Bokem upalující e-tron S nám Audi ve formě prototypu ukázalo  již v únoru letošního roku . Teď už však německá automobilka představuje nejsilnější verze svých elektrických SUV e-tron a e-tron Sportback naplno. | Audi e-tron S Zdroj: Audi

Bokem upalující e-tron S nám Audi ve formě prototypu ukázalo již v únoru letošního roku. Teď už však německá automobilka představuje nejsilnější verze svých elektrických SUV e-tron a e-tron Sportback naplno. | Audi e-tron S | Zdroj: Audi

Obě karosářské varianty modelu přitom těží z jedné hlavní technické novinky, používají totiž hned trojici elektromotorů. | Audi e-tron S Zdroj: Audi

Obě karosářské varianty modelu přitom těží z jedné hlavní technické novinky, používají totiž hned trojici elektromotorů. | Audi e-tron S | Zdroj: Audi

Nový e-tron S a e-tron S Sportback ovšem nejprve poznáte klasicky díky agresivnějšímu vzezření. Nárazníky mají větší přístupové otvory vzduchu (s ohledem na aerodynamiku automaticky uzavíratelné)... | Audi e-tron S Zdroj: Audi

Nový e-tron S a e-tron S Sportback ovšem nejprve poznáte klasicky díky agresivnějšímu vzezření. Nárazníky mají větší přístupové otvory vzduchu (s ohledem na aerodynamiku automaticky uzavíratelné)... | Audi e-tron S | Zdroj: Audi

...na zádi najdete nový difuzor, blatníky jsou na obou stranách vozů širší o 23 mm a standardem jsou 20palcová kola (později volitelně až 22palcová). | Audi e-tron S Zdroj: Audi

...na zádi najdete nový difuzor, blatníky jsou na obou stranách vozů širší o 23 mm a standardem jsou 20palcová kola (později volitelně až 22palcová). | Audi e-tron S | Zdroj: Audi

Oba elektromobily tedy používají tři elektromotory, z nichž dva jsou uloženy v oblasti zadní nápravy. Při normálním stylu jízdy pracují z důvodu hospodárnosti pouze zadní elektromotory... | Audi e-tron S Zdroj: Audi

Oba elektromobily tedy používají tři elektromotory, z nichž dva jsou uloženy v oblasti zadní nápravy. Při normálním stylu jízdy pracují z důvodu hospodárnosti pouze zadní elektromotory... | Audi e-tron S | Zdroj: Audi

...kdežto přední se okamžitě připojí, pokud řidič požaduje vyšší výkon nebo systémy vozu vyhodnotí, že dochází ke ztrátě trakce. | Audi e-tron S Zdroj: Audi

...kdežto přední se okamžitě připojí, pokud řidič požaduje vyšší výkon nebo systémy vozu vyhodnotí, že dochází ke ztrátě trakce. | Audi e-tron S | Zdroj: Audi

Kombinovaně zajišťuje ústrojí nejvyšší výkon až 370 kW (503 koní) a točivý moment 973 N.m, a to v případě funkce krátkodobého nárůstu síly Boost Mode po dobu 8 vteřin. | Audi e-tron S Zdroj: Audi

Kombinovaně zajišťuje ústrojí nejvyšší výkon až 370 kW (503 koní) a točivý moment 973 N.m, a to v případě funkce krátkodobého nárůstu síly Boost Mode po dobu 8 vteřin. | Audi e-tron S | Zdroj: Audi

U obou „eskových“ elektromobilů uvádí Audi zrychlení z nuly na 100 km/h za 4,5 vteřiny a maximální rychlost 210 km/h. | Audi e-tron S Zdroj: Audi

U obou „eskových“ elektromobilů uvádí Audi zrychlení z nuly na 100 km/h za 4,5 vteřiny a maximální rychlost 210 km/h. | Audi e-tron S | Zdroj: Audi

Bateriový modul o kapacitě 95 kWh pak zajistí dojezd na jedno nabití až 360 km (e-tron S), respektive až 365 km (e-tron S Sportback). | Audi e-tron S Zdroj: Audi

Bateriový modul o kapacitě 95 kWh pak zajistí dojezd na jedno nabití až 360 km (e-tron S), respektive až 365 km (e-tron S Sportback). | Audi e-tron S | Zdroj: Audi

Pro srovnání, slabší verze e-tronu 55 quattro produkují až 300 kW (407 koní) a 664 N.m. Se stejným bateriovým modulem mají udávaný dojezd až 446 km. | Audi e-tron S Zdroj: Audi

Pro srovnání, slabší verze e-tronu 55 quattro produkují až 300 kW (407 koní) a 664 N.m. Se stejným bateriovým modulem mají udávaný dojezd až 446 km. | Audi e-tron S | Zdroj: Audi

Za porci síly navíc a lepší dynamiku u e-tronů S tak nevyhnutelně zaplatíte i menším dojezdem. | Audi e-tron S Zdroj: Audi

Za porci síly navíc a lepší dynamiku u e-tronů S tak nevyhnutelně zaplatíte i menším dojezdem. | Audi e-tron S | Zdroj: Audi

V základní výbavě modelů S se objevuje i sportovně nastavený adaptivní vzduchový podvozek s elektronicky řízenými tlumiči. | Audi e-tron S Zdroj: Audi

V základní výbavě modelů S se objevuje i sportovně nastavený adaptivní vzduchový podvozek s elektronicky řízenými tlumiči. | Audi e-tron S | Zdroj: Audi

Nechybí ani posílená brzdová soustava s šestipístkovými třmeny vepředu nebo systém progresivního řízení. | Audi e-tron S Zdroj: Audi

