl Auto

| Zdroj: Bartl Auto

Škoda Fabia Tour de France přišla do nabídky v červnu roku 2005. Škoda je dlouhodobým partnerem závodu a letos již poosmnácté zajišťuje mobilitu organizátorů. Zdroj: Škoda
Byla dostupná jen v karosářské variantě Combi a nabízela se ve třech barvách - žluté Lemon, stříbrné diamantové metalíze a černé magické s perleťovým efektem Zdroj: Škoda
Uvnitř se vyznačovala žlutými bezpečnostními pásy, interiérem v barvě Onyx se speciálními potahy sedadel či koberečky se žlutým lemováním a logem závodu. Zdroj: Škoda
K dispozici byly všechny tehdejší motorizace s výjimkou benzinového dvoulitru Zdroj: Škoda
20
Fotogalerie

Škoda Fabia Tour de France měla styl i skvělou výbavu. Dnes už se shání těžko

Speciální edice českého kombíku si hrála se žlutou barvou a zahrnovala hromadu výbavy již ve standardu.

Ani Škoda Fabia se nevyhnula řadě speciálních edic. V souvislosti s právě probíhajícím cyklistickým závodem Tour de France si tak nelze nevzpomenout na stejnojmennou edici Škoda Fabia Tour de France, která přišla do nabídky v červnu roku 2005. Škoda je dlouhodobým partnerem závodu a letos již poosmnácté zajišťuje mobilitu organizátorů.

Škoda Fabia Tour de France byla dostupná jen v karosářské variantě Combi a nabízela se ve třech barvách - žluté Lemon, stříbrné diamantové metalíze a černé magické s perleťovým efektem. Uvnitř se vyznačovala žlutými bezpečnostními pásy, interiérem v barvě Onyx se speciálními potahy sedadel či koberečky se žlutým lemováním a logem závodu.

K dispozici byly všechny tehdejší motorizace s výjimkou benzinového dvoulitru. Základní tříválec 1.2 HTP o výkonu 47 kW se nabízel za 352.900 Kč. Fabia Tour de France vstoupila na trh souběžně s dalšími dvěma verzemi - Spirit a Sportline. Se stejným motorem a s karoserií kombi však byla nejdražší, respektive varianta Spirit vyšla na 325.900 Kč a Sportline na 345.900 Kč.

Škoda Fabia Combi Tour de France: České ceny (2005)
1.2 HTP (47 kW) 352.900 Kč
1.4 16V (55 kW) 382.900 Kč
1.4 16V (74 kW) 403.900 Kč
1.9 SDI (47 kW) 412.900 Kč
1.4 TDI PD (55 kW) 432.900 Kč
1.9 TDI PD (74 kW) 463.900 Kč

Škoda zároveň se speciálním provedením fabie lákala i na jízdní kola v rámci sortimentu originálního příslušenství. Například dětské kolo Škoda Bike Junior Ride či silniční kolo pro dospělé Škoda Bike Speed Ride, což byl špičkový model pro náročné cyklisty. Kolekci jízdních kol si automobilka drží v nabídce dodnes.

Sehnat dnes Škodu Fabia Tour de France není snadná záležitost. Tu a tam se v inzerci nějaká objeví, mají však hodně najeto. V galerii najdete žlutý kousek, který nabízí prodejce z Brna. Je dovezen z Německa, má najeto přes čtvrt milionu kilometrů a je přestavěn na plyn. Stojí 64.000 Kč. Uvnitř vypadá zachovale, taková voňavka jako před 16 lety už to ale není.

Základní výbava vozu Škoda Fabia Combi Tour de France

  • Nárazníky, vnější zrcátka a vnější kliky lakované v barvě vozu
  • Kola Band z lehkých slitin (15palcová)
  • Ocelové rezervní kolo
  • SunSet - skla s vyšším stupněm tónování v zadní části vozu
  • Přední mlhové světlomety
  • Ozdobný kryt motoru
  • Nálepky s logem Tour de France
  • Podélní střešní nosič, boční lišty
  • Interiér v barvě Onyx, potahová látka sedadel Tour de France
  • Posilovač řízení
  • Řadící páka se sportovním designem
  • Výškově nastavitelná přední sedadla
  • Tříramenný sportovní kožený volant nastavitelný ve dvou osách
  • Palubní počítač
  • Airbagy řidiče a spolujezdce a přitahování předních bezp. pásů
  • Tři hlavové opěrky a tři tříbodové bezpečnostní pásy vzadu
  • Bezpečnostní světla ve výplních předních dveří
  • ABS + MSR
  • Elektrické ovládání oken vpředu
  • Elektricky nastavitelná vnější zpětná zrcátka
  • Malý kožený paket (volant, madlo ruční brzdy, manžeta řadící páky)
  • Chrompaket (vnitřní kliky, tlačítka pojistek dveří, pojistné tlačítko ruční brzdy
  • Sklopné opěradlo zadních sedadel
  • Sítě v zavazadlovém prostoru
  • Popelník vpředu a vzadu
  • Centrální zamykání dveří
  • Rádio Škoda Symphony s CD přehrávačem (8 reproduktorů)
  • Sklopná neodnímatelná anténa
  • Vkládané koberce

Škoda Fabia

Škoda Fabia je českým zástupcem v konkurencí nabitém segmentu B. Jako poslední vůz své třídy nabízí i karoserii kombi a mimo soukromých zákazníků je oblíbená také jako referentský vůz ve firmách na leasing. Čtvrtá generace modelu měla světovou premiéru 4. května 2021 prostřednictvím unikátní virtuální prezentace.

První jízdy s prototypy 4. generace • Ceny a výbava • Nejlevnější verze • Minitest Škoda Fabia III Combi 1.0 TSI • Historie Škody Fabia 

Doporučujeme

Články odjinud