Audi e-tron se v autosalonech zatím ani moc neohřálo a už se mu dostalo technické modernizace. Ta spočívá v několika jednoduchých úpravách, díky kterým je elektrické SUV hospodárnější a lépe drží krok s nedávno představenou  SUV kupé verzí , která je díky uhlazenější karoserii efektivnější. Audi

Audi e-tron se v autosalonech zatím ani moc neohřálo a už se mu dostalo technické modernizace. Ta spočívá v několika jednoduchých úpravách, díky kterým je elektrické SUV hospodárnější a lépe drží krok s nedávno představenou SUV kupé verzí, která je díky uhlazenější karoserii efektivnější. | Audi

Žádnou elektrickou energii tedy neodebírá a zapojí se až po pobídnutí řidiče k razantnější akceleraci. Další ze střípků vylepšení se týká i brzdového systému. Vývojáři snížily ztráty při krátkodobém kontaktu brzdového obložení s povrchem brzdového kotouče. Audi

Žádnou elektrickou energii tedy neodebírá a zapojí se až po pobídnutí řidiče k razantnější akceleraci. Další ze střípků vylepšení se týká i brzdového systému. Vývojáři snížily ztráty při krátkodobém kontaktu brzdového obložení s povrchem brzdového kotouče. | Audi

Nejdříve jde o navýšení pracovní kapacity baterie. Z celkové kapacity 95 kWh je teď možné využít až 86,5 kWh. Dále šlo o optimalizaci pohonu náprav, kdy je při běžné jízdě v podstatě kompletně odpojený přední elektromotor.  Audi

Nejdříve jde o navýšení pracovní kapacity baterie. Z celkové kapacity 95 kWh je teď možné využít až 86,5 kWh. Dále šlo o optimalizaci pohonu náprav, kdy je při běžné jízdě v podstatě kompletně odpojený přední elektromotor.  | Audi

12
Fotogalerie

Levnější Audi e-tron má české ceny. Nabízí i ostrý paket, příplatek skoro nepoznáte

Sportovně střižený vzhled vyjde zákazníky na čtyřicet tisíc korun. Slabší motor se i tak vejde do dvou milionů.

Výbava S line elektromobilu Audi e-tron dorazila do českého konfigurátoru. Sportovně střiženou výbavu na první pohled odhaluje agresivnější vzhled, za který vděčí paketu exteriéru. Po otevření dveří uvítají zákazníky podsvícená loga S line na prazích. Rozdíly pak končí sportovním nastavením adaptivního pneumatického podvozku.

Příplatek za výbavu S line je klasických 42 tisíc korun. Slabší verze 50 quattro s výkonem 230 kW (313 koní) vyjde zákazníky na 1.956.900 Kč. Silnější 55 quattro se šťavnatějším výkonem 265 kW (360 koní) a sprintem na stovku za 6,6 sekundy (5,7 s v režimu Boost) pak na 2.207.900 Kč

Další standardní výbava vozu se přirozeně nemění. Obsahuje třeba adaptivní tempomat, dvouzónovou klimatizaci, ambientní osvětlení, velký infotainment s úhlopříčkou 10,1“, digitální přístrojový štít, 20palcová litá kola či LED přední světlomety. Standardní barva je černá, za ostatní laky se připlácí 34.800 Kč.

Design kol zůstává stejný a jednadvacítky vyjdou minimálně na 30.500 Kč. I výbava S line může obohacena o paket Gravity, které za 153.960 Kč obsahuje Matrix LED světlomety, čtyřzónovou klimatizaci nebo zpětnou parkovací kameru. Nové Audi e-tron s výbavou S-line už můžete objednávat.

Audi e-tron S-line: Technické údaje a české ceny
Verze 55 quattro​ 50 quattro
Pohon 2x elektromotor 2x elektromotor
Největší výkon [kW] 265 (300) 230
Točivý moment [N.m] 561 (664) 540
Max. rychlost [km/h] 200 190
Zrychlení 0-100 km/h [s] 6,6 (5,7) 7
Kapacita akumulátoru [kWh] 95 71
Max. dojezd [km] 400 (WLTP) 300 (WLTP)
Standardní dobíjení [hod] 8 7
Základní cena [Kč] 2.207.900 1.956.900
*hodnoty v závorce platí pro funkci Boost

Audi etron

Audi e-tron je elektrické SUV z dílny německé automobilky. Slibuje dojezd až 411 km na jedno nabití. Elektromobil Audi e-tron je postavený na platformě MLB stejně jako například Audi A8 nebo VW Touareg.

Audi e-tron S-line • Audi e-tron Sportback

Doporučujeme

Články odjinud