Přestože Bugatti již oficiálně kašle na pronásledování rychlostních rekordů a naposledy si  dosažením hranice 490.484 km/h  dokázalo své schopnosti... | Bugatti Chiron Super Sport Zdroj: Bugatti

Přestože Bugatti již oficiálně kašle na pronásledování rychlostních rekordů a naposledy si dosažením hranice 490.484 km/h dokázalo své schopnosti... | Bugatti Chiron Super Sport | Zdroj: Bugatti

...i v případě posledního modelu Chiron Super Sport je vysokorychlostní testování u francouzské značky samozřejmě obvyklý proces. | Bugatti Chiron Super Sport Zdroj: Bugatti

...i v případě posledního modelu Chiron Super Sport je vysokorychlostní testování u francouzské značky samozřejmě obvyklý proces. | Bugatti Chiron Super Sport | Zdroj: Bugatti

Bugatti tak poskytuje hrstku fotek z posledních testů  nové verze Super Sport , která ač není rekordmanem, stále má zajistit maximální rychlost 440 km/h. | Bugatti Chiron Super Sport Zdroj: Bugatti

Bugatti tak poskytuje hrstku fotek z posledních testů nové verze Super Sport, která ač není rekordmanem, stále má zajistit maximální rychlost 440 km/h. | Bugatti Chiron Super Sport | Zdroj: Bugatti

A značka nyní potvrzuje, že při poslední fázi vývoje nové verze byla právě tato hranice dosažena. Mluvíme přitom o elektronicky omezené maximální rychlosti. | Bugatti Chiron Super Sport Zdroj: Bugatti

A značka nyní potvrzuje, že při poslední fázi vývoje nové verze byla právě tato hranice dosažena. Mluvíme přitom o elektronicky omezené maximální rychlosti. | Bugatti Chiron Super Sport | Zdroj: Bugatti

Při testování novinky Bugatti ověřovalo především celkovou bezpečnost hypersportu i v takto vysoké rychlosti. Prototypu vybavenému zhruba stovkou senzorů tak byla měřena teplota a tlak nejrůznějších částí a dílů, stejně jako další klíčové hodnoty. | Bugatti Chiron Super Sport Zdroj: Bugatti

Při testování novinky Bugatti ověřovalo především celkovou bezpečnost hypersportu i v takto vysoké rychlosti. Prototypu vybavenému zhruba stovkou senzorů tak byla měřena teplota a tlak nejrůznějších částí a dílů, stejně jako další klíčové hodnoty. | Bugatti Chiron Super Sport | Zdroj: Bugatti

Není překvapením, že značka potvrzuje úspěšnost testů a žádné kompromisy na bezpečnosti i při rychlosti 440 km/h. K prvním zákazníkům se nový Chiron Super Sport dostane koncem srpna. | Bugatti Chiron Super Sport Zdroj: Bugatti

Není překvapením, že značka potvrzuje úspěšnost testů a žádné kompromisy na bezpečnosti i při rychlosti 440 km/h. K prvním zákazníkům se nový Chiron Super Sport dostane koncem srpna. | Bugatti Chiron Super Sport | Zdroj: Bugatti

I když se většina majitelů zřejmě nepokusí rozjet novinku na její maximální rychlost, alespoň si mohou být jisti, že jejich šestnáctiválcový hypersport zvládne akceleraci z nuly na 400 km/h za 28,6 sekundy. | Bugatti Chiron Super Sport Zdroj: Bugatti

I když se většina majitelů zřejmě nepokusí rozjet novinku na její maximální rychlost, alespoň si mohou být jisti, že jejich šestnáctiválcový hypersport zvládne akceleraci z nuly na 400 km/h za 28,6 sekundy. | Bugatti Chiron Super Sport | Zdroj: Bugatti

Zrychlení z místa na 100 km/h je mimochodem otázkou 2,4 sekundy, na 200 km/h se pokračuje za 5,8 sekundy a hranice 300 km/h dosáhne Super Sport za 12,1 sekundy. | Bugatti Chiron Super Sport Zdroj: Bugatti

Zrychlení z místa na 100 km/h je mimochodem otázkou 2,4 sekundy, na 200 km/h se pokračuje za 5,8 sekundy a hranice 300 km/h dosáhne Super Sport za 12,1 sekundy. | Bugatti Chiron Super Sport | Zdroj: Bugatti

Stačí zopakovat, že Chiron Super Sport používá prodlouženou karoserii  rekordní verze 300+ , ale tuto vysokorychlostní specifikaci pojí s luxusně zařízeným interiérem. | Bugatti Chiron Super Sport Zdroj: Bugatti

