7
Fotogalerie

BMW M5: supersedan má v České republice hodnotu 2,6 milionu Kč

BMW M5 se ve Frankfurtu představilo ve své v pořadí už páté generaci. Pod kapotou je přeplňovaný osmiválec o objemu 4,4 l naladěný na výkon 560 k. Vrchol točivého momentu 680 Nm je dostupný v širokém rozmezí otáček od 1500 do 5750 ot./min. Zrychlení z nuly na stovku je záležitost na 4,4 s a maximální rychlost je po zaškrtnutí položky M Driver´s Package M5 305 km/h. V České republice dáte za všechnu tuhle parádu minimálně 2 597 500 Kč.

Čtěte také
BWM M5 F10: venku včetně podrobností

bmw_m5_01.jpg bmw_m5_02.jpg bmw_m5_03.jpg
 


Výbava samozřejmě obsahuje úplně všechno od devatenáctipalcových disků s pneumatikami 265/40 R19 vpředu a 295/35 R19 vzadu, přes čalounění kůží Merino, hliníkového obložení až po elektronicky nastavitelné tlumiče. Přesto ale můžete utratit spoustu peněz za další příplatky. Tak například za zadní a boční kamery v kombinaci s parkovacím asistentem zaplatíte 27 000 Kč, balíček zahrnující navigaci, Bluetooth, USB dalších 84 900 Kč apod. Komu by nestačily devatenáctky, ten může přihodit necelých 70 000 Kč za dvacetipalcová kola.

TIP
Test: BMW X5 M - brutálně výkonný

Nejbližší konkurence v podobě Mercedesu-Benz E 63 AMG na tom je velmi podobně jak z pohledu jízdních schopností, tak co se týká ceny. Základní verze je levnější o 65 000 Kč, což je při ceně pohybující se kolem 2,5 milionu zanedbatelná částka. 

bmw_m5_04.jpg bmw_m5_05.jpg bmw_m5_06.jpg bmw_m5_07.jpg

BMW řada 5

Po výstředním designovém experimentu u generace E60 se pětkové BMW vrátilo ke konzervativnímu vzhledu. Pořád se vyrábí se zadním pohonem, stále více zákazníků ale volí čtyřkolku xDrive.

Test BMW 520d xDrive Sedan • BMW řady 5 Touring​ • Elektromobil • Facelift • Historie BMW řady 5 •Test BMW 545e xDrive

Doporučujeme

Články odjinud