V posledních letech se některé automobilky odvážily jít až na hranici vkusu, jen aby byly v přeplněných ulicích na první pohled poznatelné. Adro

V posledních letech se některé automobilky odvážily jít až na hranici vkusu, jen aby byly v přeplněných ulicích na první pohled poznatelné. | Adro

Právě jednoznačná identita je důležitá například v Asii plné malých automobilek, které se s levnými „kopiemi“ snaží ty prémiové napodobovat. Foto: BMW

Právě jednoznačná identita je důležitá například v Asii plné malých automobilek, které se s levnými „kopiemi“ snaží ty prémiové napodobovat. | Foto: BMW

Alespoň tím obhajovalo BMW přechod ke gigantickým ledvinkám. Adro

Alespoň tím obhajovalo BMW přechod ke gigantickým ledvinkám. | Adro

Právě ty jsou ještě dva roky po premiéře modelů M3 a M4 stále předmětem vášnivých diskuzí. Adro

Právě ty jsou ještě dva roky po premiéře modelů M3 a M4 stále předmětem vášnivých diskuzí. | Adro

Není divu, že se toho chopila řada úpravců a ve snaze nabídnout alternativní nárazníky přicházejí se zajímavými řešeními. Adro

Není divu, že se toho chopila řada úpravců a ve snaze nabídnout alternativní nárazníky přicházejí se zajímavými řešeními. | Adro

Málokdo k tomu ale přistupuje s takovou profesionalitou jako společnost Adro. Adro

Málokdo k tomu ale přistupuje s takovou profesionalitou jako společnost Adro. | Adro

Její hlavní designér Davis Lee pracoval pro Mercedes-Benz i Rivian. Adro

Její hlavní designér Davis Lee pracoval pro Mercedes-Benz i Rivian. | Adro

Nyní se rozhodl upravit design BMW. Adro

Nyní se rozhodl upravit design BMW. | Adro

Výsledkem je komplexní karbonový bodykit odpovídající montážními úchyty a pozicemi senzorů originálnímu příslušenství BMW. Adro

Výsledkem je komplexní karbonový bodykit odpovídající montážními úchyty a pozicemi senzorů originálnímu příslušenství BMW. | Adro

I tak se povedlo navrhnout zcela nové ledvinky, které jsou sice širší, ale zároveň lépe navazují na vnitřní křivku světel Adro

I tak se povedlo navrhnout zcela nové ledvinky, které jsou sice širší, ale zároveň lépe navazují na vnitřní křivku světel | Adro

Změnily se i výkroje bočních nasávacích otvorů ve snaze dotvořit podobu žraločího nosu. Adro

Změnily se i výkroje bočních nasávacích otvorů ve snaze dotvořit podobu žraločího nosu. | Adro

Jako bonus nechávají více místa pro výkroj nad spodním lízátkem. Adro

Jako bonus nechávají více místa pro výkroj nad spodním lízátkem. | Adro

Zbytek bodykitu tvoří specifické nástavce prahů, zadní difuzor a speciálně pro M4 ještě spoiler na víku kufru. Adro

Zbytek bodykitu tvoří specifické nástavce prahů, zadní difuzor a speciálně pro M4 ještě spoiler na víku kufru. | Adro

Sada je vhodná pro BMW M3 a M4 včetně verzí Competition a M4 CSL. Adro

Sada je vhodná pro BMW M3 a M4 včetně verzí Competition a M4 CSL. | Adro

Pro větší efekt použil Adro na prezentačních modelech snížený podvozek a jiná kola. Adro

Pro větší efekt použil Adro na prezentačních modelech snížený podvozek a jiná kola. | Adro

