O čínské značce Nio jste mohli slyšet naposledy s uvedením jejího třetího modelu,  elektrického SUV ES6 , se kterým má rovněž ambice vstoupit na evropský trh. | Nio ET7 Zdroj: Nio

O čínské značce Nio jste mohli slyšet naposledy s uvedením jejího třetího modelu, elektrického SUV ES6, se kterým má rovněž ambice vstoupit na evropský trh. | Nio ET7 | Zdroj: Nio

Teď však Nio dále rozšiřuje své portfolio modelů o novou vlajkovou loď – ET7, elegantní pětimetrový sedan se splývavou zádí, který vychází z dřívějšího konceptu ET Preview z roku 2019. | Nio ET7 Zdroj: Nio

Teď však Nio dále rozšiřuje své portfolio modelů o novou vlajkovou loď – ET7, elegantní pětimetrový sedan se splývavou zádí, který vychází z dřívějšího konceptu ET Preview z roku 2019. | Nio ET7 | Zdroj: Nio

Výchozí technikou ET7 je dvojice elektromotorů pro pohon všech kol a systémový výkon 480 kW (653 koní) a točivý moment 850 N.m. V závislosti na zvolené baterii se model dostane na 100 km/h nejrychleji za 3,9 sekundy. | Nio ET7 Zdroj: Nio

Výchozí technikou ET7 je dvojice elektromotorů pro pohon všech kol a systémový výkon 480 kW (653 koní) a točivý moment 850 N.m. V závislosti na zvolené baterii se model dostane na 100 km/h nejrychleji za 3,9 sekundy. | Nio ET7 | Zdroj: Nio

Na výběr totiž budou moduly o kapacitě 70 kWh či 100 kWh, pro které značka uvádí dojezd 500, respektive 700 km (NEDC). Ke konci roku 2022 chce nicméně Nio uvést třetí 150kWh variantu, která by nabídla až 1000 km (NEDC) na jedno nabití. | Nio ET7 Zdroj: Nio

Na výběr totiž budou moduly o kapacitě 70 kWh či 100 kWh, pro které značka uvádí dojezd 500, respektive 700 km (NEDC). Ke konci roku 2022 chce nicméně Nio uvést třetí 150kWh variantu, která by nabídla až 1000 km (NEDC) na jedno nabití. | Nio ET7 | Zdroj: Nio

Pohodlí v kabině zajistí nejen adaptivní vzduchové odpružení, ale také standardní výbava ve formě odvětrávaných, vyhřívaných a masážních sedadel vpředu i vzadu. | Nio ET7 Zdroj: Nio

Pohodlí v kabině zajistí nejen adaptivní vzduchové odpružení, ale také standardní výbava ve formě odvětrávaných, vyhřívaných a masážních sedadel vpředu i vzadu. | Nio ET7 | Zdroj: Nio

Nechybí velká panoramatická střecha, bezrámová okna a automatické dovírání dveří. Pro lepší aerodynamiku se objevují i vysunovací kliky dveří. | Nio ET7 Zdroj: Nio

Nechybí velká panoramatická střecha, bezrámová okna a automatické dovírání dveří. Pro lepší aerodynamiku se objevují i vysunovací kliky dveří. | Nio ET7 | Zdroj: Nio

Jednoduše řešenou palubní desku doplňuje 10,2palcový přístrojový štít a 12,8palcový displej infotainmentu, kdežto výdechy klimatizace a topení jsou chytře schovány do linií panelů interiéru. | Nio ET7 Zdroj: Nio

Jednoduše řešenou palubní desku doplňuje 10,2palcový přístrojový štít a 12,8palcový displej infotainmentu, kdežto výdechy klimatizace a topení jsou chytře schovány do linií panelů interiéru. | Nio ET7 | Zdroj: Nio

V základní výbavě se dokonce objevuje audiosystém s 23 reproduktory. Pro rozšířené funkce autonomního řízení používá ET7 celkem 11 kamer, LiDAR a Adam – vlastní výpočetní systém značky. | Nio ET7 Zdroj: Nio

V základní výbavě se dokonce objevuje audiosystém s 23 reproduktory. Pro rozšířené funkce autonomního řízení používá ET7 celkem 11 kamer, LiDAR a Adam – vlastní výpočetní systém značky. | Nio ET7 | Zdroj: Nio

Předběžné objednávky spouští Nio už nyní, ačkoliv dodávky prvních vozů se očekávají až v prvním čtvrtletí roku 2022. | Nio ET7 Zdroj: Nio

Předběžné objednávky spouští Nio už nyní, ačkoliv dodávky prvních vozů se očekávají až v prvním čtvrtletí roku 2022. | Nio ET7 | Zdroj: Nio