Stačí zopakovat, že Chiron Super Sport používá prodlouženou karoserii rekordní verze 300+, ale tuto vysokorychlostní specifikaci pojí s luxusně zařízeným interiérem. | Bugatti Chiron Super Sport | Zdroj: Bugatti

Vyladěný osmilitrový quad-turbo W16 zde produkuje 1176 kW (1600 koní) a točivý moment 1600 N.m, a to ve spojení s pohonem všech kol a dvouspojkovou sedmistupňovou převodovkou. | Bugatti Chiron Super Sport Zdroj: Bugatti

Vyladěný osmilitrový quad-turbo W16 zde produkuje 1176 kW (1600 koní) a točivý moment 1600 N.m, a to ve spojení s pohonem všech kol a dvouspojkovou sedmistupňovou převodovkou. | Bugatti Chiron Super Sport | Zdroj: Bugatti

Za novinku žádá Bugatti 3,2 milionu eur (asi 81,3 milionu korun). | Bugatti Chiron Super Sport Zdroj: Bugatti

Za novinku žádá Bugatti 3,2 milionu eur (asi 81,3 milionu korun). | Bugatti Chiron Super Sport | Zdroj: Bugatti

...i v případě posledního modelu Chiron Super Sport je vysokorychlostní testování u francouzské značky samozřejmě obvyklý proces. | Bugatti Chiron Super Sport Zdroj: Bugatti
Bugatti tak poskytuje hrstku fotek z posledních testů  nové verze Super Sport , která ač není rekordmanem, stále má zajistit maximální rychlost 440 km/h. | Bugatti Chiron Super Sport Zdroj: Bugatti
A značka nyní potvrzuje, že při poslední fázi vývoje nové verze byla právě tato hranice dosažena. Mluvíme přitom o elektronicky omezené maximální rychlosti. | Bugatti Chiron Super Sport Zdroj: Bugatti
Při testování novinky Bugatti ověřovalo především celkovou bezpečnost hypersportu i v takto vysoké rychlosti. Prototypu vybavenému zhruba stovkou senzorů tak byla měřena teplota a tlak nejrůznějších částí a dílů, stejně jako další klíčové hodnoty. | Bugatti Chiron Super Sport Zdroj: Bugatti
11
Fotogalerie

Jak Bugatti testuje Chiron Super Sport? Stovka senzorů hlídá stroj při 440 km/h

I v případě nejnovější verze Chironu se Bugatti ujišťuje o bezpečnosti v těch nejvyšších rychlostech.

Přestože Bugatti již oficiálně kašle na pronásledování rychlostních rekordů a naposledy si dosažením hranice 490.484 km/h dokázalo své schopnosti, i v případě posledního modelu Chiron Super Sport je vysokorychlostní testování u francouzské značky samozřejmě obvyklý proces.  

Bugatti tak poskytuje hrstku fotek z posledních testů nové verze Super Sport, která ač není rekordmanem, stále má zajistit maximální rychlost 440 km/h. A značka nyní potvrzuje, že při poslední fázi vývoje nové verze byla právě tato hranice dosažena. Mluvíme přitom o elektronicky omezené maximální rychlosti.

Při testování novinky Bugatti ověřovalo především celkovou bezpečnost hypersportu i v takto vysoké rychlosti. Prototypu vybavenému zhruba stovkou senzorů tak byla měřena teplota a tlak nejrůznějších částí a dílů, stejně jako další klíčové hodnoty. Není překvapením, že značka potvrzuje úspěšnost testů a žádné kompromisy na bezpečnosti i při rychlosti 440 km/h.

K prvním zákazníkům se nový Chiron Super Sport dostane koncem srpna. I když se většina majitelů zřejmě nepokusí rozjet novinku na její maximální rychlost, alespoň si mohou být jisti, že jejich šestnáctiválcový hypersport zvládne akceleraci z nuly na 400 km/h za 28,6 sekundy. Zrychlení z místa na 100 km/h je mimochodem otázkou 2,4 sekundy, na 200 km/h se pokračuje za 5,8 sekundy a hranice 300 km/h dosáhne Super Sport za 12,1 sekundy.

Stačí zopakovat, že Chiron Super Sport používá prodlouženou karoserii rekordní verze 300+, ale tuto vysokorychlostní specifikaci pojí s luxusně zařízeným interiérem. Vyladěný osmilitrový quad-turbo W16 zde produkuje 1176 kW (1600 koní) a točivý moment 1600 N.m, a to ve spojení s pohonem všech kol a dvouspojkovou sedmistupňovou převodovkou. Za novinku žádá Bugatti 3,2 milionu eur (asi 81,3 milionu korun).

Doporučujeme

Články odjinud