Čtyřmístný sedan s nepraktickým kufrem se zdá být jako naprostou zbytečností. Ale někdo zkrátka chce známou techniku ve stylovém balení.
Kapitoly článku:
Volkswagen Passat CC měla být stylová varianta běžného Passatu, který přeci jen vypadal tak nudně, uniformě a sterilně, jak to jen šlo. Spotřebitelský Volkswagen nikdy nesměl nikoho urážet a musel působit pokud možno absolutně beztřídním dojmem. To se mu dařilo tak dobře, že se mohl nadšený řidič za jeho volantem uzívat.
Stylová varianta CC je trochu jiná. Podobně jako větší Mercedes-Benz CLS i ona hraje spíše na emoce a snaží se upoutat pozornost těch, kteří chtějí sice známou a osvědčenou techniku, kterou vám opraví všude, ale potřebují výraznější design a nepotrpí si na absolutní praktičnost.
Co je klíčové
- Hledat auta ze spolehlivých zdrojů
- Zkrátit intervaly výměn oleje
- Vyhnout se sedmistupňovému DSG
- Nekupovat auta po čiptuningu
- Neošidit zkušební jízdu
- Servis svěřit šikovnému mechanikovi
Passat CC měl také působit sportovněji a dynamičtěji, ale aby tento příslib bezezbytku naplnil, musel by dostat jiný podvozek, silnější motory nebo se prostě více technicky odlišovat. Shodná technika se základním modelem ještě neznamená, že by jezdil špatně, ale pojďme to vzít postupně a ojetý Volkswagen Passat CC (později označovaný už jen Volkswagen CC) si důkladně představme z pohledu zájemce o ojetý automobil.
Známá technika
Slušná kultivovanost a komfort
Kvalitní zpracování
Poměrně dobrá spolehlivost
Většina aut s bohatou výbavou
Docela si drží cenu
Unikátní karosářské díly zvedají ceny oprav
V druhovýrobě toho moc neseženete
Problémové sedmistupňové DSG
Poruchy rozvodů motorů TSI
Praktičnosti moc nepobral
Nejezdí lépe ani rychleji než obyčejný Passat
7 /10