Výchozí ET7 s 70kWh baterií bude v Číně startovat na ceně 448.000 jüanů (asi 1,48 milionu korun). Schopnější model se 100 kWh pak od 506.000 jüanů (asi 1,67 milionu korun). | Nio ET7 Zdroj: Nio

Výchozí ET7 s 70kWh baterií bude v Číně startovat na ceně 448.000 jüanů (asi 1,48 milionu korun). Schopnější model se 100 kWh pak od 506.000 jüanů (asi 1,67 milionu korun). | Nio ET7 | Zdroj: Nio

| Nio ET7 Zdroj: Nio

| Nio ET7 | Zdroj: Nio

| Nio ET7 Zdroj: Nio

| Nio ET7 | Zdroj: Nio

| Nio ET7 Zdroj: Nio

| Nio ET7 | Zdroj: Nio

| Nio ET7 Zdroj: Nio

| Nio ET7 | Zdroj: Nio

| Nio ET7 Zdroj: Nio

| Nio ET7 | Zdroj: Nio

| Nio ET7 Zdroj: Nio

| Nio ET7 | Zdroj: Nio

Teď však Nio dále rozšiřuje své portfolio modelů o novou vlajkovou loď – ET7, elegantní pětimetrový sedan se splývavou zádí, který vychází z dřívějšího konceptu ET Preview z roku 2019. | Nio ET7 Zdroj: Nio
Výchozí technikou ET7 je dvojice elektromotorů pro pohon všech kol a systémový výkon 480 kW (653 koní) a točivý moment 850 N.m. V závislosti na zvolené baterii se model dostane na 100 km/h nejrychleji za 3,9 sekundy. | Nio ET7 Zdroj: Nio
Na výběr totiž budou moduly o kapacitě 70 kWh či 100 kWh, pro které značka uvádí dojezd 500, respektive 700 km (NEDC). Ke konci roku 2022 chce nicméně Nio uvést třetí 150kWh variantu, která by nabídla až 1000 km (NEDC) na jedno nabití. | Nio ET7 Zdroj: Nio
Pohodlí v kabině zajistí nejen adaptivní vzduchové odpružení, ale také standardní výbava ve formě odvětrávaných, vyhřívaných a masážních sedadel vpředu i vzadu. | Nio ET7 Zdroj: Nio
16
Fotogalerie

Další rival pro Teslu. Nio uvádí hi-tech vlajkovou loď ET7. Láká dojezdem až 1000 km

Čínská automobilka ukazuje svůj čtvrtý model v řadě. Nový sedan zaujme výkonem, dojezdem i moderními technologiemi uvnitř.

O čínské značce Nio jste mohli slyšet naposledy s uvedením jejího třetího modelu, elektrického SUV ES6, se kterým má rovněž ambice vstoupit na evropský trh. Teď však Nio dále rozšiřuje své portfolio modelů o novou vlajkovou loď – ET7, elegantní pětimetrový sedan se splývavou zádí, který vychází z dřívějšího konceptu ET Preview z roku 2019.

Výchozí technikou ET7 je dvojice elektromotorů pro pohon všech kol a systémový výkon 480 kW (653 koní) a točivý moment 850 N.m. V závislosti na zvolené baterii se model dostane na 100 km/h nejrychleji za 3,9 sekundy. Na výběr totiž budou moduly o kapacitě 70 kWh či 100 kWh, pro které značka uvádí dojezd 500, respektive 700 km (NEDC). Ke konci roku 2022 chce nicméně Nio uvést třetí 150kWh variantu, která by nabídla až 1000 km (NEDC) na jedno nabití.

Pohodlí v kabině zajistí nejen adaptivní vzduchové odpružení, ale také standardní výbava ve formě odvětrávaných, vyhřívaných a masážních sedadel vpředu i vzadu. Nechybí velká panoramatická střecha, bezrámová okna a automatické dovírání dveří. Pro lepší aerodynamiku se objevují i vysunovací kliky dveří.

Jednoduše řešenou palubní desku doplňuje 10,2palcový přístrojový štít a 12,8palcový displej infotainmentu, kdežto výdechy klimatizace a topení jsou chytře schovány do linií panelů interiéru. V základní výbavě se dokonce objevuje audiosystém s 23 reproduktory. Pro rozšířené funkce autonomního řízení používá ET7 celkem 11 kamer, LiDAR a Adam – vlastní výpočetní systém značky.

Předběžné objednávky spouští Nio už nyní, ačkoliv dodávky prvních vozů se očekávají až v prvním čtvrtletí roku 2022. Výchozí ET7 s 70kWh baterií bude v Číně startovat na ceně 448.000 jüanů (asi 1,48 milionu korun). Schopnější model se 100 kWh pak od 506.000 jüanů (asi 1,67 milionu korun).

Doporučujeme

Články odjinud