Foto: Škoda Auto

| Foto: Škoda Auto

 Foto: Škoda Auto

| Foto: Škoda Auto

 Foto: Škoda Auto

| Foto: Škoda Auto

V základu má full-LED světlomety a zadní svítilny, 17palcová litá kola (volitelně osmnáctky), poznávacím znamením jsou černé vnější prvky včetně nápisu Kamiq na zádi, sportovní sedadla s integrovanými hlavovými opěrkami, volant potažený perforovanou kůží, jiný dekor přístrojové desky, černý strop či nápisy Kamiq na prahových lištách. Ceny zatím nejsou k dispozici.

V základu má full-LED světlomety a zadní svítilny, 17palcová litá kola (volitelně osmnáctky), poznávacím znamením jsou černé vnější prvky včetně nápisu Kamiq na zádi, sportovní sedadla s integrovanými hlavovými opěrkami, volant potažený perforovanou kůží, jiný dekor přístrojové desky, černý strop či nápisy Kamiq na prahových lištách. Ceny zatím nejsou k dispozici.

 Foto: Škoda Auto
 Foto: Škoda Auto
 Foto: Škoda Auto
V základu má full-LED světlomety a zadní svítilny, 17palcová litá kola (volitelně osmnáctky), poznávacím znamením jsou černé vnější prvky včetně nápisu Kamiq na zádi, sportovní sedadla s integrovanými hlavovými opěrkami, volant potažený perforovanou kůží, jiný dekor přístrojové desky, černý strop či nápisy Kamiq na prahových lištách. Ceny zatím nejsou k dispozici.
5
Fotogalerie

Nejsportovnější Škoda Scala je tady. RS nečekejte, mladým jde hlavně o vzhled

Že bude letošní autosalon ve Frankfurtu o něco chudší než v minulých letech, se ví už dlouho. Stánek Škodovky se ponese v duchu nových derivátů, koncept nečekejte.

Na frankfurtském stánku Škody se letos žádného velkého odhalení nedočkáme. Zatímco před dvěma lety (Frankfurt se vždy střídá s Paříží) značka ukázala koncept Vision E, který postupnou evolucí došel až do podoby konceptu Vision iV, z nějž příští rok vzejde první elektrická Škoda na platformě MEB, letos jsou v plánu jen dříve nahlášené deriváty modelů Scala a Kamiq.

V galerii najdete první oficiální fotky Škody Scala Monte Carlo. V minulosti se sice hlavně kvůli konceptu Vision RS, z nějž Scala vznikla, mluvilo o plnohodnotném „eseru“, to je ale v nedohlednu a Scala Monte Carlo proto představuje to nejsportovnější, co umí Škoda u daného modelu nabídnout. Na trhu se objeví ještě před koncem letošního roku.

Recept je stejný jako u dřívějších derivátů Monte Carlo. Hlavní roli hraje kontrast – leskle černá jsou vnější zpětná zrcátka, rámeček kolem masky chladiče, nástavce prahů, prvky na předním nárazníku, a dokonce i nápis Škoda na víku kufru, který má běžná Scala chromovaný. Kola mají průměr 17 a 18 palců a jsou vyvedena v designu Monte Carlo. Uvnitř najdete speciální čalounění sportovních sedadel, volant je obšitý perforovanou kůží a jiné jsou také dekorační lišty.

Nabídka pohonných jednotek se shoduje s běžnou verzí, základní výbava ale bude vyšší. Zahrnuje zatmavená okna zadních dveří, panoramatickou střechu či protažené sklo víka kufru včetně střešního spoileru. Pochopitelně nechybí plakety na předních blatnících, díky nimž Monte Carlo bezpečně poznáte. Ve stejném duchu se ponesou i úpravy crossoveru Kamiq Monte Carlo, jehož snímky ale Škoda zatím nevydala.

„S novou verzí Monte Carlo zdůrazňujeme sportovně-dynamický charakter modelu Škoda Scala. Černé prvky, velká kola z lehkých slitin i zvučné jméno jsou odkazem na naše úspěšné soutěžní vozy. Zároveň tyto modely cíleně oslovují mladší cílovou skupinu, která oceňuje sportovní charakter a emocionální, stylový design,“ řekl k nejsportovnější Scale Oliver Stefani, šéf Škodováckého designu.

Speciál: Škoda Scala

Škoda Scala je kompaktní model automobilky Škoda Auto. Představen byl 6. prosince 2018 v izraelském Tel Avivu a v nabídce nahrazuje modely Rapid a Rapid Spaceback. Stojí na modulární platformě MQB A0 s motory uloženými napříč a pohonem předních kol. Základem je tříválec 1.0 TSI (70 kW), vrcholná verze má čtyřválec 1.5 TSI (110 kW).

TEST 1.5 TSI ACT DSGJízdní dojmyCena a motoryVýbava • RozměrySvětová premiéra VýrobaŠkoda Scala na CNG Scala vs. Kamiq

Doporučujeme

Články odjinud