Jednoho by v dnešní době napadlo, že díky vysoké popularitě vyvýšených vozů budou klasické karoserie upadat v zapomnění. I když k tomu mohou  některé smutné zprávy navádět , realita je ještě stále jinde. Třeba takový Lexus zachovává chladnou hlavu a ubezpečuje tradiční motoristy, že i dva páry dveří se silným motorem své místo v 21. století mají.

Jednoho by v dnešní době napadlo, že díky vysoké popularitě vyvýšených vozů budou klasické karoserie upadat v zapomnění. I když k tomu mohou některé smutné zprávy navádět, realita je ještě stále jinde. Třeba takový Lexus zachovává chladnou hlavu a ubezpečuje tradiční motoristy, že i dva páry dveří se silným motorem své místo v 21. století mají.

Automobilka sdělila magazínu  Automotive News , že její velká kupé se v dohledné době do důchodu rozhodně nechystají. Model Lexus RC prý čeká v roce 2024 velké omlazení. Vzhledem k tomu, že v roce 2018 si vůz  prošel faceliftem , by mělo jít o zcela novou generaci. Co bude pod kapotou zatím asi nelze určit na 100 procent. 

Automobilka sdělila magazínu Automotive News, že její velká kupé se v dohledné době do důchodu rozhodně nechystají. Model Lexus RC prý čeká v roce 2024 velké omlazení. Vzhledem k tomu, že v roce 2018 si vůz prošel faceliftem, by mělo jít o zcela novou generaci. Co bude pod kapotou zatím asi nelze určit na 100 procent. 

Elektrifikace je samozřejmě nevyhnutelná. Už současná verze se prodává ve verzi  300h F Sport , ale v portfoliu modelu nechybí ani verze RC F s osmiválcovým motorem a její  speciální edice . Vybrané trhy si pak mohou vybrat vůz i s šestiválcovým motorem. Tato rozmanitost, kdy si vybere opravdu každý, by mohla zůstat.

Elektrifikace je samozřejmě nevyhnutelná. Už současná verze se prodává ve verzi 300h F Sport, ale v portfoliu modelu nechybí ani verze RC F s osmiválcovým motorem a její speciální edice. Vybrané trhy si pak mohou vybrat vůz i s šestiválcovým motorem. Tato rozmanitost, kdy si vybere opravdu každý, by mohla zůstat.

Větší kupé LC se nedávno dočkalo i  otevřené verze . I s ním se do budoucna počítá. Pravidelné úpravy spojené s modelovou péčí by měly být aktivní ještě pět let. Životnost atmosférického osmiválce, který v obou vozech najdete, zatím není jistý. Jednotka  2UR-GSE  by měla být brzy nahrazena novým řešením.

Větší kupé LC se nedávno dočkalo i otevřené verze. I s ním se do budoucna počítá. Pravidelné úpravy spojené s modelovou péčí by měly být aktivní ještě pět let. Životnost atmosférického osmiválce, který v obou vozech najdete, zatím není jistý. Jednotka 2UR-GSE by měla být brzy nahrazena novým řešením.

Zaříznout osmiválec a přijít tak o svůj status si ale Lexus jen tak nedovolí. Místo toho osadí osmiválec dvěma turbodmychadly, stáhne objem na rovné čtyři litry a naladí ho na zhruba šest set koní. Po osvědčení v motorsportu si to agregát namíří do produkčních vozů. Zdroj: Lexus

Zaříznout osmiválec a přijít tak o svůj status si ale Lexus jen tak nedovolí. Místo toho osadí osmiválec dvěma turbodmychadly, stáhne objem na rovné čtyři litry a naladí ho na zhruba šest set koní. Po osvědčení v motorsportu si to agregát namíří do produkčních vozů. | Zdroj: Lexus

 Zdroj: Lexus

| Zdroj: Lexus

 Zdroj: Lexus

| Zdroj: Lexus

 Zdroj: Lexus

| Zdroj: Lexus

 Zdroj: Lexus

| Zdroj: Lexus

 Zdroj: Lexus

| Zdroj: Lexus

 Zdroj: Lexus

| Zdroj: Lexus

 Zdroj: Lexus

| Zdroj: Lexus

 Zdroj: Lexus

| Zdroj: Lexus

 Zdroj: Lexus

| Zdroj: Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

Hybridní motorizace LC 500h má přemapovanou převodovku, která nyní umožní řidiči užít si širší spektrum otáček. Na výjezdu ze zatáčky se hybrid nebude bát podřadit na dvojku a vystřelit vpřed. Aktualizovaný Lexus LC dorazí k americkým dealerům ještě v tomto roce. O příchodu do Evropy zatím informace nemáme. Lexus

