51
Fotogalerie

Subaru Impreza STI: série S206 představena

Značka Subaru uvedla podrobnosti ke své dlouho očekávané špičkové verzi řady STI. Vrací se k označení s písmenem „S“ na začátku.

Kapitoly článku:


Novinka navazuje na nedávné speciální edice S203, S204 a S205, ale také na loňskou sérii Impreza WRX STI R205. Nová Impreza STI S206 přináší řadu zajímavých konstrukčních vylepšení, smutnou zprávou ale je, že vznikne jen 300 vozů, jež navíc budou určeny výhradně domácímu, tedy japonskému publiku.

Subaru Impreza STI S206 (46).jpgSubaru Impreza STI S206 (42).jpgSubaru Impreza STI S206 (43).jpg
Subaru Impreza STI v nové edici S206 vznikne jen ve 300 exemplářů

Takže pojďme na to. STI S206 se vyznačuje instalací tlumičů Bilstein, nově naladěných vinutých pružin a dodatečných výztuží, cílem je další vylepšení jízdních vlastností a zrychlení reakcí na pokyny volantem. Novinka je opatřena také specifickými, devatenáctipalcovými litými ráfky BBS obouvajícími pneumatiky Michaelin Pilot Super Sport.

Subaru Impreza STI S206 (10).jpgSubaru Impreza STI S206 (11).jpgSubaru Impreza STI S206 (12).jpg

Interiér dostal sportovní sedadla Recaro s červenými pásy a nový volant. Značka Subaru pro edici S206 zároveň připravila také paket NBR Challenge Package připomínající japonský úspěch na čtyřiadvacetihodinovce Nürburgring. Těchto paketů ale vznikne ještě méně než samotných vozů S206: má jich být jen 100.

Subaru Impreza STI S206 (18).jpgSubaru Impreza STI S206 (47).jpgSubaru Impreza STI S206 (3).jpgSubaru Impreza STI S206.jpg
 

Subaru Impreza

V nižší střední třídě je plno dynamičtějších, komfortnějších, praktičtějších a rozhodně hezčích aut. Fanoušci ale na Imprezu přísahají pro její podélně uložený motor typu „boxer“, symetrický pohon všech kol a pověstnou suverenitu na českých silnicích.

Test Subaru Impreza 2.0i-S • Hybridní Subaru Impreza

Doporučujeme

Články odjinud