První české ceny Audi Q4 e-tron, prémiového sourozence Škody Enyaq iv a Volkswagenu ID.4, jsme vám přinesli už na konci minulého měsíce. 

První české ceny Audi Q4 e-tron, prémiového sourozence Škody Enyaq iv a Volkswagenu ID.4, jsme vám přinesli už na konci minulého měsíce. 

Tehdy jsme se dozvěděli sumy za základní specifikace s pohonem pouze zadní nápravy, tedy Q4 e-tron 35 a Q4 e-tron 40, kdy základní varianta vyjde na  1.157.900 Kč  a silnější na  1.332.900 Kč.

Tehdy jsme se dozvěděli sumy za základní specifikace s pohonem pouze zadní nápravy, tedy Q4 e-tron 35 a Q4 e-tron 40, kdy základní varianta vyjde na 1.157.900 Kč a silnější na 1.332.900 Kč.

Aktuálně však už Audi spouští i předprodej nejsilnější verze Q4 e-tron 50 quattro. Pohon všech kol zajišťuje dvojice elektromotorů o kombinovaném výkonu až 220 kW. Z 0 na 100 km/h zrychlí vůz za 6,2 sekundy. 

Aktuálně však už Audi spouští i předprodej nejsilnější verze Q4 e-tron 50 quattro. Pohon všech kol zajišťuje dvojice elektromotorů o kombinovaném výkonu až 220 kW. Z 0 na 100 km/h zrychlí vůz za 6,2 sekundy. 

Baterie o kapacitě 82 kWh (z toho 77 kWh využitelných) vydrží na ujetí až 488 kilometrů dle normy WLTP.

Baterie o kapacitě 82 kWh (z toho 77 kWh využitelných) vydrží na ujetí až 488 kilometrů dle normy WLTP.

Již ve standardu pak můžete počítat s designovým provedením Advanced, obsahující kontrastní lakování, specifický nárazník a 19“ kola s pětipaprskovým Aero designem, doplněný o progresivní řízení.

Již ve standardu pak můžete počítat s designovým provedením Advanced, obsahující kontrastní lakování, specifický nárazník a 19“ kola s pětipaprskovým Aero designem, doplněný o progresivní řízení.

Paket S line je otázkou volby. Základní cena Audi Q4 e-tron 50 quattro je  1.493.900 Kč.

Paket S line je otázkou volby. Základní cena Audi Q4 e-tron 50 quattro je 1.493.900 Kč.

Metalíza je za 24.700 Kč a 20palcová kola za minimálně 39.600 Kč.

Metalíza je za 24.700 Kč a 20palcová kola za minimálně 39.600 Kč.

Zajímavostí je pak třeba modrá edice Geysir za 168.000 Kč, která se vedle modrého laku vyznačuje 21palcovými koly, S line paketem interiéru, sportovními sedadly a sportovním podvozkem.

Zajímavostí je pak třeba modrá edice Geysir za 168.000 Kč, která se vedle modrého laku vyznačuje 21palcovými koly, S line paketem interiéru, sportovními sedadly a sportovním podvozkem.

Opět taky nabízí Audi čalounění z kombinace umělé kůže a tkaniny Dinamica či nově Puls, které se z 45 až 50 % skládá z recyklovaného polyesteru, tedy třeba z PET lahví.

Opět taky nabízí Audi čalounění z kombinace umělé kůže a tkaniny Dinamica či nově Puls, které se z 45 až 50 % skládá z recyklovaného polyesteru, tedy třeba z PET lahví.

Q4 e-tron bude nabízeno ve třech variantách lišících se výkonem i kapacitou baterie. Jako základ poslouží verze Q4 35 e-tron, která využije jeden elektromotor vzadu s výkonem 125 kW (170 koní) a točivým momentem 310 N.m.

Q4 e-tron bude nabízeno ve třech variantách lišících se výkonem i kapacitou baterie. Jako základ poslouží verze Q4 35 e-tron, která využije jeden elektromotor vzadu s výkonem 125 kW (170 koní) a točivým momentem 310 N.m.

Součástí bude baterie s využitelnou kapacitou 52 kWh, která zajistí dojezd až 341 km, respektive 349 v případě Sportbacku. Tuto základní verzi Q4 bude možné nabíjet AC nabíječkou výkonem až 7,4 kW, u DC nabíječek pak výkonem až 100 kW.