Ani jeden z těchto prvků tedy není součástí paketu. Adro

Ani jeden z těchto prvků tedy není součástí paketu. | Adro

Jednotlivé části lze koupit samostatně už nyní. Adro

Jednotlivé části lze koupit samostatně už nyní. | Adro

Oficiální prezentace probíhá na výstavě SEMA do 5. listopadu. Adro

Oficiální prezentace probíhá na výstavě SEMA do 5. listopadu. | Adro

První zákazníci získají sadu za akční cenu v přepočtu 296.000 Kč Adro

První zákazníci získají sadu za akční cenu v přepočtu 296.000 Kč | Adro

Přední nárazník (77.000 Kč) Adro

Přední nárazník (77.000 Kč) | Adro

Splitter (17.400 Kč) Adro

Splitter (17.400 Kč) | Adro

Nástavce prahů (77.000 Kč) Adro

Nástavce prahů (77.000 Kč) | Adro

Zadní spoiler (77.000 Kč) Adro

Zadní spoiler (77.000 Kč) | Adro

Difuzor (77.000 Kč) Adro

Difuzor (77.000 Kč) | Adro

Adro bodykit BMW M3 a M4 Adro

Adro bodykit BMW M3 a M4 | Adro

Adro bodykit BMW M3 a M4 Adro

Adro bodykit BMW M3 a M4 | Adro

Adro bodykit BMW M3 a M4 Adro

Adro bodykit BMW M3 a M4 | Adro

Adro bodykit BMW M3 a M4 Adro

Adro bodykit BMW M3 a M4 | Adro

Adro bodykit BMW M3 a M4 Adro

Adro bodykit BMW M3 a M4 | Adro

Adro bodykit BMW M3 a M4 Adro

Adro bodykit BMW M3 a M4 | Adro

Adro bodykit BMW M3 a M4 Adro

Adro bodykit BMW M3 a M4 | Adro

Adro bodykit BMW M3 a M4 Adro

Adro bodykit BMW M3 a M4 | Adro

Adro bodykit BMW M3 a M4 Adro

Adro bodykit BMW M3 a M4 | Adro

Adro bodykit BMW M3 a M4 Adro

Adro bodykit BMW M3 a M4 | Adro

Adro bodykit BMW M3 a M4 Adro

Adro bodykit BMW M3 a M4 | Adro

Právě jednoznačná identita je důležitá například v Asii plné malých automobilek, které se s levnými „kopiemi“ snaží ty prémiové napodobovat. Foto: BMW
Alespoň tím obhajovalo BMW přechod ke gigantickým ledvinkám. Adro
Právě ty jsou ještě dva roky po premiéře modelů M3 a M4 stále předmětem vášnivých diskuzí. Adro
Není divu, že se toho chopila řada úpravců a ve snaze nabídnout alternativní nárazníky přicházejí se zajímavými řešeními. Adro
35
Fotogalerie

Bývalý designér Mercedesu si pohrál s ledvinkami BMW M3 a M4. Přijde vám výsledek hezčí než originál?

Nepozdávají se vám ledvinky vašeho BMW M3 nebo M4? Řešením je bodykit od výrobce Adro, pasuje jako originální díl.

V posledních letech se některé automobilky odvážily jít až na hranici vkusu, jen aby byly v přeplněných ulicích na první pohled poznatelné. Právě jednoznačná identita je důležitá například v Asii plné malých automobilek, které se s levnými „kopiemi“ snaží ty prémiové napodobovat. Alespoň tím obhajovalo BMW přechod ke gigantickým ledvinkám.

Právě ty jsou ještě dva roky po premiéře modelů M3 a M4 stále předmětem vášnivých diskuzí. Není divu, že se toho chopila řada úpravců a ve snaze nabídnout alternativní nárazníky přicházejí se zajímavými řešeními. Málokdo k tomu ale přistupuje s takovou profesionalitou jako společnost Adro.

Její hlavní designér Davis Lee pracoval pro Mercedes-Benz i Rivian a nyní se rozhodl upravit design BMW. Výsledkem je komplexní karbonový bodykit odpovídající montážními úchyty a pozicemi senzorů originálnímu příslušenství BMW.

I tak se povedlo navrhnout zcela nové ledvinky, které jsou sice širší, ale zároveň lépe navazují na vnitřní křivku světel a nechávají více místa pro výkroj nad spodním lízátkem. Změnily se i výkroje bočních nasávacích otvorů ve snaze dotvořit podobu žraločího nosu. Zbytek bodykitu tvoří specifické nástavce prahů, zadní difuzor a speciálně pro M4 ještě spoiler na víku kufru.

Jednotlivé části lze koupit samostatně už nyní. Oficiální prezentace probíhá na výstavě SEMA do 5. listopadu. První zákazníci získají sadu za akční cenu v přepočtu 296.000 Kč (přední nárazník 77.000 Kč, splitter 17.400 Kč, nástavce prahů 77.000 Kč, difuzor 77.000 Kč a zadní spoiler 77.000 Kč).  

Sada je vhodná pro BMW M3 a M4 včetně verzí Competition a M4 CSL. Pro větší efekt použil Adro na prezentačních modelech snížený podvozek a jiná kola. Ani jeden z těchto prvků tedy není součástí paketu.

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

Doporučujeme

Články odjinud