První Porsche 911 GT3 se objevilo již před dvaceti lety. Bylo to na  autosalonu ve Frankfurtu  a na stuttgartském piedestalu stál první exemplář založený na generaci 996. Jeho úkolem bylo vzdát hold klasické 911 Carrera RS. Porsche

První Porsche 911 GT3 se objevilo již před dvaceti lety. Bylo to na autosalonu ve Frankfurtu a na stuttgartském piedestalu stál první exemplář založený na generaci 996. Jeho úkolem bylo vzdát hold klasické 911 Carrera RS. | Porsche

S první generací tenkrát dokázal Walter Röhrl zajet severní smyčku Nürburgringu pod osm minut a upoutal tak na vůz ještě větší pozornost. Puristická verze přežila až do dnešního dne a rozhodně nemá v plánu své působení na trhu ukončit. Porsche

S první generací tenkrát dokázal Walter Röhrl zajet severní smyčku Nürburgringu pod osm minut a upoutal tak na vůz ještě větší pozornost. Puristická verze přežila až do dnešního dne a rozhodně nemá v plánu své působení na trhu ukončit. | Porsche

Divize, která staví ty nejčistší Porsche se navíc i po dvaceti letech odmítá přizpůsobit současným trendům. I když je  nynější 992  již připravena na elektrifikaci, nechal se šéf sportovního oddělení slyšet, že se k hybridu nyní nejspíš neuchýlí. Porsche

Divize, která staví ty nejčistší Porsche se navíc i po dvaceti letech odmítá přizpůsobit současným trendům. I když je nynější 992 již připravena na elektrifikaci, nechal se šéf sportovního oddělení slyšet, že se k hybridu nyní nejspíš neuchýlí. | Porsche

Nynější generace doluje ze svého čtyřlitrového motoru boxer výkon 383 kW (520 koní), který se krotí sedmistupňovou převodovkou PDK. Zrychlení z 0 na 100 km/h proběhne za 3,2 sekundy a pokud nesundáte nohu z plynu pokračuje zrychlení až k hranici 312 km/h. Porsche

Nynější generace doluje ze svého čtyřlitrového motoru boxer výkon 383 kW (520 koní), který se krotí sedmistupňovou převodovkou PDK. Zrychlení z 0 na 100 km/h proběhne za 3,2 sekundy a pokud nesundáte nohu z plynu pokračuje zrychlení až k hranici 312 km/h. | Porsche

Porsche tenkrát před dvaceti lety vstoupilo s tímto modelem do světa supersportů. Nynější generace dokonce své italské, německé a americké konkurenty v lecčem překonává. Jeho cena začíná na 5.109.367 Kč. Porsche

Porsche tenkrát před dvaceti lety vstoupilo s tímto modelem do světa supersportů. Nynější generace dokonce své italské, německé a americké konkurenty v lecčem překonává. Jeho cena začíná na 5.109.367 Kč. | Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

S první generací tenkrát dokázal Walter Röhrl zajet severní smyčku Nürburgringu pod osm minut a upoutal tak na vůz ještě větší pozornost. Puristická verze přežila až do dnešního dne a rozhodně nemá v plánu své působení na trhu ukončit. Porsche
Divize, která staví ty nejčistší Porsche se navíc i po dvaceti letech odmítá přizpůsobit současným trendům. I když je  nynější 992  již připravena na elektrifikaci, nechal se šéf sportovního oddělení slyšet, že se k hybridu nyní nejspíš neuchýlí. Porsche
Nynější generace doluje ze svého čtyřlitrového motoru boxer výkon 383 kW (520 koní), který se krotí sedmistupňovou převodovkou PDK. Zrychlení z 0 na 100 km/h proběhne za 3,2 sekundy a pokud nesundáte nohu z plynu pokračuje zrychlení až k hranici 312 km/h. Porsche
Porsche tenkrát před dvaceti lety vstoupilo s tímto modelem do světa supersportů. Nynější generace dokonce své italské, německé a americké konkurenty v lecčem překonává. Jeho cena začíná na 5.109.367 Kč. Porsche
17
Fotogalerie

Porsche slaví 20 let ikony. GT3 tenkrát vyneslo 911 do elity supersportů

Porsche slaví svůj dvacetiletý triumf a představuje všechny generace legendy v unikátním videu ze švýcarských Alp.

První Porsche 911 GT3 se objevilo již před dvaceti lety. Bylo to na autosalonu ve Frankfurtu a na stuttgartském piedestalu stál první exemplář založený na generaci 996. Jeho úkolem bylo vzdát hold klasické 911 Carrera RS.

S první generací tenkrát dokázal Walter Röhrl zajet Severní smyčku Nürburgringu pod 8 minut a upoutal tak na vůz ještě větší pozornost. Puristická verze přežila až do dnešního dne a rozhodně nemá v plánu své působení na trhu ukončit.

Divize, která staví ty nejčistší Porsche se navíc i po dvaceti letech odmítá přizpůsobit současným trendům. I když je nynější 992 již připravena na elektrifikaci, nechal se šéf sportovního oddělení slyšet, že se k hybridu teď nejspíš neuchýlí.

Nynější generace doluje ze svého čtyřlitrového motoru boxer výkon 383 kW (520 koní), který se krotí sedmistupňovou převodovkou PDK. Zrychlení z 0 na 100 km/h proběhne za 3,2 sekundy, a pokud nesundáte nohu z plynu, pokračuje zrychlení až k 312 km/h.

Porsche tenkrát před dvaceti lety vstoupilo s tímto modelem do světa supersportů. Nynější generace dokonce své italské, německé a americké konkurenty v lecčem překonává. Jeho cena začíná na 5.109.367 Kč.

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud