Romu byste mohli nazvat jedním z nejelegantnějších modelů Ferrari za poslední dobu. Toho si je vědom i německý úpravce Novitec, který na rozdíl od  nechvalně známého Mansory  umí držet své stylistické schopnosti na uzdě. | Novitec Ferrari Roma Zdroj: Novitec

Romu byste mohli nazvat jedním z nejelegantnějších modelů Ferrari za poslední dobu. Toho si je vědom i německý úpravce Novitec, který na rozdíl od nechvalně známého Mansory umí držet své stylistické schopnosti na uzdě. | Novitec Ferrari Roma | Zdroj: Novitec

V případě italského GT tedy přichází se vkusným tuningem exteriéru a rovněž pohonného ústrojí. | Novitec Ferrari Roma Zdroj: Novitec

V případě italského GT tedy přichází se vkusným tuningem exteriéru a rovněž pohonného ústrojí. | Novitec Ferrari Roma | Zdroj: Novitec

Bodykit Novitecu spíše jen rozšiřuje původní linie Romy, tudíž se na přídi objevuje o něco větší karbonový splitter i nová mřížka chladiče. Extrémně nerazí do okolí ani nové prahy či karbonové kryty zrcátek. | Novitec Ferrari Roma Zdroj: Novitec

Bodykit Novitecu spíše jen rozšiřuje původní linie Romy, tudíž se na přídi objevuje o něco větší karbonový splitter i nová mřížka chladiče. Extrémně nerazí do okolí ani nové prahy či karbonové kryty zrcátek. | Novitec Ferrari Roma | Zdroj: Novitec

Vzadu jsou ze stejného materiálu nové části difuzoru nebo decentní odtrhová hrana na původním aktivním spoileru. | Novitec Ferrari Roma Zdroj: Novitec

Vzadu jsou ze stejného materiálu nové části difuzoru nebo decentní odtrhová hrana na původním aktivním spoileru. | Novitec Ferrari Roma | Zdroj: Novitec

Nejpatrnější jsou každopádně kovaná kola Vossen NF10, vpředu 21palcová a vzadu 22palcová, která si může zákazník objednat v rozsáhle paletě 72 různých odstínů a třech možnostech povrchové úpravy. | Novitec Ferrari Roma Zdroj: Novitec

Nejpatrnější jsou každopádně kovaná kola Vossen NF10, vpředu 21palcová a vzadu 22palcová, která si může zákazník objednat v rozsáhle paletě 72 různých odstínů a třech možnostech povrchové úpravy. | Novitec Ferrari Roma | Zdroj: Novitec

Na podvozku pokračoval Novitec se sportovními pružinami snižujícími světlou výšku vozu o 35 mm. S ohledem na větší splitter u země tu samozřejmě nechybí hydraulický systém přizvednutí přední nápravy. | Novitec Ferrari Roma Zdroj: Novitec

Na podvozku pokračoval Novitec se sportovními pružinami snižujícími světlou výšku vozu o 35 mm. S ohledem na větší splitter u země tu samozřejmě nechybí hydraulický systém přizvednutí přední nápravy. | Novitec Ferrari Roma | Zdroj: Novitec

Komu by u Romy nestačil tovární výkon 620 koní (456 kW) a točivý moment 760 N.m z 3,9litrového twin-turbo V8, pro ty má Novitec přichystané vcelku podstatné vyladění na 704 koní (518 kW) a 882 N.m. | Novitec Ferrari Roma Zdroj: Novitec

Komu by u Romy nestačil tovární výkon 620 koní (456 kW) a točivý moment 760 N.m z 3,9litrového twin-turbo V8, pro ty má Novitec přichystané vcelku podstatné vyladění na 704 koní (518 kW) a 882 N.m. | Novitec Ferrari Roma | Zdroj: Novitec

Díky tomu nyní GT vystřelí z nuly na 100 km/h za 3,2 sekundy (sériově 3,4 s) a na 200 km/h pokračuje za 8,9 sekundy (sériově 9,3 s). Maximální rychlost se zvýšila nepatrně – přes 325 km/h, na rozdíl od tovární hodnoty „přes 320 km/h“. | Novitec Ferrari Roma Zdroj: Novitec

Díky tomu nyní GT vystřelí z nuly na 100 km/h za 3,2 sekundy (sériově 3,4 s) a na 200 km/h pokračuje za 8,9 sekundy (sériově 9,3 s). Maximální rychlost se zvýšila nepatrně – přes 325 km/h, na rozdíl od tovární hodnoty „přes 320 km/h“. | Novitec Ferrari Roma | Zdroj: Novitec

