Přestože by člověk řekl, že takzvaný bunkr na kolech si své publikum najde samo (čistě z důvodu nutné ochrany), i pro svůj nejnovější bunkr se BMW rozhodlo natočit klasickou nefalšovanou reklamu. | BMW X5 Protection VR6 Zdroj: BMW

Přestože by člověk řekl, že takzvaný bunkr na kolech si své publikum najde samo (čistě z důvodu nutné ochrany), i pro svůj nejnovější bunkr se BMW rozhodlo natočit klasickou nefalšovanou reklamu. | BMW X5 Protection VR6 | Zdroj: BMW

Nové  X5 Protection VR6  tak značka prezentuje v „Závodě“ proti vystřelené kulce. | BMW X5 Protection VR6 Zdroj: BMW

Nové X5 Protection VR6 tak značka prezentuje v „Závodě“ proti vystřelené kulce. | BMW X5 Protection VR6 | Zdroj: BMW

Žádný vědecký experiment ale nečekejte, spíše se připravte na cca minutku dramatických střihů a záběrů na pancéřované SUV, ve kterém řidič ujíždí střele, kličkuje před ní… | BMW X5 Protection VR6 Zdroj: BMW

Žádný vědecký experiment ale nečekejte, spíše se připravte na cca minutku dramatických střihů a záběrů na pancéřované SUV, ve kterém řidič ujíždí střele, kličkuje před ní… | BMW X5 Protection VR6 | Zdroj: BMW

...ale v poslední chvíli se rozhodne zastavit – protože takovou kulku ze samopalu přece nejnovější X5 Protection VR6 normálně snese, bez obav. | BMW X5 Protection VR6 Zdroj: BMW

...ale v poslední chvíli se rozhodne zastavit – protože takovou kulku ze samopalu přece nejnovější X5 Protection VR6 normálně snese, bez obav. | BMW X5 Protection VR6 | Zdroj: BMW

Jak už totiž BMW uvedlo při premiéře obrněné X5 minulý rok, s třídou obrnění VR6 novinka dokáže odolat jak střelbě ze samopalu AK-47, tak například výbuchu 15 kg TNT ze vzdálenosti 4 metrů. | BMW X5 Protection VR6 Zdroj: BMW

Jak už totiž BMW uvedlo při premiéře obrněné X5 minulý rok, s třídou obrnění VR6 novinka dokáže odolat jak střelbě ze samopalu AK-47, tak například výbuchu 15 kg TNT ze vzdálenosti 4 metrů. | BMW X5 Protection VR6 | Zdroj: BMW

Pancéřování z plátů vysokopevnostní oceli se samozřejmě nachází na většině dílu karoserie, ale také třeba na přepážce mezi motorem a kabinou. Hliníkové panely poté chrání podvozek a zavazadlový prostor. | BMW X5 Protection VR6 Zdroj: BMW

Pancéřování z plátů vysokopevnostní oceli se samozřejmě nachází na většině dílu karoserie, ale také třeba na přepážce mezi motorem a kabinou. Hliníkové panely poté chrání podvozek a zavazadlový prostor. | BMW X5 Protection VR6 | Zdroj: BMW

Neprůstřelná okna o tloušťce 33 mm pak najdete jak na čele vozu, tak ve dveřích i na zádi. Vydržet by měla střelbu z většiny normálních ručních zbraní. | BMW X5 Protection VR6 Zdroj: BMW

Neprůstřelná okna o tloušťce 33 mm pak najdete jak na čele vozu, tak ve dveřích i na zádi. Vydržet by měla střelbu z většiny normálních ručních zbraní. | BMW X5 Protection VR6 | Zdroj: BMW

Pod kapotou obrněné X5 je známý 4,4litrový osmiválec se dvěma turbodmychadly (390 kW/530 k) z  výkonné verze M50i . | BMW X5 Protection VR6 Zdroj: BMW

Pod kapotou obrněné X5 je známý 4,4litrový osmiválec se dvěma turbodmychadly (390 kW/530 k) z výkonné verze M50i. | BMW X5 Protection VR6 | Zdroj: BMW

I přes zjevné zatížení by pak mělo SUV zvládnout akceleraci z nuly na 100 km/h za slušných 5,9 vteřiny (standardní M50i – 4,3 vteřiny). Maximální rychlost je limitována na 210 km/h (M50i – 250 km/h). | BMW X5 Protection VR6 Zdroj: BMW

