Zatímco Mercedese ukáže v Ženevě civilnější C 43, Brabus jde na věc opačně a na stejném autosalonu vystaví třídu C v úpravě pro ty, kterým naopak sériové osmiválcové AMG přijde poněkud nedostatečné. Upravené provedení nabídne 650 koní a 820 Nm.
Sériové C 63 AMG pracuje s novým čtyřlitrovým osmiválcem naladěným na 375 kW (510 k) a 700 Nm, Brabus tedy přidal poctivých 103 kW (140 k) a 120 Nm. Maximálního výkonu motor dosahuje při 5800 ot./min a vrchol točivého momentu by měl být k dispozici v rozmezí od 1750 do 4500 ot./min. Hlavní podíl na lepších parametrech osmiválce mají nová turbodmychadla.
Upravená třída C v provedení sedan zvládne sprint na 100 km/h za 3,7 sekundy, pokud sáhnete po variantě kombi, budete o desetinu sekundy pomalejší. Nejvyšší rychlost dosahuje až na 320 km/h, proto také v interiéru najdete tachometr s posledním číslem 340 km/h.
Kromě vyššího výkonu Brabus přidal také věci obvyklé pro své úpravy. Na autě proto najdete například výfuk s elektronicky řízenými klapkami, které umožní tichý provoz, nebo naopak pořádný zvuk, upravovala se aerodynamika a sáhnout můžete po řadě různých kol a mnoha vylepšeních v interiéru. Vůz vystavený v Ženevě dostane dvacetipalcové disky s pneumatikami o rozměru 255/30 ZR 20 vpředu a 275/30 ZR20 vzadu.
Ženevský autosalon bude pro tuto konkrétní třídu C znamenat světovou premiéru.