Bugatti Divo mělo svou světovou premiéru  před dvěma lety . Tehdy jsme ale ještě neviděli zcela dokončené auto, automobilka na něm měla ještě spoustu práce. Nyní už jsou však i poslední detaily vyladěné do dokonalosti a Divo může zamířit ke čtyřiceti velmi šťastným zákazníkům. Zdroj: Bugatti

Bugatti Divo mělo svou světovou premiéru před dvěma lety. Tehdy jsme ale ještě neviděli zcela dokončené auto, automobilka na něm měla ještě spoustu práce. Nyní už jsou však i poslední detaily vyladěné do dokonalosti a Divo může zamířit ke čtyřiceti velmi šťastným zákazníkům. | Zdroj: Bugatti

Jeden kus stojí v přepočtu 131.000.000 Kč. Podle Stephana Winkelmanna, ředitele automobilky, je nutností pro každého sběratele vozů Bugatti. „Divo značí milník naší více než 110 leté historie a zapíše se do historických knih po boku modelů Veyron a Chiron. Začíná novou éru značky - éru moderního karosářství“, neskrývá nadšení Winkelmann. Zdroj: Bugatti

Jeden kus stojí v přepočtu 131.000.000 Kč. Podle Stephana Winkelmanna, ředitele automobilky, je nutností pro každého sběratele vozů Bugatti. „Divo značí milník naší více než 110 leté historie a zapíše se do historických knih po boku modelů Veyron a Chiron. Začíná novou éru značky - éru moderního karosářství“, neskrývá nadšení Winkelmann. | Zdroj: Bugatti

Bugatti Divo stojí na základech modelu Chiron, karosářských dílů s ním však sdílí minimum. Unikátní karoserie vozu zvyšuje přítlak o 90 kilogramů. Celkově má pak Divo sloužit jako ostřejší a ovladatelnější verze „základního“ modelu. Derivát Chironu Pur Sport však v této oblasti zašel ještě dál. Zdroj: Bugatti

Bugatti Divo stojí na základech modelu Chiron, karosářských dílů s ním však sdílí minimum. Unikátní karoserie vozu zvyšuje přítlak o 90 kilogramů. Celkově má pak Divo sloužit jako ostřejší a ovladatelnější verze „základního“ modelu. Derivát Chironu Pur Sport však v této oblasti zašel ještě dál. | Zdroj: Bugatti

Na velkém motoru žádné změny nenajdete, stále uprostřed sídlí čtyřikrát přeplňovaný, osmilitrový šestnáctiválec o výkonu 1103 kW (1500 koní). Jen díky vylepšené aerodynamice a menšímu odlehčení však Divo na testovací trati Nardò nadělí Chironu celých 8 vteřin. Výše si můžete prohlédnout fotografie prvních produkčních kusů. Zdroj: Bugatti

Na velkém motoru žádné změny nenajdete, stále uprostřed sídlí čtyřikrát přeplňovaný, osmilitrový šestnáctiválec o výkonu 1103 kW (1500 koní). Jen díky vylepšené aerodynamice a menšímu odlehčení však Divo na testovací trati Nardò nadělí Chironu celých 8 vteřin. Výše si můžete prohlédnout fotografie prvních produkčních kusů. | Zdroj: Bugatti