I přes zjevné zatížení by pak mělo SUV zvládnout akceleraci z nuly na 100 km/h za slušných 5,9 vteřiny (standardní M50i – 4,3 vteřiny). Maximální rychlost je limitována na 210 km/h (M50i – 250 km/h). | BMW X5 Protection VR6 | Zdroj: BMW

BMW X5 Protection VR6 Zdroj: BMW

BMW X5 Protection VR6 | Zdroj: BMW

BMW X5 Protection VR6 Zdroj: BMW

BMW X5 Protection VR6 | Zdroj: BMW

BMW X5 Protection VR6 Zdroj: BMW

BMW X5 Protection VR6 | Zdroj: BMW

BMW X5 Protection VR6 Zdroj: BMW

BMW X5 Protection VR6 | Zdroj: BMW

Nové  X5 Protection VR6  tak značka prezentuje v „Závodě“ proti vystřelené kulce. | BMW X5 Protection VR6 Zdroj: BMW
Žádný vědecký experiment ale nečekejte, spíše se připravte na cca minutku dramatických střihů a záběrů na pancéřované SUV, ve kterém řidič ujíždí střele, kličkuje před ní… | BMW X5 Protection VR6 Zdroj: BMW
...ale v poslední chvíli se rozhodne zastavit – protože takovou kulku ze samopalu přece nejnovější X5 Protection VR6 normálně snese, bez obav. | BMW X5 Protection VR6 Zdroj: BMW
Jak už totiž BMW uvedlo při premiéře obrněné X5 minulý rok, s třídou obrnění VR6 novinka dokáže odolat jak střelbě ze samopalu AK-47, tak například výbuchu 15 kg TNT ze vzdálenosti 4 metrů. | BMW X5 Protection VR6 Zdroj: BMW
13
Fotogalerie

Obrněné BMW X5 Protection VR6 střelbě ujíždět nemusí. V nové reklamě snese ránu

BMW ukazuje v akci svou nejnovější verzi pancéřované X5. V reklamě SUV doslova ujíždí vystřelené kulce.

Přestože by člověk řekl, že takzvaný bunkr na kolech si své publikum najde samo (čistě z důvodu nutné ochrany), i pro svůj nejnovější bunkr se BMW rozhodlo natočit klasickou nefalšovanou reklamu. Nové X5 Protection VR6 tak značka prezentuje v „Závodě“ proti vystřelené kulce.

Žádný vědecký experiment ale nečekejte, spíše se připravte na cca minutku dramatických střihů a záběrů na pancéřované SUV, ve kterém řidič ujíždí střele, kličkuje před ní… ale v poslední chvíli se rozhodne zastavit – protože takovou kulku ze samopalu přece nejnovější X5 Protection VR6 normálně snese, bez obav.

Jak už totiž BMW uvedlo při premiéře obrněné X5 minulý rok, s třídou obrnění VR6 novinka dokáže odolat jak střelbě ze samopalu AK-47, tak například výbuchu 15 kg TNT ze vzdálenosti 4 metrů. Pancéřování z plátů vysokopevnostní oceli se samozřejmě nachází na většině dílu karoserie, ale také třeba na přepážce mezi motorem a kabinou. Hliníkové panely poté chrání podvozek a zavazadlový prostor.

Neprůstřelná okna o tloušťce 33 mm pak najdete jak na čele vozu, tak ve dveřích i na zádi. Vydržet by měla střelbu z většiny normálních ručních zbraní. Pod kapotou obrněné X5 je známý 4,4litrový osmiválec se dvěma turbodmychadly (390 kW/530 k) z výkonné verze M50i. I přes zjevné zatížení by pak mělo SUV zvládnout akceleraci z nuly na 100 km/h za slušných 5,9 vteřiny (standardní M50i – 4,3 vteřiny). Maximální rychlost je limitována na 210 km/h (M50i – 250 km/h).

BMW X5

S prvním BMW X5 přepsalo BMW pravidla hry a nastavilo standard luxusních SUV. V roce 2018 přišla na trh už čtvrtá generace. Oproti předchozím verzím je větší a má asistent jízdy v koloně, startování mobilním telefonem aj.

Ceny, data, motory • Test BMW X5 (G05) • Plug-in hybrid • Test BMW X5 M50d 

Doporučujeme

Články odjinud