Hybridní motorizace LC 500h má přemapovanou převodovku, která nyní umožní řidiči užít si širší spektrum otáček. Na výjezdu ze zatáčky se hybrid nebude bát podřadit na dvojku a vystřelit vpřed. Aktualizovaný Lexus LC dorazí k americkým dealerům ještě v tomto roce. O příchodu do Evropy zatím informace nemáme. | Lexus

Aktualizovaný Lexus LC je lehčí o necelých deset kilogramů. Úspory se docílilo především díky použití hliníkových komponentů v zavěšení. Lehčí jsou i zadní kola, platí to ale jen pro ty 21palcová. Lehkou úpravou prošlo i řízení, která být nyní ostřejší. Nový je i systém Active Cornering Assist, který pomáhá s přibrzďováním vnitřního kola v zatáčkách. Lexus

Aktualizovaný Lexus LC je lehčí o necelých deset kilogramů. Úspory se docílilo především díky použití hliníkových komponentů v zavěšení. Lehčí jsou i zadní kola, platí to ale jen pro ty 21palcová. Lehkou úpravou prošlo i řízení, která být nyní ostřejší. Nový je i systém Active Cornering Assist, který pomáhá s přibrzďováním vnitřního kola v zatáčkách. | Lexus

Aktualizována bude i nabídka interiéru, kde nově najdete červenou kůži Flare Red. Bílá varianta Bespoke White se ruší. Infotainment se také konečně naučí propojení s telefony pomocí Android auto. Další změny jsou okem neviditelné, ale pocítíte je při řízení. Lexus

Aktualizována bude i nabídka interiéru, kde nově najdete červenou kůži Flare Red. Bílá varianta Bespoke White se ruší. Infotainment se také konečně naučí propojení s telefony pomocí Android auto. Další změny jsou okem neviditelné, ale pocítíte je při řízení. | Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

 Lexus

| Lexus

Designovými cenami ověnčené elegantní japonské kupé  Lexus LC  dostane pro modelový rok 2021 pár osvěžujících změn. Do nabídky barev karoserie přibudou dva odstíny - Cadmium Orange a Nori Green Pearl. Přibudou i nová 20palcová kola s novou povrchovou úpravou Dark Graphite. K žádným jiným designovým změnám se neschyluje. Lexus

Designovými cenami ověnčené elegantní japonské kupé Lexus LC dostane pro modelový rok 2021 pár osvěžujících změn. Do nabídky barev karoserie přibudou dva odstíny - Cadmium Orange a Nori Green Pearl. Přibudou i nová 20palcová kola s novou povrchovou úpravou Dark Graphite. K žádným jiným designovým změnám se neschyluje. | Lexus

 Lexus

| Lexus

Nádherný kabriolet na základě kupé LC nám Lexus představil  na konci minulého roku . Všichni se přitom nejspíš shodneme, že japonské značce se novinka opravdu povedla, ačkoliv pro něj byla v určitém směru prvenstvím.

Nádherný kabriolet na základě kupé LC nám Lexus představil na konci minulého roku. Všichni se přitom nejspíš shodneme, že japonské značce se novinka opravdu povedla, ačkoliv pro něj byla v určitém směru prvenstvím.

Jde totiž o první otevřený Lexus, který používá látkovou střechu. S ohledem na vývoj a konstrukci střechy tak nyní značka přináší zajímavá fakta.

Jde totiž o první otevřený Lexus, který používá látkovou střechu. S ohledem na vývoj a konstrukci střechy tak nyní značka přináší zajímavá fakta.

Ačkoliv mechanizmus skládací střechy zpravidla nevyžaduje pozornost prvních 10 let provozu, konstruktéři podrobili střechu opravdu důkladnému testování.

Ačkoliv mechanizmus skládací střechy zpravidla nevyžaduje pozornost prvních 10 let provozu, konstruktéři podrobili střechu opravdu důkladnému testování.

Zjistili třeba, že první závada (byť jen malá) nastane až po 18 tisících cyklech natažení a stažení. A samozřejmostí je, že mechanizmus funguje stejně spolehlivě i za sněhu a teplot pod bodem mrazu.