Jinak nabízí Novitec pro interiér Romy vlastní čalounění kůží a Alcantarou v jakékoliv barevné kombinaci, kterou si zákazník vymyslí. | Novitec Ferrari Roma Zdroj: Novitec

Jinak nabízí Novitec pro interiér Romy vlastní čalounění kůží a Alcantarou v jakékoliv barevné kombinaci, kterou si zákazník vymyslí. | Novitec Ferrari Roma | Zdroj: Novitec

Cenovky jednotlivých dílů a úprav prozrazuje německá společnost na vyžádání zájemcům. | Novitec Ferrari Roma Zdroj: Novitec

Cenovky jednotlivých dílů a úprav prozrazuje německá společnost na vyžádání zájemcům. | Novitec Ferrari Roma | Zdroj: Novitec

| Novitec Ferrari Roma Zdroj: Novitec

| Novitec Ferrari Roma | Zdroj: Novitec

V případě italského GT tedy přichází se vkusným tuningem exteriéru a rovněž pohonného ústrojí. | Novitec Ferrari Roma Zdroj: Novitec
Bodykit Novitecu spíše jen rozšiřuje původní linie Romy, tudíž se na přídi objevuje o něco větší karbonový splitter i nová mřížka chladiče. Extrémně nerazí do okolí ani nové prahy či karbonové kryty zrcátek. | Novitec Ferrari Roma Zdroj: Novitec
Vzadu jsou ze stejného materiálu nové části difuzoru nebo decentní odtrhová hrana na původním aktivním spoileru. | Novitec Ferrari Roma Zdroj: Novitec
Nejpatrnější jsou každopádně kovaná kola Vossen NF10, vpředu 21palcová a vzadu 22palcová, která si může zákazník objednat v rozsáhle paletě 72 různých odstínů a třech možnostech povrchové úpravy. | Novitec Ferrari Roma Zdroj: Novitec
11
Fotogalerie

Novitec si pohrál s Ferrari Roma. Eleganci mu ponechal, výkon navýšil na 704 koní

Kromě nových kol byste možná této Romě hádali vcelku sériový stav. Novitec však ladí decentním stylem.

Romu byste mohli nazvat jedním z nejelegantnějších modelů Ferrari za poslední dobu. Toho si je vědom i německý úpravce Novitec, který na rozdíl od nechvalně známého Mansory umí držet své stylistické schopnosti na uzdě. V případě italského GT tedy přichází se vkusným tuningem exteriéru a rovněž pohonného ústrojí.

Bodykit Novitecu spíše jen rozšiřuje původní linie Romy, tudíž se na přídi objevuje o něco větší karbonový splitter i nová mřížka chladiče. Extrémně nerazí do okolí ani nové prahy či karbonové kryty zrcátek. Vzadu jsou ze stejného materiálu nové části difuzoru nebo decentní odtrhová hrana na původním aktivním spoileru.

Nejpatrnější jsou každopádně kovaná kola Vossen NF10, vpředu 21palcová a vzadu 22palcová, která si může zákazník objednat v rozsáhle paletě 72 různých odstínů a třech možnostech povrchové úpravy. Na podvozku pokračoval Novitec se sportovními pružinami snižujícími světlou výšku vozu o 35 mm. S ohledem na větší splitter u země tu samozřejmě nechybí hydraulický systém přizvednutí přední nápravy.

Komu by u Romy nestačil tovární výkon 620 koní (456 kW) a točivý moment 760 N.m z 3,9litrového twin-turbo V8, pro ty má Novitec přichystané vcelku podstatné vyladění na 704 koní (518 kW) a 882 N.m. Díky tomu nyní GT vystřelí z nuly na 100 km/h za 3,2 sekundy (sériově 3,4 s) a na 200 km/h pokračuje za 8,9 sekundy (sériově 9,3 s). Maximální rychlost se zvýšila nepatrně – přes 325 km/h, na rozdíl od tovární hodnoty „přes 320 km/h“.

Jinak nabízí Novitec pro interiér Romy vlastní čalounění kůží a Alcantarou v jakékoliv barevné kombinaci, kterou si zákazník vymyslí. Cenovky jednotlivých dílů a úprav prozrazuje německá společnost na vyžádání zájemcům.  

Ferrari

Ferrari je italský výrobce sportovních automobilů. Společnost založil v roce 1929 Enzo Ferrari. Dnes patří do skupiny FCA. Kromě výroby automobilů je Ferrari aktivní také v oblasti motoristického sportu, zejména ve Formuli 1.

Ferrari 812 Superfast • Ferrari GTC4Lusso • Ferrari 488 GTB • Ferrari Portofino • Ferrari F8 Spider • Ferrari Monza SP1/SP2

Doporučujeme

Články odjinud