Nová verze tradičního pick upu s modrým oválem na přídi se bude prodávat ve více než 180 zemích. Automobilka testování rozhodně nepodceňuje.
Soudě dle kadence, s jakou nás Ford zásobuje ochutnávkami svého nového Rangeru, by premiéra neměla být daleko. Nová generace pick-upu, který se v rámci sdílení techniky stane také novým Volkswagenem Amarok, prošla náročnými testy – v USA a na Novém Zélandu v extrémně nízkých teplotách, na Středním východě a v Austrálii naopak ve spalujících vedrech přes 50 stupňů celsia.
V poušti prototypy zvládly deset tisíc kilometrů v plném tempu, což odpovídá milionu a čtvrt ujetých kilometrů v rukou běžného zákazníka nebo 625 000 km s maximálním zatížením. Při testování Ford využil i počítačové simulace, dále byl Ranger podroben zkouškám tuhosti, hluku a vibrací i po stránce koroze. Na finální podobu si musíme ještě chvilku počkat, ale zdá se, že se pod maskováním skrývá přední maska podobná modelu F-150 s na výšku uloženými světly.