 Zdroj: Bugatti

| Zdroj: Bugatti

 Zdroj: Bugatti

| Zdroj: Bugatti

 Zdroj: Bugatti

| Zdroj: Bugatti

 Zdroj: Bugatti

| Zdroj: Bugatti

 Zdroj: Bugatti

| Zdroj: Bugatti

 Zdroj: Bugatti

| Zdroj: Bugatti

 Zdroj: Bugatti

| Zdroj: Bugatti

 Zdroj: Bugatti

| Zdroj: Bugatti

 Zdroj: Bugatti

| Zdroj: Bugatti

 Zdroj: Bugatti

| Zdroj: Bugatti

 Zdroj: Bugatti

| Zdroj: Bugatti

 Zdroj: Bugatti

| Zdroj: Bugatti

 Zdroj: Bugatti

| Zdroj: Bugatti

 Zdroj: Bugatti

| Zdroj: Bugatti

 Zdroj: Bugatti

| Zdroj: Bugatti

 Zdroj: Bugatti

| Zdroj: Bugatti

 Zdroj: Bugatti

| Zdroj: Bugatti

 Zdroj: Bugatti

| Zdroj: Bugatti

 Zdroj: Bugatti

| Zdroj: Bugatti

 Zdroj: Bugatti

| Zdroj: Bugatti

 Zdroj: Bugatti

| Zdroj: Bugatti

 Zdroj: Bugatti

| Zdroj: Bugatti

 Zdroj: Bugatti

| Zdroj: Bugatti

Jeden kus stojí v přepočtu 131.000.000 Kč. Podle Stephana Winkelmanna, ředitele automobilky, je nutností pro každého sběratele vozů Bugatti. „Divo značí milník naší více než 110 leté historie a zapíše se do historických knih po boku modelů Veyron a Chiron. Začíná novou éru značky - éru moderního karosářství“, neskrývá nadšení Winkelmann. Zdroj: Bugatti
Bugatti Divo stojí na základech modelu Chiron, karosářských dílů s ním však sdílí minimum. Unikátní karoserie vozu zvyšuje přítlak o 90 kilogramů. Celkově má pak Divo sloužit jako ostřejší a ovladatelnější verze „základního“ modelu. Derivát Chironu Pur Sport však v této oblasti zašel ještě dál. Zdroj: Bugatti
Na velkém motoru žádné změny nenajdete, stále uprostřed sídlí čtyřikrát přeplňovaný, osmilitrový šestnáctiválec o výkonu 1103 kW (1500 koní). Jen díky vylepšené aerodynamice a menšímu odlehčení však Divo na testovací trati Nardò nadělí Chironu celých 8 vteřin. Výše si můžete prohlédnout fotografie prvních produkčních kusů. Zdroj: Bugatti
 Zdroj: Bugatti
27
Fotogalerie

První kusy Bugatti Divo míří po dvou letech k majitelům. Pro značku jde o milník

Jeden z designově nejzajímavějších automobilů poslední doby již míří ke svým zákazníkům. Stephan Winkelmann neskrývá nadšení.

Bugatti Divo mělo svou světovou premiéru před dvěma lety. Tehdy jsme ale ještě neviděli zcela dokončené auto, automobilka na něm měla ještě spoustu práce. Nyní už jsou však i poslední detaily vyladěny a Divo může zamířit ke čtyřiceti velmi šťastným zákazníkům.

Jeden kus stojí v přepočtu 131.000.000 Kč. Podle Stephana Winkelmanna, ředitele automobilky, je nutností pro každého sběratele vozů Bugatti. „Divo značí milník naší více než 110 leté historie a zapíše se do historických knih po boku modelů Veyron a Chiron. Začíná novou éru značky - éru moderního karosářství“, neskrývá nadšení Winkelmann.

Bugatti Divo stojí na základech modelu Chiron, karosářských dílů s ním však sdílí minimum. Unikátní karoserie vozu zvyšuje přítlak o 90 kilogramů. Celkově má pak Divo sloužit jako ostřejší a ovladatelnější verze „základního“ modelu. Derivát Chironu Pur Sport však v této oblasti zašel ještě dál.

Na velkém motoru žádné změny nenajdete, stále uprostřed sídlí čtyřikrát přeplňovaný, osmilitrový šestnáctiválec o výkonu 1103 kW (1500 koní). Jen díky vylepšené aerodynamice a menšímu odlehčení však Divo na testovací trati Nardò nadělí Chironu celých 8 vteřin. Výše si můžete prohlédnout fotografie prvních produkčních kusů.

Doporučujeme

Články odjinud