Součástí bude baterie s využitelnou kapacitou 52 kWh, která zajistí dojezd až 341 km, respektive 349 v případě Sportbacku. Tuto základní verzi Q4 bude možné nabíjet AC nabíječkou výkonem až 7,4 kW, u DC nabíječek pak výkonem až 100 kW.

Střední cestou bude verze Q4 40 e-tron rovněž s jedním elektromotorem vzadu, avšak o výkonu 150 kW (204 koní). Točivý moment zůstává na 310 N.m.

Střední cestou bude verze Q4 40 e-tron rovněž s jedním elektromotorem vzadu, avšak o výkonu 150 kW (204 koní). Točivý moment zůstává na 310 N.m.

Zde se objevuje větší baterie o využitelné kapacitě 77 kWh, která má SUV zajistit vůbec největší dojezd až 520 km – rozdílnou hodnotu pro verzi Sportback zde Audi neuvádí.

Zde se objevuje větší baterie o využitelné kapacitě 77 kWh, která má SUV zajistit vůbec největší dojezd až 520 km – rozdílnou hodnotu pro verzi Sportback zde Audi neuvádí.

Tehdy jsme se dozvěděli sumy za základní specifikace s pohonem pouze zadní nápravy, tedy Q4 e-tron 35 a Q4 e-tron 40, kdy základní varianta vyjde na  1.157.900 Kč  a silnější na  1.332.900 Kč.
Aktuálně však už Audi spouští i předprodej nejsilnější verze Q4 e-tron 50 quattro. Pohon všech kol zajišťuje dvojice elektromotorů o kombinovaném výkonu až 220 kW. Z 0 na 100 km/h zrychlí vůz za 6,2 sekundy. 
Baterie o kapacitě 82 kWh (z toho 77 kWh využitelných) vydrží na ujetí až 488 kilometrů dle normy WLTP.
Již ve standardu pak můžete počítat s designovým provedením Advanced, obsahující kontrastní lakování, specifický nárazník a 19“ kola s pětipaprskovým Aero designem, doplněný o progresivní řízení.
14
Fotogalerie

Audi Q4 e-tron 50 quattro má české ceny. Elektrická čtyřkolka není o moc dražší

Audi doplňuje nabídku elektrického SUV o silnou čtyřkolku s dojezdem 488 km.

První české ceny Audi Q4 e-tron, prémiového sourozence Škody Enyaq iV a Volkswagenu ID.4, jsme vám přinesli už na konci minulého měsíce. Tehdy jsme se dozvěděli sumy za základní specifikace s pohonem pouze zadní nápravy, tedy Q4 e-tron 35 a Q4 e-tron 40, kdy základní varianta vyjde na 1.157.900 Kč a silnější na 1.332.900 Kč.

Aktuálně však už Audi spouští i předprodej nejsilnější verze Q4 e-tron 50 quattro. Pohon všech kol zajišťuje dvojice elektromotorů o kombinovaném výkonu až 220 kW. Z 0 na 100 km/h zrychlí vůz za 6,2 sekundy. Baterie o kapacitě 82 kWh (z toho 77 kWh využitelných) vydrží na ujetí až 488 kilometrů dle normy WLTP.

Již ve standardu pak můžete počítat s designovým provedením Advanced, obsahující kontrastní lakování, specifický nárazník a 19“ kola s pětipaprskovým Aero designem, doplněný o progresivní řízení. Paket S line je otázkou volby. Základní cena Audi Q4 e-tron 50 quattro je 1.493.900 Kč.

Metalíza je za 24.700 Kč a 20palcová kola za minimálně 39.600 Kč. Zajímavostí je pak třeba modrá edice Geysir za 168.000 Kč, která se vedle modrého laku vyznačuje 21palcovými koly, S line paketem interiéru, sportovními sedadly a sportovním podvozkem.

Audi Q4 e-tron: První české ceny a dostupná technická data
Varianta Q4 e-tron 35 Q4 e-tron 40 Q4 e-tron 50 q
Kapacita akumulátorů [kWh] 52 77 82
Výkon, točivý moment 125 kW, 310 N.m 150 kW, 310 N.m 220 kW, 460 N.m
Dojezd WLTP [km] 341 520 488
Zrychlení 0-100 km/h [s] 9,0 8,5 6,2
Maximální rychlost [km/h] 160 160 180
Min. provozní hmotnost [kg] 1965 2125 2135
Základní cena [Kč] 1.157.900 1.332.900 1.493.900

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud