Vylepšený vzhled, pohon všech kol, automat i armáda asistenčních systémů. To vše má pomoci Mitsubishi L200 udržet se v čím dál tím konkurenčnějším prostředí středně velkých pick-upů.
Už legendární model tří diamantů se dočkal faceliftu. Avizován již byl dříve, proto nová příď sice nešokuje, ale rozhodně zaujme. L200 dědí masku "dynamic shield" s úzkými Full LED vysoko umístěnými světlomety. Díky tomu působí moderněji. Zezadu se toho pak tradičně v případě pick-upu krom odlišné grafiky svítilen příliš vymyslet nedá.
Neměnil se však jen design, ale i technická stránka. Větší jsou brzdy. Nově je na výběr ze dvou pohonů všech kol. Jmenují se Super-Select 4WD s mechanicky přiřaditelným pohonem přední nápravy a Easy-Select 4WD. V případě druhé verze lze nově zvolit jízdní režimy pro bahno, písek, kameny či sníh. Tehdy se přizpůsobí nejen mozek čtyřkolky, ale také další části vozu včetně asistentu pro sjezd z kopce.
Elektronika je vůbec výrazně vylepšena. Součástí výbavy je nově i nouzové brzdění, varování před příčnou dopravou, sledování mrtvého úhlu či kamerový systém s 360stupňovým pohledem. V interiéru najdete lepší materiály a jiný palubní počítač.
Pohon se nemění, alespoň co se motoru týče. K dispozici pro Evropu pravděpodobně zůstane dále čtyřválec o objemu 2,4 litru. Ovšem bude muset být nově homologován, a tak dosud neznáme přesné parametry. Pětistupňový automat by však měla nahradit samočinná se šesti stupni. K odhalení evropské verze dojde záhy, zatím se díváme na asijskou variantu. Prodej bude zahájen i u nás do léta příštího roku.