Zjistili třeba, že první závada (byť jen malá) nastane až po 18 tisících cyklech natažení a stažení. A samozřejmostí je, že mechanizmus funguje stejně spolehlivě i za sněhu a teplot pod bodem mrazu.

Lexus si dal záležet i na izolaci od vnějšího hluku a vibrací, střecha je vícevrstvá a tichý chod musel být zajištěn také u hydraulického motorku.

Lexus si dal záležet i na izolaci od vnějšího hluku a vibrací, střecha je vícevrstvá a tichý chod musel být zajištěn také u hydraulického motorku.

Lexus LC Convertible (premiéra listopad 2019) Lexus

Lexus LC Convertible (premiéra listopad 2019) | Lexus

Lexus LC Convertible (premiéra listopad 2019) Lexus

Lexus LC Convertible (premiéra listopad 2019) | Lexus

Lexus LC Convertible (premiéra listopad 2019) Lexus

Lexus LC Convertible (premiéra listopad 2019) | Lexus

Lexus LC Convertible (premiéra listopad 2019) Lexus

Lexus LC Convertible (premiéra listopad 2019) | Lexus

Lexus LC Convertible (premiéra listopad 2019) Lexus

Lexus LC Convertible (premiéra listopad 2019) | Lexus

Lexus LC Convertible (premiéra listopad 2019) Lexus

Lexus LC Convertible (premiéra listopad 2019) | Lexus

Lexus LC Convertible (premiéra listopad 2019) Lexus

Lexus LC Convertible (premiéra listopad 2019) | Lexus

Lexus LC Convertible (premiéra listopad 2019) Lexus

Lexus LC Convertible (premiéra listopad 2019) | Lexus

Lexus LC Convertible (premiéra listopad 2019) Lexus

Lexus LC Convertible (premiéra listopad 2019) | Lexus

Lexus LC Convertible (premiéra listopad 2019) Lexus

Lexus LC Convertible (premiéra listopad 2019) | Lexus

Lexus LC Convertible (premiéra listopad 2019) Lexus

Lexus LC Convertible (premiéra listopad 2019) | Lexus

Standardní kupéčko však bude chtít ještě předtím ohromit zájemce limitovanou edicí ve speciálním lakování.

Standardní kupéčko však bude chtít ještě předtím ohromit zájemce limitovanou edicí ve speciálním lakování.

Exkluzivním odstínem karoserie je Terrane Khaki, který bude v případě LC Limited Edition ladit s 21palcovými koly v kombinaci stříbrné a černé.

Exkluzivním odstínem karoserie je Terrane Khaki, který bude v případě LC Limited Edition ladit s 21palcovými koly v kombinaci stříbrné a černé.

Dvoubarevný motiv přitom dostává i interiér, oděný do čalounění nejjemnější a nejměkčí anilinovou kůží – béžová zde kontrastuje s černou Black Amber a klasicky se čalounění objevuje na sedačkách, bočnicích dveří a rovněž palubní desce.

Dvoubarevný motiv přitom dostává i interiér, oděný do čalounění nejjemnější a nejměkčí anilinovou kůží – béžová zde kontrastuje s černou Black Amber a klasicky se čalounění objevuje na sedačkách, bočnicích dveří a rovněž palubní desce.

Kupé Lexus LC je nadále jedním z nejúžasněji vypadajících aut dnešní produkce, a to nás ještě čeká příjezd  stejně úžasného kabrioletu , na který Lexus upozorňoval při letošním Festivalu rychlosti v Goodwoodu.

Kupé Lexus LC je nadále jedním z nejúžasněji vypadajících aut dnešní produkce, a to nás ještě čeká příjezd stejně úžasného kabrioletu, na který Lexus upozorňoval při letošním Festivalu rychlosti v Goodwoodu.

Standardem jsou u Limited Edition pohodlné, elektricky nastavitelné sedačky v deseti směrech. Novinka se nakonec odlišuje od normálních LC také speciálními kryty prahů...

Standardem jsou u Limited Edition pohodlné, elektricky nastavitelné sedačky v deseti směrech. Novinka se nakonec odlišuje od normálních LC také speciálními kryty prahů...

...které jsou inspirovány tvary zadních světlometů a samozřejmě zmiňují, že tohle LC je z limitované edice. Jejich design však Lexus na oficiálních fotografiích bohužel neukazuje.

...které jsou inspirovány tvary zadních světlometů a samozřejmě zmiňují, že tohle LC je z limitované edice. Jejich design však Lexus na oficiálních fotografiích bohužel neukazuje.

Automobilka sdělila magazínu  Automotive News , že její velká kupé se v dohledné době do důchodu rozhodně nechystají. Model Lexus RC prý čeká v roce 2024 velké omlazení. Vzhledem k tomu, že v roce 2018 si vůz  prošel faceliftem , by mělo jít o zcela novou generaci. Co bude pod kapotou zatím asi nelze určit na 100 procent. 
Elektrifikace je samozřejmě nevyhnutelná. Už současná verze se prodává ve verzi  300h F Sport , ale v portfoliu modelu nechybí ani verze RC F s osmiválcovým motorem a její  speciální edice . Vybrané trhy si pak mohou vybrat vůz i s šestiválcovým motorem. Tato rozmanitost, kdy si vybere opravdu každý, by mohla zůstat.
Větší kupé LC se nedávno dočkalo i  otevřené verze . I s ním se do budoucna počítá. Pravidelné úpravy spojené s modelovou péčí by měly být aktivní ještě pět let. Životnost atmosférického osmiválce, který v obou vozech najdete, zatím není jistý. Jednotka  2UR-GSE  by měla být brzy nahrazena novým řešením.
Zaříznout osmiválec a přijít tak o svůj status si ale Lexus jen tak nedovolí. Místo toho osadí osmiválec dvěma turbodmychadly, stáhne objem na rovné čtyři litry a naladí ho na zhruba šest set koní. Po osvědčení v motorsportu si to agregát namíří do produkčních vozů. Zdroj: Lexus
55
Fotogalerie

Lexus bude válet i nadále. Kupé RC se nevzdá, LC přežije minimálně pět let.

Hybrid má, elektromobil má, ale osmiválce se nevzdá. Lexus v poslední době neskutečně válí a oznámil, že se nevzdá ani velkých kupé. Brzy pro ně bude mít nový osmiválec.

Jednoho by v dnešní době napadlo, že díky vysoké popularitě vyvýšených vozů budou klasické karoserie upadat v zapomnění. I když k tomu mohou některé smutné zprávy navádět, realita je ještě stále jinde. Třeba takový Lexus zachovává chladnou hlavu a ubezpečuje tradiční motoristy, že i dva páry dveří se silným motorem své místo v 21. století mají.

Automobilka sdělila magazínu Automotive News, že její velká kupé se v dohledné době do důchodu rozhodně nechystají. Model Lexus RC prý čeká v roce 2024 velké omlazení. Vzhledem k tomu, že v roce 2018 si vůz prošel faceliftem, by mělo jít o zcela novou generaci. Co bude pod kapotou zatím asi nelze určit na 100 procent. 

Elektrifikace je samozřejmě nevyhnutelná. Už současná verze se prodává ve verzi 300h F Sport, ale v portfoliu modelu nechybí ani verze RC F s osmiválcovým motorem a její speciální edice. Vybrané trhy si pak mohou vybrat vůz i s šestiválcovým motorem. Tato rozmanitost, kdy si vybere opravdu každý, by mohla zůstat.

Větší kupé LC se nedávno dočkalo i otevřené verze. I s ním se do budoucna počítá. Pravidelné úpravy spojené s modelovou péčí by měly být aktivní ještě pět let. Životnost atmosférického osmiválce, který v obou vozech najdete, zatím není jistý. Jednotka 2UR-GSE by měla být brzy nahrazena novým řešením.

Zaříznout osmiválec a přijít tak o svůj status si ale Lexus jen tak nedovolí. Místo toho osadí osmiválec dvěma turbodmychadly, stáhne objem na rovné čtyři litry a naladí ho na zhruba šest set koní. Po osvědčení v motorsportu si to agregát namíří do produkčních vozů.

Lexus

Lexus v roce 1989 založila Toyota jako svou luxusní značku. Nejsilnější je stále v USA, ale od roku 2000 vznikají pobočky Lexusu po celém světě. 

Lexus se od roku 2006 spolu s Toytotou věnuje produkci hybridních automobilů.

Lexus UX • Lexus IS •​ Lexus CT •​ Lexus ES •​ Lexus LS •​ Lexus NX •​ Lexus RX •​ Lexus RC •​ Lexus LC

Doporučujeme

Články odjinud