Nechybí ani posílená brzdová soustava s šestipístkovými třmeny vepředu nebo systém progresivního řízení. | Audi e-tron S | Zdroj: Audi

Standardní Audi e-tron S a rovněž stylovější e-tron S Sportback se dostanou na evropské trhy na podzim 2020. Cena pro Česko ještě nebyla stanovena. | Audi e-tron S Zdroj: Audi

Standardní Audi e-tron S a rovněž stylovější e-tron S Sportback se dostanou na evropské trhy na podzim 2020. Cena pro Česko ještě nebyla stanovena. | Audi e-tron S | Zdroj: Audi

| Audi e-tron S Zdroj: Audi

| Audi e-tron S | Zdroj: Audi

| Audi e-tron S Zdroj: Audi

| Audi e-tron S | Zdroj: Audi

| Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi

| Audi e-tron S Sportback | Zdroj: Audi

| Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi

| Audi e-tron S Sportback | Zdroj: Audi

| Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi

| Audi e-tron S Sportback | Zdroj: Audi

| Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi

| Audi e-tron S Sportback | Zdroj: Audi

| Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi

| Audi e-tron S Sportback | Zdroj: Audi

| Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi

| Audi e-tron S Sportback | Zdroj: Audi

| Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi

| Audi e-tron S Sportback | Zdroj: Audi

| Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi

| Audi e-tron S Sportback | Zdroj: Audi

| Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi

| Audi e-tron S Sportback | Zdroj: Audi

| Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi

| Audi e-tron S Sportback | Zdroj: Audi

| Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi

| Audi e-tron S Sportback | Zdroj: Audi

| Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi

| Audi e-tron S Sportback | Zdroj: Audi

| Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi

| Audi e-tron S Sportback | Zdroj: Audi

| Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi

| Audi e-tron S Sportback | Zdroj: Audi

| Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi

| Audi e-tron S Sportback | Zdroj: Audi

| Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi

| Audi e-tron S Sportback | Zdroj: Audi

| Audi e-tron S Sportback Zdroj: Audi

| Audi e-tron S Sportback | Zdroj: Audi

Obě karosářské varianty modelu přitom těží z jedné hlavní technické novinky, používají totiž hned trojici elektromotorů. | Audi e-tron S Zdroj: Audi
Nový e-tron S a e-tron S Sportback ovšem nejprve poznáte klasicky díky agresivnějšímu vzezření. Nárazníky mají větší přístupové otvory vzduchu (s ohledem na aerodynamiku automaticky uzavíratelné)... | Audi e-tron S Zdroj: Audi
...na zádi najdete nový difuzor, blatníky jsou na obou stranách vozů širší o 23 mm a standardem jsou 20palcová kola (později volitelně až 22palcová). | Audi e-tron S Zdroj: Audi
Oba elektromobily tedy používají tři elektromotory, z nichž dva jsou uloženy v oblasti zadní nápravy. Při normálním stylu jízdy pracují z důvodu hospodárnosti pouze zadní elektromotory... | Audi e-tron S Zdroj: Audi
33
Fotogalerie

Audi e-tron S oficiálně: Tři elektromotory zajistí až 503 koní, dojezd ale utrpěl

Po dřívějších upoutávkách představuje Audi výkonnější S varianty také pro elektromobily e-tron a e-tron Sportback. Síly mají habaděj.

Bokem upalující e-tron S nám Audi ve formě prototypu ukázalo již v únoru letošního roku. Teď už však německá automobilka představuje nejsilnější verze svých elektrických SUV e-tron a e-tron Sportback naplno. Obě karosářské varianty modelu přitom těží z jedné hlavní technické novinky, používají totiž hned trojici elektromotorů.

Nový e-tron S a e-tron S Sportback ovšem nejprve poznáte klasicky díky agresivnějšímu vzezření. Nárazníky mají větší přístupové otvory vzduchu (s ohledem na aerodynamiku automaticky uzavíratelné), na zádi najdete nový difuzor, blatníky jsou na obou stranách vozů širší o 23 mm a standardem jsou 20palcová kola (později volitelně až 22palcová).  

Oba elektromobily tedy používají tři elektromotory, z nichž dva jsou uloženy v oblasti zadní nápravy. Při normálním stylu jízdy pracují z důvodu hospodárnosti pouze zadní elektromotory, kdežto přední se okamžitě připojí, pokud řidič požaduje vyšší výkon nebo systémy vozu vyhodnotí, že dochází ke ztrátě trakce.

Kombinovaně zajišťuje ústrojí nejvyšší výkon až 370 kW (503 koní) a točivý moment 973 N.m, a to v případě funkce krátkodobého nárůstu síly Boost Mode po dobu 8 vteřin. U obou „eskových“ elektromobilů uvádí Audi zrychlení z nuly na 100 km/h za 4,5 vteřiny a maximální rychlost 210 km/h. Bateriový modul o kapacitě 95 kWh pak zajistí dojezd na jedno nabití až 360 km (e-tron S), respektive až 365 km (e-tron S Sportback).

Pro srovnání, slabší verze e-tronu 55 quattro produkují až 300 kW (407 koní) a 664 N.m. Se stejným bateriovým modulem mají udávaný dojezd až 446 km. Za porci síly navíc a lepší dynamiku u e-tronů S tak nevyhnutelně zaplatíte i menším dojezdem.

V základní výbavě modelů S se objevuje i sportovně nastavený adaptivní vzduchový podvozek s elektronicky řízenými tlumiči. Nechybí ani posílená brzdová soustava s šestipístkovými třmeny vepředu nebo systém progresivního řízení.

Standardní Audi e-tron S a rovněž stylovější e-tron S Sportback se dostanou na evropské trhy na podzim 2020. Cena pro Česko ještě nebyla stanovena.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud